عرضه بهترین نانو نقره آنتی باکتریال

عرضه بهترین نانو نقره آنتی باکتریال

عرضه بهترین نانو نقره آنتی باکتریال در داخل بازار به صورت عمده و خرده انجام می گیرد نانو نقره خاصیت آنتی باکتریال دارد یعنی برای ضدعفونی کردن انواع زخم ها پوستی از این محصول در سطح دنیا استفاده می کنند نانو نقره به دلیل سازگاری که با بدن انسان دارد در صنعت پزشکی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد نانو نقره به عنوان فلز هدایت گر و رسانا گرما هم بیشتر به کار می رود سختی این فلز کمی بیشتر از طلا بوده و خاصیت چکش خواری هم دارد.

عرضه بهترین نانو نقره آنتی باکتریال

بررسی خواص نانو نقره آنتی باکتریال

بررسی خواص نانو نقره آنتی باکتریال بررسی خواص نانو نقره آنتی باکتریال به این صورت است:

  1. همان طور که گفته شد نانو نقره از زمان ها قدیم برای تمیز کردن زخم ها سطحی به کار می رود این فلز باکتری ها و عوامل بیماری زا را در صورت وجود از بین می برد و پوست را به خوبی ضدعفونی می کند.
  2. خواص نانو نقره داشتن انعطاف پذیری آن است این ویژگی هم باعث شده تا در صنایع متعددی از نانو نقره استفاده کنند خاصیت آنتی باکتریال این فلز باعث شده که برای تمیز کردن تجهیزات پزشکی هم از این فلز استفاده کنند.
  3. خاصیت دیگر نانو نقره این است که وسایل اتاق عمل را با نانو نقره پاکسازی کرده و سپس در جهت جراحی بیمار از تجهیزات استفاده می کنند خاصیت جالبی که این فلز داشته این است که برای باکتری ها و میکروب ها سمی بوده و کشنده می باشد.
  4. نانو نقره ویژگی که دارد از به وجود آمدن عفونت زخم جلوگیری می کند به همین دلیل در زمان جنگ از این فلز در سطح کلان برای مجروحان استفاده می شده است تا از به وجود آمدن عفونت زخم پیشگیری شود.
  5. نانو نقره مانع به وجود آمدن التهاب می شود به همین دلیل به عنوان فلز ضدالتهابی می شناسند این نانو در برابر حرارت نیز مقاوم بوده و به راحتی تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

تولید کننده نانو نقره آنتی باکتریال

تولید کننده نانو نقره آنتی باکتریال تولید کننده نانو نقره آنتی باکتریال شرکت ها متعددی هستند که به عرضه تجهیزات مورد نظر مشغول می باشند علاقمندان نانو نقره را با روش ها متعددی می توانند سفارش دهند یکی از روش ها به دست آوردن نانو نقره خرید عمده می باشد در این صورت نانو نقره به قیمت کارخانه به دست مصرف کننده می رسد روش دیگر برای به دست آوردن نقره خرید مستقیم است که در این روش هم نقره به قیمت ارزان تامین می گردد.

عرضه نانو نقره در داخل کشور به صورت کلان انجام می گیرد در این صورت مشتری محصول را به قیمت ارزان به دست می آورد تولید نانو نقره هم در داخل کشور به صورت عمده انجام می گیرد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید