فروش نانو پودر اکسید گرافن مغناطیسی

فروش نانو پودر اکسید گرافن مغناطیسی

نانو پودر اکسید گرافن یکی از بهترین انواع مواد کربنی در مقیاس نانو است که به دلیل خصویات منحصر به فردی که دارد امروز از آن در صنایع مختلف استفاده‌های فراوانی می‌شود. ساختار منظم و همچنین ساده گرافن جوری طراحی شده است که این ماده از خواص مکانیکی و شیمیایی فوق العاده‌ای نسبت به پلیمرها و سرامیک‌ها برخوردار باشد. روش‌های متعددی برای فروش نانو پودر اکسید گرافن مغناطیسی وجود دارد اما بهترین روش خرید نانو پودر گرافن خرید اینترنتی است.

فروش نانو پودر اکسید گرافن مغناطیسی

بررسی کارایی نانو ذرات اکسید گرافن

بررسی کارایی نانو ذرات اکسید گرافن همانطور که ذکر شد نانو پودر گرافن یکی از جدیدترین انواع مواد در مقیاس نانومتری است که دارای ساختاری بسیار ساده و منظم که از چیدمان دقیق و مرتب و تنگاتنگ گرافن است تولید می‌شود.

در این ماده اتم‌های کربن فقط با سه اتم کربن دیگر پیوند یگانه برقرار کرده‌اند و همچنین این قابلیت را دارند که با یک اتم دیگر کربن پیوند برقرار کرده و گرافیت را تشکیل دهند.
به عبارت دیگر می‌توان گفت که گرافن از قرار دادن گرافیت که در آن هر اتم کربن با 4 کربن دیگر پیوند دارد در درون اسید به دست می‌آید تا یک پیوند آن شکسته شود.

از جمله مهمترین خواص و ویژگی‌های نانو ذرات اکسید گرافن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اکسید گرافن همانند گرافن دارای ساختاری منظم و به اصطلاح ساختار لانه زنبوری است و به خاطر داشتن الکترون آزاد از خاصیت رسانایی الکتریکی بسیار بالایی برخوردار است. بطوری که وقتی اکسید گرافن با مواد سرامیکی و پلیمیری مخلوط می‌گردد باعث بهبود خواص مکانیکی و همچنین الکتریکی این مواد می‌شود. 
  • این ماده اکسیدی دارای خاصیت آمفی فیلیک است یعنی در مواردی آب را جذب و در مواردی آن را دفع می‌کند.
  • اکسید گرافن دارای خاصیت سورفاکتانتی است و همین خاصیت باعث می‌شود بتوان از آن به عنوان یک عامل دیسپرس کننده برای انحلال مواد نامحلول استفاده نمود.

کاربردها و کارایی‌های اکسید گرافن متعدد است اما به صورت عمده از این ماده برای تولید گرافن خالص استفاده می‌شود. علاوه بر این، اکسید گرافن می‌تواند در زمینه تولید انرژی‌های جدید، انواع مختلف سنسورها، فرآیند دارو رسانی هوشمند در پزشکی، نانو کامپوزیت‌های پلیمری، ترانزیستور، پوشش دهی سطوح، تصفیه آب و … مورد استفاده قرار بگیرد.

خرید عمده پودر نانو اکسید سریم

خرید عمده پودر نانو اکسید سریم امروزه اینترنت به زندگی انسان در حوزه‌های مختلف ابعاد جدیدی بخشیده است. یکی از این موارد ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی است که در زمینه‌هخای مختلف فعالیت می‌کنند.

این سایت یکی از فروشگاه‎های اینترنتی معتبر فعال در زمینه عرضه انواع مختلف مواد نانو صنعتی از جمله نانو اکسید سریم و همچنین نانوذرات اکسیدی مغناطیسی گرافن است و اگر به دنبال خرید این محصولات صنعتی هستید می‌توانید از همین طریق این مواد را سفارش دهید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید