قیمت خرید نانو مواد در تهران

قیمت خرید نانو مواد در تهران

قیمت خرید نانو مواد به چه چیزی بستگی دارد؟ آیا در خصوص انواع مختلف نانو مواد اطلاع دارید؟ به نظر شما مهمترین خواص این ماده چیست؟ چرا امروزه خرید و فروش نانو مواد رونق پیدا کرده است؟

قیمت خرید نانو مواد در تهران

آشنایی با انواع مختلف نانو مواد

آشنایی با انواع مختلف نانو موادهمان طور که می دانید نانو کلمه ای است که به معنای کوچک بوده از این رو می‌ توان گفت به موادی که حداقل ابعاد آن در مقیاس ۱ الی ۱۰۰ نانومتر باشد، نانو مواد گفته می شود. این امر موجب شده است تا به مواد بسیار زیادی نانو مواد گفته شده که بسیاری از آن‌ ها ساخت دست بشر و بسیاری دیگر ساخت طبیعت می باشد.

به طور کلی باید بدانید نانو مواد از نظر ابعاد به طوری بوده که دارای سه بعد طول، عرض و ارتفاع می باشد حال هر کدام از این ابعاد در مقیاس فناوری نانو، یعنی کمتر از ۱۰۰ نانومتر قرار داشته باشد ماده نانو ساختار بوده که این مواد بر حسب اینکه چند بعد آن در مقیاس فناوری نانو قرار دارد در دسته های مختلفی تقسیم بندی می شود.
از لحاظ ساختار ظاهری یکی از انواع نانو مواد، نانو ذرات بوده که از قبل ها مورد استفاده قرار می گرفته است. به طور کلی می توان گفت اولین استفاده از نانو ذرات در لعاب ظروف سفالی بوده است و با گذشت زمان استفاده های آن بیشتر شده است.

در واقع این ذرات که قطری بین ۱ الی ۱۰۰ نانومتر دارند شامل نانو ذرات نیمه رسانا، نانو ذرات سرامیکی، نانو ذرات فلزات و غیره می‌ شود. نوع دیگر از نوع نانو مواد، نانو الیاف بوده که الیاف کوتاهی داشته و قطر شان در مقیاس نانومتری قرار می گیرد. نانو الیاف نیز به گروه های زیادی تقسیم شده که شامل نانو الیاف پلیمری، نانو الیاف معدنی و نانو الیاف کربنی می شود. از این مواد جهت تولید لباس های محافظ، فیلتر هوا، آینه های قابل استفاده در فضا استفاده می گردد.

کی دیگر از دسته انواع نانو مواد، نانو کپسول ها بوده که به ذراتی گفته می شود که دارای یک پوسته و یک فضای خالی هستند. نانو لوله ها نیز دسته دیگری از این مواد بوده که قطر آنها حدود ۱۰۰ نانومتر است و نانو لوله های کربنی یکی از انواع آن می باشد. و اما از دیگر انواع این مواد می توان به دسته های زیر اشاره کرد:

  • نانو مواد روکش
  • مواد نانو حفره ای
  • نانو مواد معدنی
  • نانو ذرات غیر اکسیدی
  • نانو محلول ها
  • و…

قیمت خرید نانو ذرات در تهران

از آنجایی که نانو ذرات یکی از انواع نانو مواد بوده طبیعتا در هنگام خرید و فروش نانو ذرات افراد به دنبال اطلاع از قیمت این مواد هستند. به طور کلی باید توجه داشته باشید نانو ذرات بم اندازه های مختلف و شکل های کروی، سوزنی، کریستالی، آمورف و غیره ساخته شده است و برای نقاط مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از مهمترین نکاتی که در خصوص این نوع نانو مواد باید بدانید، موارد مصرف آن است به طور کلی می توان گفت رایج ترین عنصر در علم و فناوری نانو، نانو ذرات هستند زیرا دارای خواص جالبی می باشد و از این رو از نانو ذرات در صنایع پزشکی، دارویی، الکترونیک، کشاورزی و شیمیایی بسیار استفاده می شود.
از جمله مهمترین خصوصیات این مواد می توان به افزایش مقاومت الکتریکی در فلزات، بهبود زیست سازگاری، اثر کانالتالیستی بهتر و … اشاره نمود. حال با وجود آنچه بیان شد طبیعت قیمت نانو ذرات در انواع مختلف با یکدیگر تفاوت هایی دارند که شما به عنوان خریدار این محصول می توانید از مشاور فروش نانو ذرات، در خصوص قیمت به روز آن اطلاع پیدا نمایید.

مشخصات نانو پودر اکسید روی

مشخصات نانو پودر اکسید رویعلاوه بر آنچه بیان شد یکی دیگر از انواع نانو ذرات، نانو پودر اکسید روی می باشد. این ذرات معدنی که بسیار پر کاربرد است با وجود خواص فیزیکی و شیمیایی مناسب بسیار مورد توجه صنعتگران قرار گرفته است. باید بدانید این ماده دارای پایداری شیمیایی بالا بوده و با وجود ضد باکتری بودن و جذب نور فروسرخ و فرابنفش کاربرد های زیادی دارد.

به طوری که از نانو پودر اکسید روی علیرغم استفاده در صنایع آرایشی و بهداشتی ،سرامیک و لاستیک برای تولید پانسمان های طبیعی جهت درمان زخم های تیز استفاده می شود زیرا همانطور که گفته شد نانو پودر اکسید دارای خاصیت ضد باکتریایی می باشد. از طرفی با وجود این که این پودر یک نیمه هادی با شفافیت بالا است استفاده از آن برای انواع دیود های لیزری، نمایشگرها، الکترود شفاف و حسگرها گزینه‌ ای بی‌ نظیر خواهد بود.

معتبرترین بانک فروش نانو ذرات

هنگامی که شما جهت خرید نانو ذرات مراجعه کنید به طور کلی باید بدانید این مواد دارای خواص و ویژگی های بی نظیری هستند. یکی از مهم ترین این ویژگی ها خواص نوری مواد می باشد به طوری که باید بدانید این مواد می‌ تواند الکترون های موجود در تراز های انرژی اتم را جذب کرده و به ترازهای انرژی بالاتر تبدیل کند.

همچنین جالب است بدانید بسیاری از مواد که در ابعاد معمولی قرار دارند دارای خواص مغناطیسی نمی باشد اما نانو ذرات با وجود اندازه خاص به گونه‌ ای بوده که دارای خاصیت مغناطیسی است. همان طور که پیشتر هم گفته شد نانو ذرات موادی همچون طلا و نقره دارای خواص ضد میکروبی و آنتی باکتریال بوده که این امر موجب می‌ شود تا میکروب ها نتوانند بر روی آن رشد کنند از این رو استفاده از آن برای لوازم آرایشی بهداشتی و نساجی، همچون ژل های تمیز کننده دست، صابون ها و شامپو ها و ساخت لباس های ضد میکروب مناسب می باشد.

به طور کلی اگر بخواهیم در مورد کاربرد این نانو ذرات صحبت کنیم باید بدانید یکی از مهمترین استفاده های آن برای ساخت ابزار برش کاری بسیار سخت می باشد. همچنین هنگامی که از این نانو ذرات در رنگ ها و محلول ها استفاده می شود قابلیت ها و توانایی های بسیار خوبی به رنگ داده شده مثلاً رنگ های سبک می تواند تا حد زیادی وزن هواپیما را کاهش داده و منجر به صرفه جویی در سوخت آنها شود.

از طرفی استفاده از این نانو ذرات در فناوری تصفیه آب به گونه‌ ای بوده که منجر به بالا بردن تکنولوژی مورد استفاده شده و همچنین در مصرف انرژی صرفه جویی می گردد .با وجود این امر باید بدانید شما در هنگام خرید نانو مواد باید از معتبرترین فروشنده محصول مورد نظر را دریافت نمایید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید