خرید انبوه نانو کلوئید طلا

خرید انبوه نانو کلوئید طلا

لازم به ذکر است که رنگ نانو کلوئید طلا به دلیل ابعاد نانومتری آن، دیگر مثل خود طلا نبوده و به رنگ قهوه ای مایل به قرمز دیده می شود . در تضیح از نان ذرات طلا ، طلا فلزی شکل پذیر و چگال و انعطاف پذیر است که به رنگ زرد روشن و براق است که در معرض آب و هوا زنگ نمی زند. فلز طلا را می توان به صورت خالص به شکل دانه ای در میان سنگ ها و مواد ته نشینی آبرفتی پیدا کرد . شکل مورفولوژی ذرات نانو محلول طلا کروی می باشند . معمولا طلا Au به صورت آلیاژ با دیگر فلزات، کاربرد فراوانی دارد. مس، رایج ترین فلز برای ساخت آلیاژ طلاست و در برخی مواقع، نقره، نیکل و پالادیوم نیز استفاده می گردد. طلا شکل کریستالی خاصی ندارد و در اصطلاح، بی شکل است. طلا در برابر ضربه، تنها کمی تغییر شکل می دهد ولی نمی شکند. مقدار مصرف طلا Nano Gold در صنعت، فقط 10% از طلای تولیدی در جهان می باشد . پالایش نانو ذرات طلای موجود در محلول نانو طلا، اغلب به روش الکترولیز صورت می گیرد .

خرید انبوه نانو کلوئید طلا

ترکیبات شیمیایی نانو کلوئید طلا

ترکیبات شیمیایی نانو کلوئید طلا نانو کلوئید ها و پودر های پرکاربرد علم نانو ذرات،نانو ذرات طلا هستند.این مواد شبیه به نیمه هادی ها،هنگامی که فلزات اندازه خود را از بخش عمده به مقیاس نانو کاهش میدهند،آنها همچنین اثر محصوریت کوانتومی را تجربه میکنند.ویژگی های نانو ذرات کلوئید طلا و اثرات متعدد آن ها بشدت به مورفولوژی و اندازه آن ها وابسته است.بدن انسان متحمل بسیار خوب این فلز است و میتواند با سلول های عظیم سیستم ایمنی بدن مانند ماکروفاژها تعامل ایمنی داشته باشد و زیست سازگار عمل کند. برنامه های کاربردی پزشکی نانو مواد طلا میتوانند برای هدف قرار دادن سلول های سرطانی بطور خاص در زیست مولکولها ترکیب شوند و از آن ها برای درمان سرطان فوتوترمال استفاده شود،جایی که خصوصیات نوری قابل تنطیم آنها باعث میشود که آنها لیزر را به گرما تبدیل کرده و سلول های سرطانی را بطور انتخابی بکشند. کاربرد در تحویل دارو و ژن نانو ذرات طلا همراه با عوامل درمانی فارماکوکینتیک دارو”آزاد”را بهبود میبخشد و خاصیت رهاسازی یا کنترل پایدار را فراهم میکند،که این امر آن ها را به ابزاری جذاب برای تحویل دارو و تحویل ژن تبدیل میکند.نسبت سطح به حجم زیاد نانو ذرات طلا باعث می شود سطح آن ها با صدها مولکول پوشیده شود از جمله روش های درمانی ، عوامل هدفمند و پلیمر های ضد احتراق است .به خصوص نانو ذرات طلای مونتاژ شده با ترکیب دی ان ای به عنوان ابزاری برای انتقال ژن کارآمد عمل کرده اند . کاربرد در تصویربرداری : خواص نوری و الکترونیکی همه کاره نانو ذرات طلا با استفاده از تکنیک های مختلف از جمله توموگرافی کامپیوتری ، پراکندگی نور در تاریکی ، توموگرافی انسجام نوری ،ت کنیک تصویر برداری هترودین فوتوترمی و طیف سنجی رامان برای تصویر برداری سلول استفاده شده است . کاربرد های الکتروشیمیایی : خاصیت الکتریکی ذرات طلا در چند سال گذشته به طور گسترده مورد بررسی قرار گرفته است . انتقال الکترون محدود به سطح انرژی گسسته چند اتم نیست بلکه به عنوان سطح انرژی پیوسته ظاهر می شود . بنابراین فرآیند های شارژ سطحی و انتقال الکترون در این مواد ممکن است با عبارات فیزیکی کلاسیک نسبتاً ساده ، همان طور که برای نمودار های مدار الکترونیکی مقاومت-خازن قابل درک است، درک شوند.خاصیت الکتریکی این مواد فقط به اندازه و محیط اطراف آن بستگی دارد که در بسیاری از کاربرد ها مانند حسگر های برقی و تراشه های الکترونیکی مورد استفاده قرار گرفته است .

عمده فروشی نانو کلوئید طلا

عمده فروشی نانو کلوئید طلا برای خرید نانو به نانو صدرا مراجع کنید . نانو صدرا یکی از بهترین در زمینه فروش نانو است . برای خرید به www.nanosadra.com سایت مراجعه کنید .

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید