عرضه کننده نانو اکسید روی صنعتی

عرضه کننده نانو اکسید روی صنعتی

عرضه کننده نانو اکسید روی صنعتی، با ارائه محصولی درجه یک و مرغوب تمام تلاش خود را برای جلب اعتماد و رضایت مشتریان گرامی به کار می گیرد‌. نانو اکسید روی طی فرایندی کاملا بهداشتی و با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های تولید و در بسته بندی های استاندارد روانه بازار میشود. امروزه پخش نانو اکسید روی به صورت گسترده ای در سطح کشور انجام می شود و شما می توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

عرضه کننده نانو اکسید روی صنعتی

خاصیت ضد باکتریایی نانو اکسید روی

خاصیت ضد باکتریایی نانو اکسید روی نانو اکسید روی مزایای بسیاری دارد که اینک قصد داریم به چند مورد از مهم ترین آن ها اشاره کنیم:

  • استفاده در صنعت پزشکی: نانو روی به دلیل خاصیت ضد میکروبی و ضد باکتریایی که دارد به صورت گسترده ای در تولید آنتی بیوتیک ها و پانسمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. در پانسمان های ضد باکتریایی دیگر نیازی به ضد عفونی کننده هایی مانند بتادین نبوده و احتمال عفونت زخم نیز به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند.
  • استفاده در صنعت نساجی: امروزه یکی از دغدغه های اصلی مردم بو گرفتن پا و کفش هایشان است، تولید کنندگان بسیاری با به کار گیری نانو روی توانسته اند جوراب هایی نانو و ضد بو تولید کنند، علاوه بر این نانو روی در تولید انواع لباس های زیر، نخ های مخصوص بخیه، ماسک ها و… نیز به کار می رود.
  • استفاده در تصفیه کردن آب: یکی دیگر از کاربرد های مهم نانو روی، استفاده تصفیه کردن آب است. این محصول با معلق شدن در آب باکتری ها و قارچ های موجود در آن را از بین می برد و سبب پاکسازی آب می شود.

سفارش عمده نانو اکسید روی

سفارش عمده نانو اکسید روی عرضه کننده نانو همواره تلاش می کند تا محصولاتی با کیفیت بالا و در عین حال با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار بدهد، به همین جهت به فروش محصولات خود به صورت مستقیم اقدام کرده است که موجب شده به علت حذف واسطه های میان تولید کننده و خریدار علاوه بر جلوگیری از کلاهبرداری، قیمت تمام شده نانو اکسید بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر باشد.

امروزه کار خرید و فروش کالا ها بسیار راحت شده است و تمامی فعالیت های مربوط به خرید و فروش و پخش به صورت اینترنتی انجام می گیرد. عرضه نانو اکسید روی نیز به همین صورت است، فروش اینترنتی نانو اکسید سبب شده تا این محصول با قیمت ارزان تری در دسترس مردم قرار بگیرد.

برای اطلاع از نحوه سفارش نانو اکسید روی می توانید به سایت فروش اینترنتی آن مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید. مشتریان و متقاضیان محصول ذکر شده می توانند به طور مستقیم با فروشنده ارتباط برقرار نموده و بدون دخالت واسطه ها نسبت به ثبت سفارشات خود اقدام نمایند

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید