تولید انبوه نانو مواد سلولز

تولید انبوه نانو مواد سلولز

این روزها در بسیاری از کشورهای جهان شاهد تولید نانو مواد سلولز به صورت انبوه می باشیم، زیرا این ماده یکی از پر کاربردترین پلیمرهای طبیعی است که به عنوان یک ماده خام که با طبیعت سازگاری فراوانی دارد مطرح شده و سالیان بسیار زیادی است که از آن به شکل الیاف گیاهی برای تولید انواع پوشاک، مصالح ساختمان و … بهره گرفته می شود. سلولز در واقع یک ماده کاملاً می باشد که از فیبرهای سلولز و در ابعاد نانو تولید شده است.تامین کننده نانو ذرات جدید و میلگرد نیشابور عارفخانی بدون واسطه این محصولات بی نظیر و مواد آلی را بدون واسطه و با کمترین هزینه و تخفیف های فوق‌العاده در این قسمت در اختیار شما  قرار داده ایم.

تولید انبوه نانو مواد سلولز

کاربرد نانو مواد سلولز در بسته بندی

کاربرد نانو مواد سلولز در بسته بندی به طور کلی نانو سلولز به موادی گفته می شود که ساختار اصلی آنها را ماده ای به نام سلولز تشکیل داده است و در ابعاد نانومتری تولید می شوند. شکل ظاهری این ماده به صورت یک نوار ژل مانند و شفاف است که دارای قابلیت چسبندگی فراوانی می باشد.

یکی از متداول ترین کاربردهای نانو سلولز برای تولید انواع مشتقات چوبی و به خصوص تهیه کاغذ و بسته بندی می باشد؛ زیرا این ماده می تواند به عنوان یک ماده استحکام بخش برای تولید کاغذ و بسته بندی های مختلف به کار رفته و به این صورت کیفیت و دوام آنها را چند برابر نماید، همین امر سبب شده است که بسیاری از صنایع تولید کننده مواد غذایی، از نانو سلولز برای بسته بندی مواد غذایی خود بهره ببرند.

برای ورود به این قسمت از محصولات نانو و کلوخه سلستین درجه یک که به صورت ذرات با کیفیت تولید شده دیدن فرمایید.

مرکز فروش نانو مواد سلولز

مرکز فروش نانو مواد سلولز نانو سلولز در واقع یک پلیمر طبیعی می باشد که خواص تخریب پذیری زیستی فراوانی دارا می باشد و به راحتی می توان آن را بازیافت نمود و دوباره به چرخه تولید بازگرداند. این محصول در ابعاد بسیار ریز و به صورت نانو متری تولید می شود و با قرار گرفتن در معرض حرارت و فشار بالا به نانو کریستال تبدیل می شود.
شرکت ها و کارخانجات تولید کننده این محصول آن را بر مبنای فرمولاسیون های استاندارد بر روی هم قرار داده و به این صورت یک بافت عالی تولید می نمایند که ما آن را به نام نانو مواد سلولز می شناسیم و از آن در صنایع مختلف استفاده های فراوانی می نماییم.

از جمله ویژگی های منحصر به فردی که این محصول دارا می باشد این است که آب را به خود جذب نموده و قابلیت شکل پذیری بالایی دارد. همچنین استحکام کششی آن بسیار بالاست و هیچ نوع سمی در ساختار آن وجود ندارد و استفاده از آن باعث ایجاد آلرژی و حساسیت برای انسان نمی گردد.

ما در این مجموعه اینترنتی به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش نانو مواد سلولز به فعالیت مشغول بوده و تمام تلاش خود را بر این قرار داده ایم تا با ارائه محصولات با کیفیت با قیمت مناسب، رضایت خاطر مشتریان خویش را جلب نماییم.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید