فروشگاه انواع نانو ذرات زئولیت

فروشگاه انواع نانو ذرات زئولیت

امروزه نانو ذرات زئولیت به عنوان یک سلاح اصلی و قابل اعتماد در جنگ با گرسنگی بشر شناخته می شود؛ افزایش جمعیت جهان در کنار تجدید آهسته مواد آلی خاک می تواند نگرانی های بی شماری را جهت بحران گرسنگی ایجاد کند و ما امروز قصد داریم به شناخت این اسلحه پر کاربرد پرداخته و آن را به خوبی بشناسیم؛ با ما همراه شوید.

فروشگاه انواع نانو ذرات زئولیت

کاربرد نانو ذرات زئولیت چیست؟

کاربرد نانو ذرات زئولیت چیست؟ همانطور که میدانید گیاه برای رشد به آب، خاک و نور خورشید محتاج است؛ در این میان خاک یکی از آسیب پذیرترین احتیاجات گیاه است.

گیاه برای رشد از همان ابتدا تمامی مواد آلی خاک را جذب می کند و خاک رفته رفته از مواد مغذی تهیه شده و دیگر نمی تواند بستر مناسبی برای رشد گیاهان باشد؛ در اینجا کود ها به خصوص کود های شیمیایی وارد عرصه می شوند و این شروع کار عظیم نانو زئولیت است؛ می ‌توان با کمک نانو زئولیت ها به مدیریت حاصلخیزی خاک پرداخت.

احتمالا بارها شنیده اید که در مناطق آتشفشانی حاصلخیزترین خاک را دارند، مسئولیت این حاصلخیزی را دقیقا نانو زئولیت ها بر عهده می گیرند؛ در واقع می‌توان گفت نانو زئولیت ها از واکنش سنگ آتشفشانی و خاکستر در حضور آبهای قلیایی لایه های زیرین زمین تشکیل می شود.

بیشتر مواد نانو زئولیتی به رنگ سفید بوده و برخی که حاوی مقدار کمی آهن هستند به رنگ قهوه ای مایل به قرمز و همچنین زرد کمرنگ یافت می‌شوند.

نانو زئولیت های طبیعی و مصنوعی در بازار موجود می باشند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند؛ کلینوپتیلولیت که از فراوان ترین عناصر در رسوبات و خاک می باشد و بیشترین کاربرد را در کشاورزی دارد؛ این زئولیت با ظرفیت تبادل کاتیون و بالا و همچنین جاذبه بسیار زیاد برای یون های آلومینیوم یک عنصر حیاتی در کشاورزی می باشد.

نانو زئولیت تحت عنوان ماده جاذب رطوبت در جهت افزایش تبادلات کاتیونی و حاصلخیزی خاک، کنترل بو، مواد افزودنی، خوراک دام، پرورش گل، سبزیجات، اصلاح خاک، احداث جنگل و مراتع و تصفیه آمونیاک در استخر آبزیان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

سفارش انواع نانو ذرات زئولیت

سفارش انواع نانو ذرات زئولیت شما عزیزان می توانید سفارش نانو زئولیت مورد نیاز خود را به فروشگاه نانو ذرات صدرا مطرح نمایید؛ بالاترین کیفیت در کنار نازلترین قیمت معجزه‌ای است که تنها در صدرا اتفاق می‌افتد.

ما با سالها تجربه در این حوزه نانو ذرات توانستیم که به بالاترین کیفیت و کارایی دست یافته و پاسخگوی نیاز شما هموطنان باشیم.

همان طور که پیشتر کاربرد و خواص نانو ذرات زئولیت را مورد بررسی قرار دادیم، دریافتیم که اهمیت استفاده از از این ذرات حیاتی تا چه حد بالا بوده و کیفیت این ذرات می تواند بالاترین تاثیر را بر خاک بگذارد.

به شما توصیه می کنیم که قطعاً به یک مرکز معتمد و معتبر نانو ذرات زئولیت سفارش دهید. خدمت رسانی به شما هموطنان باعث افتخار ماست.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید