قیمت انواع نانو ذرات اکسید روی با کیفیت عالی

قیمت انواع نانو ذرات اکسید روی با کیفیت عالی

نانوذرات اکسید روی از مهمترین نانو ذرات اکسید فلزی به خاطر دارا بودن خواص فیزیکی و شیمیایی منحصر به فرد بودن آن است که در زمینه های گوناگون استفاده می شود. قیمت انواع نانو ذرات اکسید روی با کیفیت عالی تولید آن دارد که در فروشگاه ها با کیفیت های متنوع و مختلف و سطح درجه بندی شده به فروش میرسد. همین منظور فروشندگان ذرات اکسید روی بسته به نیاز مشتری اقدام به تامین نانو مورد نظر می نماید.

قیمت انواع نانو ذرات اکسید روی با کیفیت عالی

مشخصات نانو ذرات اکسید روی چیست؟

مشخصات نانو ذرات اکسید روی چیست؟ اکسید روی یکی از غنی ترین و پرکاربردترین نانو در علم نانو می توان از آن نام برد. مشخصات نانو ذرات اکسید بسیار زیاد است. در این پاراگراف می خواهیم به این موضوع به طور کامل بپردازیم. این نانوذرات به دو بخش معدنی و بخش دیگر غیر ارگانیک تقسیم می‌شوند که با سنتز این نانوذرات می‌توانیم خواص و ویژگی های این ماده را بهینه و کاربرد بیشتری را در صنعت از آن ارائه داد.

ذرات روی از ساختار کریستالی برخوردار هستند که این دو ساختار شامل مکعبی و دیگری شش وجهی است. ولی به دلیل مقاومت و پایداری شش وجهی به نسبت مکعبی در محیط این نوع ساختار در صنعت پرکاربرد تر و معمول تر می باشد.

از دیگر خواص این ذرات خواص ضد باکتریایی آن را نام برد. این ذرات به خاطر داشتن خاصیت ضد اشعه فرابنفش مصارف بسیار بالای دارویی در بیماریهای سرطانی و درمان درمان مشکلات پوستی استفاده می شود. کاربردهای دیگر نانوذرات اکسید روی می توان در صنایع بهداشتی، صنایع الکترنیکی، تصفیه آب و کاربردهای پزشکی نانو ذرات اکسید روی.

شرکت توزیع نانو ذرات اکسید روی با کیفیت عالی

شرکت توزیع نانو ذرات اکسید روی با کیفیت عالی پودر نانو ذرات اکسید روی تولید و به صنعت عرضه می شود. شرکت توزیع نانو ذرات اکسید روی با کیفیت عالی برای ارائه محصولات خود در نمایشگاه ها و فستیوال های بین المللی شرکت می کنند. تا با ارائه و معرفی محصولات خود و توضیح کاربرد آنها به متقاضیان خرید آن در بازارهای داخلی و خارجی برای خود خریدارانی بیابند. امروز شرکت های توزیع نانو بسیار زیادی در توزیع نانو ذرات اکسید روی فعالیت می کنند که هر کدام بسته به تولیدات در زمینه های گوناگون مشتریان به خصوص خود را دارند.

بعضی ازاین شرکت ها با سرمایه گذاری های کلان در سطحی بسیار بزرگ پا به عرصه می‌گذارند. پیشرفت در علم نانو ذرات باعث رونق گرفتن این بازارها و رقابتی تنگاتنگ در سطوح مختلف مرزی و برون مرزی می باشد. به همین علت شرکت ها سعی در تولید نانو ذرات اکسید کاربردی تر در امور بسیار زیاد از جمله پزشکی، تصفیه آب ، سرامیک ، بسته بندی ، لاستیک و پلیمر می باشد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید