بازار عرضه نانو ذرات سیلیکا

بازار عرضه نانو ذرات سیلیکا

نانو ذرات سیلیکا که در عرصه پزشکی و آزمایشگاهی بسیار کاربرد دارد جز مواد معدنی است که از سیلیس تشکیل شده است که سیلیس هم از دو نوع عنصر به نام سیلیسیوم و اکسیژن تشکیل شده است که دو عنصر از عنصر های مهم و تشکیل دهنده نانو ذرات سیلیکا می باشد و به دلیل اینکه ماده سیلیس در ایران به وفور پیدا می شود؛ بازار عرضه آن در ایران به خوبی عرضه میشود.

در مورد نانو ذرات و میلگرد بستر شیراز اگر میخواهید بیشتر بدانید و خریدکنید وارد این بخش شوید.

بازار عرضه نانو ذرات سیلیکا

آشنایی با مشخصات نانو ذرات سیلیکا

آشنایی با مشخصات نانو ذرات سیلیکا نانو ذرات سیلیکا در مصارف پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد و مورد توجه پژوهشگران قرار گرفته؛ کاربرد نانو ذرات سیلیکا در بخش پزشکی بسیار وسیع و زیاد است و معمولا در بخش بیولوژیکی از آن استفاده می شود و علاوه بر آن در صنایع دیگر نیز از آن استفاده می کنند به عنوان مثال:

  • در تصویر برداری های زیستی
  • کاتالیزور سنتز مواد غذایی
  • برای عایق های حرارتی و الکتریکی
  • در صنایع رنگ
  • در صنایع بهداشتی و آرایشی برای جذب کردن رطوبت

ساختار و تولید نانو سیلیکا به دو نوع است یا به صورت s_type و یا به صورت p-type. تقسیم بندی می شود که خواص فرابنفش در نوع نانو سیلیکا p بیشتر از s می باشد و همچنین سطح ویژه نوع p نسبت به s بزرگتر است.

برخی از خصوصیات و مشخصات نانو ذرات سیلیکا را میتوان: زیست سازگاری بالا دارد، هزینه تولیدی آن پایین است، پایداری بالا و آبدوستی و به همین دلیل بسیار پرکاربرد باشد.

خرید انواع نانو مواد کلوئیدی و میلگرد حرارتی سقف تیرچه بلوک درجه یک و مرغوب را از این بخش به شما معرفی میکینیم.

خواص نانو ذرات از نظر شیمیایی می تواند به صورت معمولی و یا ویژه باشد که هر دو با هم فرق می کند و در نانو ذرات از نوع خاص چگالی آن ۲٫۴ گرم و جرم مولی ۵۹٫۹۶ گرم است ولی در سیلیکا معمولی چگالی ۲٫۶۵ گرم و جرم مولی آن ۶۰٫۰۸ می باشد و تفاوت این دو در چگالی و جرم مولی آن می باشد.

مرکز تولید نانو ذرات سیلیکا

مرکز تولید نانو ذرات سیلیکا در ایران به دلیل اینکه عنصر اصلی نانو ذرات سیلیکا، سیلیس می باشد و در ایران زیاد پیدا می شود و با وجود مهندسان و پژوهشگران خبره در داخل ایران به تولید بهترین نانو ذرات سیلیکا می پردازند و بهترین شرکت ها در داخل در حال فعالیت هستند و مرکز تولید فراوانی در عرضه نانو ذرات می پردازند که از نظر مرغوبیت و قیمت بسیار مناسب است.

اما شما می توانید نسبت به بازار در داخل این سایت نانو ذرات را با قیمت کمتر و با مرغوبیت بالاتری خریداری کنید و برای اطلاع از قیمت و مشخصات تخصصی تر با کارشناسان فروشی که چندین سال در این زمینه فعالیت و تجربه دارید کمک بخواهید کافی است با شماره هایی که در داخل این سایت درج شده تماس بگیرید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید