قیمت خرید عمده نانو ذرات مس

قیمت خرید عمده نانو ذرات مس

قیمت عمده نانو ذرات مس در مرکز ما به دلیل عرضه مستقیم به نرخ کارخانه محاسبه می‌شود و به همین دلیل بسیار مناسب است جهت خرید می‌توانید با شماره ای که در همین سایت قرار میگیرد تماس بگیرید.

قیمت خرید عمده نانو ذرات مس

مرکز فروش عمده انواع مواد نانو

مرکز فروش عمده انواع مواد نانوفروش مواد نانو در انواع مختلف با بهترین کیفیت مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا انجام می‌شود. قیمت این مرکز فروش بسیار مناسب تر از سطح بازار است و محصولات عرضه شده از جنس درجه یک می‌باشد.

مهمترین ویژگی های نانو ذرات مس

نانو ذرات مس ویژگی و کاربردهای متعددی دارند، برخی از مهم ترین این ویژگی ها به شرح زیر است:

ذرات مسی نانو دارای خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خاصی هستند که امکان ایجاد مواد کامپوزیتی جدید را ایجاد می کنند، که برای کاربردهای متعدد در زیست شناسی و پزشکی مانند کنترل عفونت‌ها مهم هستند.

نانو ذرات مس، به طور عمده مس، اثر مهاری عالی بر باکتری های گرم مثبت و گرم منفی دارند. بنابراین اکتشاف در مورد فن آوری های زیست محیطی کارآمد، اقتصادی و دوستانه برای سنتز نانو ذرات معدنی غیر ضروری است. نانو ذرات مس (مس NPs) به دلیل خاصیت ضد باکتریایی و فعالیت ضد قارچی علاوه بر خصوصیات کاتالیزوری، نوری و الکتریکی آنها، تمرکز جدی در کاربردهای مربوط به فرآیندهای مرتبط با سلامتی داشته است.

نانو ذرات مس اغلب با پراکندگی پلیمرها و تبخیر حلال سنتز می شوند. به منظور تولید ذرات با اندازه نانومتر کوچکتر، برخی از روشها پیشنهاد شده است، برای مثال، استفاده از سونوگرافی یا جداسازی ارگانیک و استفاده از حلالها برای استخراج- تبخیر یا انتشار.

درسال های اخیر، اجرای سیستم های دوستانه مقرون به صرفه با محیط زیست برای سنتز نانو ذرات مس یک چالش است، زیرا نانو ذرات مس به دست آمده به جای اکسیدهای مس بدست آمده است. در سال‌های اخیر از این فناوری به عنوان شریک اصلی در ظهور “علم نانو” استفاده شده است و بیشتر روی توسعه روشهای جدید برای تولید، مطالعه، تجزیه و تحلیل و اصلاح ذرات و ساختارهای نانو سیما، کمتر از 100 نانومتر تمرکز دارد.

نشانداده شده است که خصوصیات فیزیکی نانو ذرات مس از آرایش اتم ها به وجود می آید، که توجه زیادی به برنامه های امیدوارکننده آنها، مانند ترکیب خواص ضد باکتریایی و همچنین ترکیب آنها در داروسازی و منسوجات و  به عنوان فتوکاتالیز، رسانای الکتریکی، حسگرهای بیوشیمیایی و ظرفیت اکسیداتیو تا بتوانند ویژگی‌های سطح سایر مواد مانند رنگدانه های آرایشی را تغییر دهند.

فناوری‌ نانو فرصت گسترده ای را در زمینه علم مواد گشوده است و ترکیب سایر شاخه ها به عنوان فتوشیمی و الکتروشیمی برای فهم بهتر خواص آن ضروری بوده است. نانو ذرات یا نانو پودرها با درجه خلوص بالا، ذرات فلزی با سطح کروی قهوه ای سیاه هستند. ذرات مس نانو به طور معمول 10-30(نانو متر) با مساحت سطح خاص (SSA) در محدوده 30 – 70 مترمربع در گرم و همچنین با اندازه ذرات متوسط ​​از محدوده 70 -100 نانومتر با سطح خاص تقریبی 5 در دسترس هستند.

10 مترمربع در گرم ذرات مس نانو در اشکال منفعل و با خلوص بسیار بالا به صورت پوشش های کربنی و پراکنده در دسترس هستند. آنها همچنین به عنوان پراکندگی از طریق گروه تولیدی AE Nanofluid در دسترس هستند. نانو ذرات به طور کلی به عنوان نانو ذرات معلق در محلول یا با استفاده از سورفکتانت یا فناوری بارگیری سطح تعریف می شوند. حلال ها شامل رسانه استرهای فسفات آلی، اتانول و روغن معدنی هستند.

پراکندگیو انتخاب راهنمایی فنی انتخاب پوشش نیز موجود است. سایر نانو ساختارها شامل: نانو لوله‌ها، نانو ساکرها، نانو روها, نانو پیرامیدها و سایر نانو کامپوزیتها است. نانو ذرات با عملکرد سطحی، این امکان را فراهم می کنند که ذرات با استفاده از پلیمرهای شیمیایی محدود، در رابط سطح جذب شوند.

نانوذرات مس (Cu-Nps)، یکی از مواد امیدوار کننده برای پیشرفت فناوری نانو و فناوری است. Cu-Nps را با استفاده از هیدروکسی متانولسولینات سدیم (Rongalite)، به عنوان یک عامل کاهش زمان سنتز می شود. مس- نانو ذرات از کاهش شیمیایی نمک مس در 10-20 دقیقه در دمای پایین و بدون استفاده از هیچ ماده کمپلکس به دست می آید.

به‌منظور بررسی فاز، اندازه و ترکیب ترکیب سنتز Cu-Nps، پراش پرتو X (XRD)، میکروسکوپ الکترونی روبشی (SEM) و طیف سنجی فوتوالکترون اشعه ایکس (XPS)، استفاده شد. اندازه متوسط ​​ذرات مس سنتز شده 152 نانومتر است.

انتظار می رود که نتایج این مطالعه یک گام به سمت طراحی استراتژی های کلی برای یک روش سنتز ساده، با محیط زیست و کم هزینه Cu-Nps نزدیک شود. مس- NPS سنتز شده با مس- Nps تجاری مخلوط شده و با استفاده از فرآیند پخت فتونی متخلخل می شود. برای تعیین انرژی بهینه ذوب، انرژی تابش نور فلش متنوع و بهینه می شود. از XRD و SEM برای توصیف سنگ مس- Nps استفاده می‌شود.

 تولید كنترل شده نانو ذرات، فناوری نانو را به یكی از امیدوارترین و محبوب ترین زمینه های تحقیقات علمی سوق داده است. پیشرفت بالقوه آینده مستلزم توانایی تهیه نانو مواد به شیوه ای تکرار پذیر و کنترل شده است.

در حال حاضر، علاقه زیادی به سنتز نانو کریستال های اکسید مس و مس (I) فلزی نه تنها برای گسترش پیشرفت مصنوعی، بلکه برای ارزیابی خصوصیات الکتریکی، کاتالیزوری، سنجش و سطح آنها وجود دارد.

مس و اکسیدهای فلزی، به عنوان کاتالیزور ناهمگن برای پیشرفت های بیشمار محیطی کاربرد دارد. به عنوان مثال، کاهش انتخابی اکسید نیتریک، اکسیداسیون مونوکسید کربن و تجزیه دی اکسید نیتروژن استفاده شده است.

نانو ذرات فلزی مس به دلیل خاصیت منحصر به فرد خود و کم هزینه بودن در مقایسه با سایر نانو مواد های فلزی مانند طلا و نقره، مواد قابل توجهی را تشکیل می دهند.

توانایی تهیه نانو مواد با مورفولوژی های مشخص و چهره های تیز باید ارزیابی خصوصیات آنها را تسهیل کند.

سنتز نانوذرات مس به دلیل تمایل زیاد به اکسیداسیون، چالش برانگیز است.  نسبت به هوا بسیار حساس است و فازهای اکسید از نظر ترمودینامیکی با ثبات تر هستند.

قیمت نانو ذرات صنعتی ایران

قیمت نانو ذرات صنعتی ایرانقیمت نانو ذرات صنعتی در ایران بسیار مناسب است، این قیمت به نرخ عمده فروشی و مستقیم است و نسبت به قیمت نانو ذرات سطح بازار بسیار ارزانتر است، زیرا ما محصول را مستقیما از شرکت تولید کننده انواع نانو ذرات عرضه می کنیم، به همین‌ دلیل واسطه ها نقش کمتری در رساندن محصول به دست شما دارند و همین موجب کاهش قیمت نسبت به سطح بازار شده است و خرید را برای شما بسیار مقرون به صرفه کرده است.

عرضه نانو ذرات اکسید روی در انواع سایز

نانو ذرات اکسید روی در انواع سایز با قیمت بسیار مناسب عرضه می‌شود. این نانو ذرات از جنس عالی می باشد و قیمت بسیار مناسبی دارد برای مشاهده سایز های مختلف و استاندارد به فروشگاه مجازی مراجعه کنید.

به اشتراک بگذارید

نظرات (2)

  • سمیرا عسگری پاسخ

    نانوذرات مس، به دسته‌ای از ذرات مس با اندازه‌های نانومتری اطلاق می‌شود که ویژگی‌ها و رفتارهای خاصی نسبت به ذرات بزرگتر مس دارند. اندازه نانومتری این ذرات به طور قابل توجهی از ویژگی‌های ذرات معمولی مس (بزرگتر از نانومتر) متفاوت است و باعث تغییر در خواص فیزیکی، شیمیایی و الکترونیکی آنها می‌شود

    تاجر نایلون

    آوریل 8, 2024 در 4:41 ب.ظ
  • امید رحمانی پاسخ

    نانوذرات مس به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردشان، در صنایع مختلفی از جمله الکترونیک، پزشکی، صنایع غذایی، نانوتکنولوژی و ساخت مواد با کاربردهای خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند

    نانو فصلی نو

    آوریل 8, 2024 در 4:41 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید