فروشگاه عرضه کلویید نقره نانو

فروشگاه عرضه کلویید نقره نانو

خاصیت ضد میکروبی کلویید نقره نانو باعث شده است که طیف کاربری این محصول در صنعت پزشکی بسیار گسترده شود و از این محصول برای تولید دارو ها و تجهیزات مختلف کمک گرفته می ‌شود. فروش کلویید نقره نانو در فروشگاه عرضه محصولات تولید شده بر مبنای فناوری نانو در بسته بندی های متفاوت انجام می شود.

فروشگاه عرضه کلویید نقره نانو

5 کاربرد مهم نانو ذرات نقره در صنعت

5 کاربرد مهم نانو ذرات نقره در صنعت جالب است بدانید خاصیت ضد میکروبی نقره از دیرباز مورد توجه قرار گرفته است و به همین دلیل در بسیاری موارد از این محصول با این خاصیت استفاده های مفید می شده.

امروزه با پیشرفت فناوری نانو خاصیت آنتی باکتریال این محصول افزایش بیشتری یافته است.  ذرات نقره با توجه به اینکه نسبت سطح به حجم شان افزایش پیدا کرده است خاصیت ضد میکروبی و ضد آنتی باکتریال آنها نیز افزایش چشمگیری داشته است. در راستای این موضوع از این محصول در صنایع مختلف با این خاصیت استفاده می ‌شود.

در ادامه مطلب ۵ کاربرد مهم نانو ذرات نقره در صنایع مختلف را بررسی خواهیم کرد:

  1. کاربرد نانو نقره در پزشکی: نانو ذرات نقره به دلیل داشتن خواص آنتی باکتریال، امروزه در صنعت پزشکی بیشترین کاربرد را به خود اختصاص دادند و از آنها برای تولید ضدعفونی کننده های مختلف استفاده می شود.
  2. کاربرد نانو نقره در نساجی: نانو ذرات نقره به دلیل داشتن ویژگی‌ های بسیار زیادی که دارند در صنعت نساجی مورد استقبال قرار گرفتند و از آنها برای تولید جوراب های نانویی استفاده می شود.
  3. کاربرد در تصفیه آب: از نانو ذرات نقره برای تصفیه ذرات ناخالص آب استفاده زیادی می شود.
  4. کاربرد در صنعت تولید محصولات شیمیایی سنتزی
  5. کاربرد نانو ذرات نقره در زمینه تولید تجهیزات نوری

جدیدترین قیمت کلویید نقره نانو در بازار

جدیدترین قیمت کلویید نقره نانو در بازار همانطور که در مبحث قبل تر اشاره کردیم کاربرد نانو کلویید ذرات نقره به دلیل خواص شیمیایی و فیزیکی ویژه و خاصیت ضد عفونی کننده در صنایع مختلف گسترده شده است. بر اساس این موضوع سنتز این محصول از اهمیت زیادی برخوردار است و برند های زیادی در زمینه سنتز این محصول فعالیت ‌های زیادی از خود ارائه می دهند.

جدید ترین قیمت محلول نانو کلوئید نقره در بازار طبق کیفیت این محصول و نحوه فرآوری آن مشخص می شود. برای تولید نانو ذرات نقره از مکانیزم ‌های مختلفی استفاده می شود و در نتیجه این محصول در درجه خلوص های مختلف و در اندازه‌ های متفاوت تولید می گردد. فروش نانو نقره در کیفیت های مختلف با رنج های قیمتی متفاوت دیده می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین شرکت ما در ارتباط باشید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید