قیمت فروش کود مایع نانو

قیمت فروش کود مایع نانو

کود مایع نانو سازگار با محیط زیست است و میزان هورمون ها و آنزیم های گیاهان را بالا می برد، قیمت کود مایع نانو یکی از حساس ترین عواملی است که باعث جذب مشتری و یا از دست دادن او می شود همچین خرید کود مایع نانو به صورت عمده باعث رفع نیاز کشاورزان می شود و قیمت فروش کود مایع نانو به میزان تولید محصول بستگی دارد.

قیمت فروش کود مایع نانو

مشخصات کود مایع نانو

مشخصات کود مایع نانو کود مایع ترکیب شیمیایی از عناصر مغذی برای گیاهان است که از طریق ریشه جذب گیاهان می شود و باعث حاصل خیزی خاک می شود این کود برای همه گیاهان قابل مصرف است و به صورت محلول پاشی روی گیاهان قابل استفاده است.

از مشخصات کود مایع نانو این است که علاوه بر عناصر مغذی شامل ویتامین های روی و منگنز است و به دلیل داشتن اسید های آمینه باعث افزایش عملکرد بهتر محصول می شود، این محصول شامل باکتری هایی است که نیاز گیاه را تامین می کند و میزان راندمان محصول را افزایش می دهد و میزان ترشح هورمون های گیاهان را زیاد می کند و باعث تقویت دانه های کاشته شده و سرسبزی چمن ها می شود.

گوگرد موجود در این کود باعث کمک به ضد عفونی و پیش گیری از بیماری های قارچی در گیاهان می شود همچنین کو نانو می تواند جایگزین مناسب برای کودهای دامی باشد این محصول فاقد بذر علف هرز است. برای آماده سازی محلول کود لازم است حجم مشخصی از کود با مقدار مشخصی از آب مخلوط شود تا بتوان آن را مصرف کرد این کالا غلظت بالایی دارد و اگر مستقیم روی گیاهان مصرف شود باعث مسمومیت گیاه می شود.

خرید عمده کود مایع نانو

خرید عمده کود مایع نانو کشور ایران دارای زمین های کشاورزی زیادی است که برای تقویت خاک و رشد گیاهان از کود نانو استفاده می کنند که امروزه این کود با بهترین کارایی تولید می شود که نقش زیادی در افزایش کیفیت محصول دارد، کود نانو مایع قابل استفاده برای تمام زراعت ها است که از فرمول و روش های خاصی تولید می شود.تولید این نانو کود به صورت خصوصی و دولتی هم انجام می شود که پتانسیل صادراتی بالایی دارد و مصرف آن در بخش کشاورزی طرفداران زیادی دارد با توجه به اهمیت مصرف این کود پیشنهاد می شود از عرضه کنندگان متخصص برای تامین کمک گرفت.

با توسعه بازار ها و نقش موثر اینترنت می توان با مراجعه به واحد های عرضه اقدام به خرید عمده کود مایع نانو کرد ومحصول را در اختیار گرفت، ضمن این که از راه های ارتباط مشخص شده دیگر هم می توان کود مورد نیاز را تهیه کرد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید