قیمت خرید نانو پودر کربن فعال در بازار

قیمت خرید نانو پودر کربن فعال در بازار

نانو پودر کربن پودر سیاه رنگی است که از از مواد خامی مانند هسته میوه ها٬ پوسته نارگیل٬ پوست پسته و زغال سنگ و غیره تولید می شود. و در تصفیه آب کاربرد دارد. قیمت نانو پودر کربن فعال نیز در بازار بسیار مناسب است که بسته به کیفیت محصول تولید شده و خلوص آن متفاوت است. و هر چه این ماده با کیفیت بالا و مرغوب باشد و از خلوص بالایی برخوردار باشد قیمت آن بیشتر است. 

قیمت خرید نانو پودر کربن فعال در بازار

مرکز خرید نانو پودر کربن فعال در تهران

مرکز خرید نانو پودر کربن فعال در تهرانمرکز خرید نانو پودر کربن فعال در تهران در نمایندگی های فروش عرضه می شود. تهران به دلیل دارا بودن بیشترین فعالیت های اقتصادی و تجاری و به دلیل داشتن جمعیت بالا و خریداران زیاد از بیشترین مراکز فروش برخوردار می باشد.

یکی از مراکز مهم فروش در تهران دفاتر فروش شرکت های تولیدی می باشد که انواع این محصول را در باکیفیت ترین نوع عرضه می کند. و فروشگاه های محصولات شیمیایی نیز این ماده ارزشمند را به صورت خرده به فروش می رساند.

تهیه فوری نانو پودر کربن فعال

تهیه فوری نانو پودر کربن فعالتهیه فوری نانو پودر کربن فعال یا همان تولید نانو پودر کربن بدین صورت است که ابتدا ماده خام مانند زغال سنگ بدون حضور هوا کربونیزه می شود. تا پایه کربنی اولیه تشکیل شود. در این شرایط ترکیبات سلولزی و پلیمری موجود در ماده خام (زغال سنگ) به زغال تبدیل شده و ماده خام کلیه ترکیبات فرار خود را از دست می دهد. سپس پایه کربنی بدست آمده در معرض یک عامل فعال مانند(بخارآب٬ دی اکسیدکربن٬ اکسیژن)سازگار در دمای بالا قرار می گیرد٬ و بعد از حذف بخشی از کربن ساختمانی٬ توسط عامل فعال ساز(بخار آب)٬ محصول باقیمانده ساختار متخلخل خواهد داشت که همان نانو پودر کربن فعال است.

کاربرد نانو پودر کربن فعال در تصفیه آب٬ رنگ زدایی از قند و شکر٬ بازیافت طلا٬ به سازی رنگ و طعم در نوشیدنی ها و آبمیوه ها٬ و تولید دارو و استفاده در دستگاههایی مثل دستگاه تصفیه کننده هوا٬ تصفیه کننده صنعتی و خوشبو کننده هوا می باشد.

قیمت خرید نانو پودر کربن فعال در بازار داخلی

قیمت خرید نانو پودر کربن فعال در بازار داخلیقیمت خرید نانو پودر کربن فعال در بازار داخلی بر اساس برند٬ کیفیت مواد اولیه٬ جنس مواد اولیه٬ نوع مواد اولیه٬ هزینه تولید٬ نوسانات بازار٬ بازار عرضه و تقاضا و میزان فروش و نوع عرضه و بازار و خریداران متفاوت می باشد.

خرید نانو پودر کربن فعال در صورتی که عمده و بدون واسطه و مستقیم از کارخانه عرضه شود قیمت ارزانتری دارد. مواد اولیه این ماده متفاوت است و قیمت مواد اولیه و هزینه تولید بسته به مواد اولیه بر قیمت تاثیر گذار می باشد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید