قیمت رنگ عایق رطوبتی نانو

قیمت رنگ عایق رطوبتی نانو

رنگ عایق نانو کاربرد های بسیار زیادی دارد و برای هر مکانی با هر سازه ای پیشنهاد می شود. این رنگ برای شما محافظت از خوردگی و مقاومت در برابر رطوبت و رشد کپک و قارچ را یکجا به ارمغان آورد. ما در این مقاله همه چیز را در این مورد توضیح داده ایم. اگر می خواهید در مورد قیمت رنگ نانو بیشتر بدانید مطالب زیر را بخوانید. 

قیمت رنگ عایق رطوبتی نانو

معرفی انواع مختلف رنگ نانو

معرفی انواع مختلف رنگ نانودر این مقاله شما با انواع رنگ نانو آشنا می شوید. رنگ نانو انواع مختلفی دارد که به شرح زیر است. 

  • با قابلیت تمیز شونده
  • عایق رطوبتی استخرها
  • عایق حرارتی
  • ضد آتش
  • آنتی باکتریال

رنگ نانو نیز با استفاده از فناوری نانو ساخته می شود و ماده ای به نام رزین آکریلیک در آن وجود دارد. رنگ نانو شبیه به رنگ های معمولی است، مایع است و نیازی به حلال ندارد. اگر بخواهیم به برخی از خصوصیات رنگ های نانو اشاره کنیم، می توان از آن برای رنگ آمیزی و عایق کاری دیوارها، کف و سقف ساختمان ها استفاده کرد. استفاده از رنگ نانو باعث صرفه جویی در انرژی خنک کننده و گرمایش سازه می شود.

یکی از بزرگترین فواید این رنگ ها، قدرت چسبندگی آن است و اینکه به راحتی می توانید به انواع فلز، چوب، سیمان و سایر سطوح بچسبانید. علاوه بر این، رنگ نانو بسیار مقاوم است و با گذشت زمان کیفیت خود را از دست نمی دهد، به این معنی که از ثبات رنگ بالایی برخوردار است. البته تهیه سطح در ابتدا مهم است.

آلاینده های محیطی مانند آلاینده ها یا باکتری ها هیچ تاثیری بر روی آن ندارند و علاوه بر این، رنگ نانو در برابر خوردگی بسیار مقاوم استبه دلیل وجود این ویژگی های مثبت باعث شده این رنگ هم در نمای بیرونی و هم درونی سازه و ساختمان کاربرد داشته باشد. از طرفی به دلیل عایق بودن، در برابر رطوبت و باران نیز مقاوم است و به عنوان عایق عمل می کند.

رنگ نانو در دو نوع شفاف و رنگی عرضه می شود که به دلیل وجود رنگدانه ها به طور طبیعی رنگ می شود. بنابراین، اگر رنگ مواد به گونه ای باشد که نخواهیم از رنگ استفاده کنیم، می توانیم از نوع شفاف استفاده کنیم.

ویژگی های رنگ عایق رطوبتی نانو

ویژگی های رنگ عایق رطوبتی نانوپوشش نانو برای کلیه موادی که سوراخ های درشت و بزرگی در سطح خود دارند، مناسب است. سطوح مواد اگرچه مانند شیشه صاف و صیقلی هستند، اما دارای سوراخ ها و ذرات ریز هستند که می توانند باعث ایجاد خاک، جذب غبار و ایجاد لکه ها پس از تماس با آب شوند. ذرات بسیار ریز از رنگ نانو تمیزکننده می توانند تمام سوراخ ها را پر کنند و یک سطح صاف ایجاد کنند.

سطح پوشانده شده از مواد نانو هیچ گرد و غبار، چربی و آب جذب نمی کند. رنگ خود تمیز کننده می تواند بر روی کلیه مواد و سطوح مانند آجر، چوب، بتن و سیمان اعمال شود. روکش مبتنی بر نانو سیمان نوعی رنگ تمیزکننده خود است که ضد آب، بی رنگ، مقاوم در برابر سرما است و ماندگاری سطح سیمان را افزایش می دهد.

سطح آن آلودگی، گرد و غبار و آب را جذب می کند و اینها می تواند باعث ایجاد کثیفی، پوسته پوسته شدن یا شوره شود. برای حل این مشکل و حفظ زیبایی آجر و نمای ساختمان می توان از نانو پوشش برای پر کردن سوراخ ها و ایجاد سطح صیقلی و ضد آب استفاده کرد. 

لیست قیمت انواع رنگ نانو

لیست قیمت انواع رنگ نانواگر از خریداران این محصول هستید شاید برای شما مهم باشد که محصول خود را با قیمتی مناسب و ارزان تهیه کنید. افراد در کشور این محصول را با قیمت های مختلفی روانه بازار می کنند. قطعا کیفیت محصول روی قیمت آن تاثیر گذار خواهید بود. قیمت رنگ نانو با توجه به کیفیت آن کاملا به صرفه است.

امروزه با توجه به تغییرات شرایط اقلیمی و محدود شدن منایع آبی، ذخیره سازی آب یکی از اساسی ترین راه ها جهت کنترل و توزیع آب می باشد. استفاده از مصالح سنتی مانند آجر، سنگ، بلوک و روش های ساخت و ساز سنتی استخرها و مخازن آب علاوه بر تحمیل هزینه های سربار، باعث می شود هیچ مخزنی برای ذخیره آب وجود نداشته باشد.

ساخت استخرها مستلزم استفاده از سازه های بتونی است و توجه به این امر می تواند مانع از ساخت استخرهایی با ساختار غیرقانونی شود. این نوع رنگ ها در صنعت ساختمان و سازه مورد استفاده قرار می گیرد.

آن ها محافظ و عایق هستند و رنگ نانو می تواند از گرمازدگی جلوگیری کند و در عین حال عایق بسیار خوبی برای رطوبت نیز باشد. استفاده از این رنگ نیازی به ابزار و وسیله خاصی ندارد و به راحتی با یک برس قابل استفاده است.

اگر از رنگ های محافظی استفاده می کنید، بد نیست بدانید که این نوع رنگ شفاف است و به عنوان محافظ در ساختمان ها عمل می کند. شما می توانید بهترین رنگ های نانو را با بالاترین کیفیت به راحتی تهیه کنید. در صورتی که در این زمینه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید می توانید از کارشناسان مربوطه راهنمایی بگیرید.  

بهترین برند های رنگ نانو در کشور

بهترین برند های رنگ نانو در کشوربهترین برند های فعال در زمینه نانو همواره سعی دارند تا مشتری را از این محصول راضی نگه دارند. این روزها با افزایش فناوری تکنولوژی و فناوری در صنعت، ضرر های میکروارگانیسم ها از زندگی انسان ها به طور تقریبی از بین رفته است و زندگی افراد بسیار راحت تر و بهتر شده است. این روزها محققان توانسته با تهیه این رنگ از بسیاری از مشکلات جلوگیری کنند و زندگی را راحت تر کنند.

این رنگ ها دارای خاصیت آنتی باکتریالی هستند و فناوری نانو در این زمینه فعال بوده است. نام های تجاری زیادی در کشورهای تایوان، ایالات متحده، کره جنوبی، ژاپن و در تولید این محصولات مشغول هستند. آیا می دانید بهترین مارک ضد آب در کشور کدام مارک است؟ مارک های مختلفی برای عایق بندی در کشور وجود دارد.

افراد مختلفی در کشور وجود دارد که این محصول را با مارک های مختلف وارد می کنند. که بعضی از این برند ها با توجه به کارایی زیاد و کیفیت آن ها موقع ساخت توانسته اند جزء بهترین برند ها باشند. فروش رنگ نانو امروزه با استقبال زیادی در کشور رو به رو است. بهترین رنگ نانو در حال حاضر در کشور عرضه می شود و می توانید آن را تهیه کنید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید