ارزانترین قیمت فروش نانو ذرات در تهران

ارزانترین قیمت فروش نانو ذرات در تهران

نانو ذرات ذراتی هستند که از چندین مولکول و اتم در اندازه های مختلف ساخته شده اند و تولید آنها امکان تغییر در هسته اتم و در نتیجه آن، امکان تغییر ماهیت مواد را تحقق بخشیده است. این ذرات بر اثر ترکیبات شیمیایی و مواد سازنده به انواع سرامیکی، پلیمری و فلزی تقسیم شده و سبب افزایش تاثیرات کاتالیستی و کوانتومی و همچنین افزایش مقاومت در فلزات می شوند. ارزانترین قیمت نانو ذرات سنتز شده در ایران با درصد خلوص بالا و همچنین کیفیت بالا در دسترس می باشد.

در مورد نانو ذرات و میلگرد بستر شیراز اگر میخواهید بیشتر بدانید و خریدکنید وارد این بخش شوید.

ارزانترین قیمت فروش نانو ذرات در تهران

فروش عمده نانو ذرات در تهران

فروش عمده نانو ذرات در تهراننانو ذرات در کشورهای بسیاری از جمله ایران با کیفیت بالا و تناژ بالا سنتز شده است. نانو ذرات تولید شده در ایران خلوص بسیار بالایی دارد و فروش نانو ذرات ایرانی بسیار به صرفه تر از نمونه های خارجی می باشد.

چند نمونه از نانو ذرات تولید ایران عبارت است :

  • نانو ذرات اکسید آلومینیوم
  • نانو ذرات اکسید سیلیس
  • نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم
  • نانو ذرات اکسید آهن

هر کدام از نانو ذرات خصوصیاتی دارند و بر اساس آن خصوصیات  در صنایع مختص به خود به کار گرفته می‌شوند. به عنوان مثال نانوذرات اکسید روی که در ایران نیز تولید می شود ،در صنایع صنعتی مثل صنایع الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

آشنایی با انواع نانو ذرات صنعتی

نانو ذراتی که در مقیاس بالا و در صنعت های مختلف استفاده می شوند را نانو ذرات صنعتی می گویند. با به کارگیری این ترکیبات در صنعت می توان صنایع مختلف را توسعه داد و محصولاتی با کیفیت تر تولید کرد.

نانو ذرات صنعتی انواع مختلفی مانند نانو ذرات اکسید روی، نانو ذرات مس و آهن و نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم دارند و هر کدام از انواع نانو ذرات صنعتی در صنایع مختلف به کار گرفته می‌شوند.

نانو ذرات اکسید آهن به دلیل وجود خاصیت پارامغناطیسی در صنایع پزشکی و درمان از جمله تصویربرداری از بدن مورد استفاده قرار می گیرد. نانو ذرات مس نیز خاصیت آنتی باکتریال داشته و در حوزه پزشکی در تولید گاز استریل، نخ بخیه و لباس های آنتی باکتریال کاربرد دارد.

خرید انواع نانو مواد کلوئیدی و میلگرد حرارتی سقف تیرچه بلوک درجه یک و مرغوب را از این بخش به شما معرفی میکینیم.

نانو ذرات اکسید روی در صنعت الکترونیک و همچنین تولید محصولات آرایشی بهداشتی استفاده می شود و ذرات دی اکسید تیتانیوم در تولید رنگ های خوراکی، محصولات آرایشی مانند کرم ضد آفتاب، چاپ پارچه و همچنین در حوزه های کاغذ و پلاستیک کاربرد دارد.

همچنین از نانو ذرات اکسید روی در تولید شیشه های ضد آفتاب به منظور افزایش طول عمر شیشه های ضد آفتاب و همچنین افزایش کارایی آنها استفاده می شود.

نانو ذرات نیکل که جزو دسته اکسید های فلزی است، کاربردهای بیوتکنولوژی و مغناطیسی داشته و در تولید چسب برای مینای دندان و مواد سرامیکی استفاده می شود.

نانو ذرات آلومینیوم در صنایع مختلفی از جمله تولید نانوکامپوزیت های سرامیکی ارتوپدی در حوزه  پزشکی، تولید سازه های هواپیمایی، تولید پل ها و قایق ها و همچنین در ساختمان سازی استفاده می شود.

نانو ذرات کربنات کلسیم در درمان بیماری های استخوانی، صنایع غذایی، دارویی و کاتالیزورهای شیمیایی استفاده می شود. یکی از بزرگترین محاسن نانو ذرات کربنات کلسیم در دسترس بودن و بی خطر بودن آن است که سبب شده در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد بدون آنکه هزینه زیادی را به صنعتگر تحمیل کند.

نانو ذرات سیلیکا به دلیل سهولت سنتز و پایداری بسیار بالایی که دارد، در تولید عایق های رطوبتی، چسب، پلاستیک، لوازم آرایشی و بهداشتی  و انواع رنگ ها استفاده می شود.

نانو ذرات کوانتوم دات از جمله ترکیبات نانویی هستند که اندازه ذراتشان بسیار ریز بوده و خاصیت فلو رسانی، هدایت حرارتی و الکتریکی دارند. این دسته از نانوذرات در صنایع نظامی، پزشکی و همچنین صنایع الکترونیکی کاربرد دارد.

گرافن کوانتوم دات یکی از انواع کوانتوم داتها است که از خصوصیات آن می‌توان به جذب اشعه فرابنفش و نشر نور مرئی اشاره کرد. گرافن کوانتوم دات در حوزه تولید لیزر های کوانتومی، سلول های خورشیدی و ساخت ترانزیستور کاربرد دارد.

فولرن از جمله دگر شکل های کربن بوده و ساختاری شبیه به توپ فوتبال دارد و به همین دلیل به باکی بال معروف است. این نوع از نانو ذرات در تهیه فیلتر های نوری و ساخت ابررساناها استفاده می شود.

امروزه انواع نانو ذرات در ایران تولید می شوند و نانو ذرات تولید ایران به واسطه درصد خلوص و کیفیت بالایی که دارند توانسته اند اعتماد بازار را به خود جلب نمایند.

ارزانترین قیمت نانو ذرات صنعتی

ارزانترین قیمت نانو ذرات صنعتی نانو ذرات صنعتی سنتز شده در ایران در بین صنعتگران توانسته جایگاه خود را به دست آورد و در بسیاری از صنایع کشور از این ترکیبات استفاده شده و تحولات بسیاری را در تولید محصولاتی با کیفیت تر رقم زده اند.

قیمت نانو ذرات صنعتی بر اساس کیفیت و میزان درصد خلوص می تواند متفاوت باشد. اما قطعاً می‌توان نانو ذرات ارزان و با کیفیت و مرغوبیت قابل توجه را در بین تولیدات داخلی یافت.

به عنوان مثال نانو ذرات اکسید روی که در صنایع گوناگون مانند صنایع الکترونیک کاربرد دارد، بر اساس میزان درصد خلوص و همچنین اندازه ذرات می تواند تنوع قیمت داشته باشد.

تولید نانو ذرات ارزان با روش ایرانی

نانو ذرات اکسید منیزیم که در تولید سرامیک های پیشرفته استفاده می شود، در ایران با قیمتی بسیار ارزان تر از تولیدات خارجی سنتز شده است.

از این نانو ذرات علاوه بر تولید سرامیک های پیشرفته در صنایع میکرو الکترونیک، صنایع نفت و گاز، صنایع کاغذ سازی، صنایع دارویی و تولید عایق ها و صنعت فولاد استفاده می شود.

با انجام واکنش شیمیایی بین اگزالات آمونیوم و سولفات منیزیم نانو پودر اگزالات منیزیم حاصل می شود. به کمک دستگاه سانتریفوژ نانو پودر را از سولفات آمونیوم جدا می‌کنند و پس از طی عملیاتی نانو ذرات اگزالات منیزیم را به دست می‌آورند.

همان طور که اشاره شد قیمت نانو ذرات تولید ایران بسیار به صرفه تر از نمونه های خارجی آن می باشد و از نظر کیفیت نیز با نمونه های مشابه خارجی رقابت می کند.

این نانو ذرات در فازها و اندازه های مختلف و همچنین با کیفیت و درصد خلوص بالا سنتز می شوند.

همچنین نانو ذرات اکسید روی که به واسطه خواص ضد میکروبی خود در حوزه های مختلف پزشکی استفاده می شود، به روش های حرفه ای و ساده و با استفاده از تکنیک سل- ژل سنتز می شود.

در این روش از مواد ارزان قیمتی استفاده می شود که علاوه بر قیمت ارزان خطری هم برای سلامت انسان و محیط زیست ندارند و کاملا منطبق بر اصول دوازده گانه شیمی سبز می باشند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید