فروشنده نانو ذرات اکسید آهن

فروشنده نانو ذرات اکسید آهن

از نانو ذرات اکسید آهن، در علم پزشکی و امور صنعتی مختلف بهره برداری فراوانی می گردد، بطور مثال در تصویر برداری پزشکی، انتقال دارو در بدن بیماران و درمان سرطان از طریق هایپرترامی از این ماده می توان استفاده کرد. این ذرات دارای قطری بین یک تا صد نانو متر هستند و در دو نوع مغناطیسی اکسید و مگنتیت موجود است، فروشنده نانو ذرات اکسید آهن در کشورمان با ارائه بهترین نوع این ماده در حال فعالیت و ارائه خدمات می باشد.

فروشنده نانو ذرات اکسید آهن

3 کاربرد مهم نانو ذرات اکسید آهن

3 کاربرد مهم نانو ذرات اکسید آهن اکسید آهن به میزان فراوانی در طبیعت موجود است و در آزمایشگاه ها فرآیند سنتز روی آنها انجام می گیرد.

نانو ذرات اکسید آهن دارای کاربردهای فراوانی در  عرصه های مختلف علمی، پزشکی و صنعتی است که می توان از تصویربرداری ام آر آی، آرام سنج مغناطیسی تشخیص و درمان تومورها و بیماری سرطان، نشان دار کردن زیستی، از بین بردن آلاینده های رادیو اکتیو، آلی، معدنی و ساخت دیسک مغناطیسی، حسگرها ، تصفیه آب و طراحی کاتالیست ها نام برد.‌‌

البته مهمترین کاربرد نانو پودر اکسید آهن در زمینه خدمات پزشکی، درمانی و تصفیه آب و پساب است. انتقال دارو در بدن بیماران، تشخیص بیماری سرطان و تصویر برداری پزشکی از پرکاربردترین مصارف این ماده در علم پزشکی است که بدین ترتیب می توان به اهمیت استفاده از این ماده پی برد، از خصوصیات مهم پودر اکسید آهن، سازگاری زیستی آنها می باشد که به همین دلیل در علم بیوپزشکی مورد استفاده فراوانی قرار می گیرد، همچنین در مبحث تصفیه آب و پساب ها از آلاینده های صنعتی، رنگ ها و فلزات سنگین که تاثیرات مخربی بر سلامتی انسان و محیط زیست دارند از دیگر موارد مفید استفاده از نانو ذرات اکسید آهن می باشد.

عرضه مستقیم انواع نانو ذرات ایرانی

عرضه مستقیم انواع نانو ذرات ایرانی تولید کنندگان انواع نانوذرات مغناطیسی ایرانی مانند اکسید آهن اکسید روی، تیتانیوم، آلومینیوم و نانو ذرات سیلیکاتی با عرضه با کیفیت ترین انواع این ماده در کشور برای کاربردهای صنعتی، درمانی و علمی کمک شایان توجهی به پیشرفت و افزیش بهره وری کشور در این عرصه ها می کنند، درجه کیفی مناسب و بالای این ذرات سبب گردیده که شرکت های عرضه کننده آنها علاوه بر تامین نیازهای داخلی کشور، به صادرات محصولات خود به دیگر کشورها نیز مبادرت نمایند. عرضه مستقیم این محصولات طبیعی و فرآوری شده توسط شرکت های تولید این ذرات باعث می شود که مصرف کنندگان این نانو ذرات بتوانند برای تهیه و استفاده آن ها با قیمت مناسب اقدام کرده و با مراجعه به این مراکز فروش یا سایت معتبر اینترنتی عرضه این محصولات، به ثبت سفارش و خرید آنها مبادرت بورزند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید