فروشگاه نانوذرات زینک اکساید

فروشگاه نانوذرات زینک اکساید

فروشگاه نانوذرات زینک اکساید یکی از فعال ترین و معروف ترین فروشگاه ها در کشور های مختلف از جمله کشور ایران می باشد که در آن نمونه های مختلفی از این محصول از جهت: برند و مارک، روش تولید و ساخت، با کاربرد های متنوع و فراوان متناسب با نیاز افراد به روش های مختلفی اعم از مستقیم و غیر مستقیم به فروش می رسد.

فروشگاه نانوذرات زینک اکساید

تاثیر افزودن نانوذرات زینک اکساید در ساختار مواد

تاثیر افزودن نانوذرات زینک اکساید در ساختار مواد به یک ترکیب معدنی و غیر آلی که شکل پدری دارد و امکان حل شدن آن در آب وجود ندارد، زینک اکساید می گویند که دارای رنگ سفید روشن و شفاف است و اغلب با فرمول شیمیایی Zno نمایش داده می شود. از جمله پیشرفته ترین و محبوب ترین فناوری های به وجود آمده در سال های اخیر می توان به فناوری نانو اشاره کرد که به دلیل خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی که دارد، در صنایع مختلف برای تولید و ساخت انواع محصولات استفاده شده است.

از مهمترین کاربردهای نانوذرات زینک اکساید می توان به استفاده از آن برای تولید و ساخت انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مانند: انواع کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب، پودر بچه، پماد های پوستی و غیره اشاره کرد که تولید محصولی با کیفیت بدون هیچ نوع حساسیت و آلرژی و همچنین جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری های پوستی، افزایش مدت زمان ماندگاری و طول عم این کرم ها و غیره از جمله تاثیرات افزودن این نوع نانو ذرات در ساختار مواد آرایشی و بهداشتی می باشد.

از دیگر کاربردهای مهم نانوذرات های زینک اکساید می توان به: استفاده از آن در تولید انواع مصالح ساختمانی مانند: شیشه، سیمان، سرامیک و غیره، انواع دارو های شیمیایی، تولید عینک های آفتابی و غیره اشاره کرد. از دیگر تاثیرات افزودن این محصول در ساختار مواد می توان به: چسبندگی و پوشش دهی بسیار زیاد به محصولات، امکان بازیافت مجدد مواد،کاهش مقاومت انواع میکروب و باکتری ها و غیره اشاره کرد.

فروشنده عمده نانوذرات زینک اکساید

فروشنده عمده نانوذرات زینک اکساید امروزه بسیاری از افراد به فروش انواع نانوذرات زینک اکساید مشغول هستند که از اهداف اصلی و مهم این افراد رفع نیاز مشتریان و متقاضیان به این محصول با عرضه بهترین و باکیفیت ترین نوع آن در اسرع وقت با کمترین و مناسب ترین قیمت می باشند. فروشنده نانوذرات اغلب از روش عمده و کلی که دارای قیمت بسیار منصفانه تر و مزیت های بیشتری است، برای عرضه این محصول استفاده می کند.

این فروشنده ها تعداد زیادی از این محصول را در مدت زمان بسیار کوتاه با قیمت های استثنایی به مشتریان خود عرضه می کنند و در تلاش اند تا رضایت کامل آنها را نیز به دست آورند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید