بازار فروش نانو ذرات حرارتی

بازار فروش نانو ذرات حرارتی

نانو ذرات حرارتی به میزان قابل توجهی به صرفه جویی در انرژی کمک می کنند و راحتی آب و هوا را در ساختمانهای مسکونی بهبود می بخشند. عمدتا در مکانهایی با چنین اقلیم شدید. بین ۳۰ تا ۶۰ درصد از انرژی مصرف شده در ساختمان ها به دلیل استفاده از گرمایش و تهویه هوا است. این ذرات به مصرف بهینه انرژی کمک شایانی می کنند.

در مورد نانو ذرات و میلگرد بستر شیراز اگر میخواهید بیشتر بدانید و خریدکنید وارد این بخش شوید.

بازار فروش نانو ذرات حرارتی

ویژگی های مهم نانو ذرات حرارتی چیست؟

ویژگی های مهم نانو ذرات حرارتی چیست؟

خصوصیات مواد در مقیاس کلان برای همان نوع مواد ثابت است. با این حال ، برخی از خصوصیات همان ماده ، در مقیاس نانو ، با اندازه و شکل آن متفاوت است.

مشخصات فیزیکی

نقطه ذوب به طور کلی در نتیجه سطح خاص زیاد آن و تعداد بیشتری از اتم های سطح کاهش می یابد. این بر رفتار ترمودینامیکی حجم نانوذره تأثیر می گذارد. اتمهای سطح به انرژی کمتری برای حرکت احتیاج دارند زیرا اتمهای داخل نانوذره کمتر است و برای غلبه بر نیروهای جذب بین مولکولی به انرژی کمتری نیاز دارند.

خواص نوری (اثرات کوانتومی)

خصوصیات نوری ذرات نانو برخی فلزات مانند: طلا ، نقره و نیمه هادی ها ، در اثر برهم کنش بین پلاسمون در سطح nP و موج الکترومغناطیسی حادثه دیده (نور طبیعی ، لیزر) ، تولید یک اثر کوانتومی مانند نتیجه تغییر در ساختار الکترونیکی ناشی از اندازه و شکل ذره نانو. رنگی که یک نانوذره بدست می آورد و بر روی آن پرتوی از نور سفید می افتد (که در آن تمام طول موج های طیف مرئی ۴۰۰-۷۰۰ نانومتر وجود دارد ، با شدت مشابه) سفید است. اگر nP هر طول موج (رنگ) را جذب کند ، رنگ nP را که چشم غیر مسلح درک می کند و رنگ نور منتقل شده را تغییر می دهد. طول موج جذب شده همان انرژی است که باعث می شود پلاسمون سطح nP با همان طول موج موج جذب شده بلرزد. طول موج مجموعه الکترونهای سطح (پلاسمون) را می توان با اندازه و شکل nP (تشدید سطح پلاسمون) تغییر داد.

رنگ قرمز پنجره های کلیسای جامع زمانی تولید می شود که nP طلای حاوی آنها از اندازه و شکل مناسبی برخوردار باشد (۱۰-۲۰ نانومتر) ، برای جذب فوتون های مربوط به طول موج های نور دریافتی ، که مربوط به رنگ های آبی و سبز است.

خرید انواع نانو مواد کلوئیدی و میلگرد حرارتی سقف تیرچه بلوک درجه یک و مرغوب را از این بخش به شما معرفی میکینیم.

سایر خصوصیات فیزیکی نانو ذرات حرارتی ناشی از اثرات کوانتومی عبارتند از:

  • فوق شبه مغناطیس (Fe، Co، Ni).
  • تبدیل برخی از فلزات به نیمه هادی ها (ZnO ، Si…) ؛ برخی از نیمه هادی ها عایق می شوند.
  • مایعات با خاصیت مغناطیسی (فرو مایعات).
  • اثر کوانتومی فوتولومینسانس.
  • تغییر در خصوصیات مغناطیسی موادی مانند: Fe ، Co ، Ni ، Fe3 O4… ، که در آن گشتاور مغناطیسی با اندازه ذره نانو تغییر می کند.

توزیع نانو ذرات حرارتی در بازار

توزیع نانو ذرات حرارتی در بازار مجموعه ما اقدام به فروش نانو ذرات حرارتی با بهترین کیفیت نموده است. توزیع نانو ذرات حرارتی در بازار توسط ما به صورت عمده و به صورت مکرر انجام می شود. مشخصه اصلی این مواد رسانایی گرمایی کم آن است. نانوذرات حرارتی توخالی (NPsSH) از ویژگی های فیزیکی و شیمیایی مطلوبی برای تولید مواد عایق و فوق عایق مانند هدایت حرارتی کم برخوردار است که می تواند بر اساس اندازه و ترکیب دستکاری شود.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید