مرجع عرضه نانو ذرات ضد میکروبی

مرجع عرضه نانو ذرات ضد میکروبی

استفاده از نانو ذرات ضد میکروبی که در مرجع عرضه نانو ذرات صادراتی ما توزیع می گردند برای مصارف پزشکی منجر به تولید نانو پزشکی، شاخه ای از فناوری نانو شده است که امکان تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری ها و جراحات، تسکین درد، حفظ و بهبود سلامت انسان را با استفاده از ابزارها و دانش مولکولی بدن فراهم می کند. 

مرجع عرضه نانو ذرات ضد میکروبی

اهمیت نانو ذرات ضد میکروبی در صنایع پزشکی

اهمیت نانو ذرات ضد میکروبی در صنایع پزشکی دانش فناوری نانو شامل سنتز ، طراحی ، خصوصیات و کاربرد مواد عملکردی ، دستگاه ها و سیستم ها در مقیاس 1 تا 100 نانومتر است. این ماده از دهه 80 آغاز شد و با در نظر گرفتن پنج حوزه اساسی فرا رشته ای شناخته می شود: مواد معدنی و تجارت کشاورزی ، تجهیزات پزشکی و بهداشت ، انرژی و محیط زیست ، مواد و ساخت ، الکترونیک و اطلاعات و ارتباطات. علومی که از پیشرفت آن بیشترین بهره را برده اند ، علوم رایانه اي ، پزشکی ، زیست شناسی و ساختمان است

نانو ذرات (NP) ساختارهایی با ابعادی شبیه به بسیاری از مولکولهای بیولوژیکی هستند و استفاده از آنها منجر به تولید نانو پزشکی ، شاخه ای از فناوری نانو می شود که امکان تشخیص ، درمان و پیشگیری از بیماری ها و آسیب ها ، تسکین درد ، حفظ و بهبود سلامتی را فراهم می کند. بدن انسان ، با استفاده از ابزارها و دانش مولکولی بدن انسان در سال 2003 ، نانوتاکسونومی ساخته شد ، یک طبقه بندی که پیشرفت های پزشکی نانو را گروه بندی می کند و به ما امکان می دهد برنامه های متعدد آن را ببینیم  شیمیایی و بیولوژیکی چندین طبقه بندی برای نانو مواد وجود دارد که بیشترین استفاده را بر اساس تعداد ابعاد دارند ، این ویژگی چهار گروه را ایجاد می کند.

امروزه ، از نانو مواد در سراسر جهان برای بهبود درمان ها و زندگی بیماران مبتلا به بیماری های مختلف از جمله سرطان پستان و تخمدان ، بیماری کلیوی ، عفونت های میکروبی ، کلسترول بالا ، علائم یائسگی ، مولتیپل اسکلروزیس ، درد مزمن ، آسم استفاده می شود. و آمفیزم ، در میان دیگران. موفقیت پزشکی نانو در حال حاضر در توانایی غلبه بر برخی از دشواری های مولکول های دارویی است. در برخی موارد ، داروها حلالیت آب کمی دارند و بدن انسان تلاش می کند به اندازه کافی برای درمان بیماری جذب شود. در سایر مواقع ، مولکول به خوبی جذب بدن می شود اما قبل از اینکه زمان کافی برای تأمین منافع داشته باشد ، توسط بدن از بین می رود. علاوه بر این ، داروها می توانند به دلیل سو مدیریت در محل واقعی بیماری ، عوارض جانبی ایجاد کنند. داروهای نانو نقش مهمی در اطمینان از ورود دارو به بدن ، باقی ماندن در بدن برای مدت طولانی و به طور خاص برای مناطقی که نیاز به درمان دارند ، دارند.

شرکت صادرکننده نانو ذرات ضد میکروبی

شرکت صادرکننده نانو ذرات ضد میکروبی شرکت صادر کننده نانو ذرات میکروبی ما اقدام به عرضه ارزان قیمت نانو ذرات با بهترین کیفیت نموده است. کاربردهای پزشکی این نانو ذرات با تولید ابزاری برای تشخیص و درمان بیماری ها از داخل بدن ، در سطح سلولی یا مولکولی ، انقلابی در مراقبت های بهداشتی ایجاد می کنند. برای انجام تشخیص زودهنگام ، دستگاههای نانو که به عنوان ماده حاجب و رنگهای فلورسنت در تصویربرداری استفاده می شوند ، به لطف ویژگیهای شیمیایی و فیزیکی آنها که باعث پراکندگی نوری بهتر ، سازگاری زیستی خوب و توانایی اتصال به لیگاندهای مختلف می شوند ، مورد استفاده قرار می گیرند ، که باعث می شود دستگاههایی با عملکردهای مختلف چون به سلولهای هدف متصل می شوند ، تصویر را برای تشخیص و انتقال داروها ایجاد می کنند و امکان درمان خاص و کارآمد را دارند. 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید