لیست قیمت فروش نانو سیلیس آمورف در ایران

لیست قیمت فروش نانو سیلیس آمورف در ایران

دانش و فناوری نانو یک دستاورد جدید و نوین بشر در عرصه علم و صنعت به شمار می رود و به ذرات بسیار کوچک تر از یک واحد تشکیل دهنده ماده اطلاق می شود. تولید نانو سیلیس و یا نانو سیلیکا، باعث بوجود آمدت تحولی عظیم در صنایع رنگ سازی و پلاستیک سازی شده است. این ماده دامنه کاربرد بسیار وسیعی در صنعت دارد که ما در ادامه این مطلب به بیان آن ها می پردازیم. لیست قیمت فروش نانو سیلیس آمورف در بازار های داخلی ایران، به عواملی نظیر درجه خلوص و کیفیت آن بستگی دارد.

لیست قیمت فروش نانو سیلیس آمورف در ایران

خط تولید انواع نانو سیلیس آمورف درجه یک

خط تولید انواع نانو سیلیس آمورف درجه یکنانو سیلیس یک ماده شیمیایی و صنعتی است که در فناوری های امروزی کاربرد های بسیاری دارد. از جمله می توان به موارد زیر در این زمینه اشاره نمود:

  • استفاده از پودرهای نانو سیلیس، به عنوان ماده ای پر کننده، برای افزایش استحکام و دوام مصالح مختلفی همچون بتن و پوشاندن تمامی خلل های میانی آن
  • به عنوان یک ماده کمکی غیر سمی و بی خطر در امور پزشکی، برای تشخیص دادن بیماری
  • یک ماده پایدار و مقاوم در برابر آسیب های ناشی از اشعه یو وی
  • کاربرد جهت ساختن جوهر مورد استفاده در امور چاپ، شیشه ها و سرامیک های ضد لکه و آلودگی
  • برای تولید انواع مختلف محصولات آرایشی و بهداشتی همچون کرم های ضد آفتاب، کرم های سفید کننده و نرم کننده و …

این ماده چون مقاومت بسیار زیادی در شرایط مختلف آب و هوایی و محیطی دارد و میزان مواد سمی موجود در آن بسیار ناچیز است، به علاوه امکان  ترکیب کردن با تمامی پلیمرها را نیز دارد، می توان آن را به عنوان یک پایه در امور پزشکی استفاده کرد.

صنعت گران و تولید کنندگان کشور ما ایران توانسته اند، خط تولید انواع و اقسام نانو سیلیس آمورف مرغوب و درجه یک را در کشور راه اندازی نمایند و نیاز های داخلی را به این ماده تامین کنند. به علاوه صادرات این محصول از داخل ایران به سایر ملل دنیا نیز صورت می گیرد.

فروش عمده نانو سیلیس ارزان قیمت

فروش عمده نانو سیلیس ارزان قیمتنانو سیلیس را در صنعت به نام های مختلفی می شناسند. به عنوان مثال می توان نمونه های زیر را ذکر نمود:

  1. نانو ذرات سیلیکون
  2. نانو سیلیکا
  3. نانو ذرات سیلیکا
  4. سیلیسیم دی اکسید

این ماده به صورت های مختلفی همچون، پودر، ژل و کلویید در بازار موجود است. از آن در صنعت تولید کردن رنگ، به عنوان ماده ای مات کننده، و نیز پایدار کننده و افزایش دهنده غلظت و مقاومت در برابر عوامل محیطی، سایش و فرسایشی مورد استفاده قرار می دهند.

به علاوه در لاستیک سازی نیز آن را برای پر کردن خللهای موجود در محصول و به منظور افزایش میزان مقاومت آن استفاده می کنند. کاربرد آن باعث می شود که آلودگی های ناشی از ایجاد دوده در محیط زیست کاهش یابد و سرعت حرکت چرخ های لاستیکی بیشتر شده و در عین حال صدای آن نیز کاهش یابد.

شکل ظاهری پودر نانو سیلیس، به صورت دانه های بسیار ریز سفید رنگ است. در حالت ژل و کلویید نیز کاملا شفاف است. ساختار آن تا حدودی شبیه به الماس بوده و دمای ذوب خیلی زیادی نیز دارد.

نانو سیلیس ارزان قیمت، عمدتا به صورت عمده و در شرکت های رسمی فروشنده نانو سیلیس عرضه می شود.

لیست قیمت بهترین نانو سیلیس آمورف در سال 98

لیست قیمت بهترین نانو سیلیس آمورف در سال 98از دیگر موارد استفاده از نانو سیلیس در ساخت سازه ها و بناهای ساختمانی، می توان موارد زیر را نام برد:

  1. جهت ساختن سد ها، کانال ها، تونل ها، مخازن و منابع ذخیره سازی و جریان آب
  2. برای ساخت سواحل دریا و اسکله ها که همواره در معرض نم و رطوبت آب و هوا قرار دارند.
  3. جهت ساخت و طراحی نمای بیرونی ساختمان ها و پوشش دادن کف بناها

این ماده را با آسیاب و خرد کردن سیلیکا در مقیاس بسیار کوچک و ریز تولید می کنند. لیست نرخ و قیمت نانو سیلیس آمورف به درجه خلوص آن بستگی دارد. بهترین نمونه های موجود از آن در سال 98 را باید از تولید کنندگان آن بخواهید.

خرید اینترنتی نانو سیلیس صادراتی مرغوب

خرید اینترنتی نانو سیلیس صادراتی مرغوبصنعت گران ایرانی، توانسته اند با بکار گیری نانو سیلیس، در صنعت کاشی و سرامیک کاری ساختمان ها، میزان دوام و مقاومت این مصالح را تا حد زیادی افزایش داده و در جهت رشد و ارتقای هرچه بیشتر این هنر گام موثری بردارند.

تهیه و خرید آنلاین و اینترنتی نوع صادراتی و مرغوب نانو سیلیس ایرانی، می تواند یک راهکار بسیار مناسب برای متقاضیان این مواد باشد. چرا که به این روش می توانند به تمامی توزیع کنندگان و فروشندگان محصول در سطح کشور دسترسی پیدا کنند و با بررسی لیست قیمت ها و محصولات آن ها، مناسب ترین محصول را با توجه به نیاز و بودجه خود خریداری نمایند.

نمایندگی توزیع و پخش مستقیم نانو سیلیس آمورف

نمایندگی توزیع و پخش مستقیم نانو سیلیس آمورفتوزیع و پخش مستقیم و بدون واسطه نانو سیلیکا آمورف از خط تولید به مصرف آن، توسط شرکت های نمایندگی نانو سیلیس در تمامی نقاط کشور صورت می پذیرد و به این ترتیب، همه مصرف کنندگان و متقاضیان این محصول می توانند آن را در هر  حجم و اندازه ای که می خواهند، با نرخ و قیمت بسیار مناسب خریداری نمایند.

به این ترتیب دست دلالان و واسطه های فروش نیز از چرخه معاملات کوتاه می شود و میزان سود فروش به حداقل می رسد که این امر هم به نفع تولید کننده است و هم مصرف کننده.

صادرات بهترین نانو سیلیس به کشور های خارجی

صادرات بهترین نانو سیلیس به کشور های خارجیاستفاده کردن از ماده صنعتی نانو سیلیس، در داخل مصالحی همچون کاشی و سرامیک،  باعث براقیت هرچه بیشتر آن شده و خاصیت ضد لک بودن را نیز به این وسایل می بخشد و آنها را به لوازم آنتی باکتریال تبدیل می نماید. به این نوع مخصوص از این مصالح، نانو پولیش گفته می شود.

صادرات نانو سیلیس در بهترین بسته بندی ها و شکل ها، از ایران به سایر کشور های خارجی صورت می گیرد و باعث جذب شدن سرمایه های خارجی شده و روند ایجاد اشتغال را در کشور ما تا حد زیادی افزایش می دهد.

ساخت انواع نانو سیلیس آمورف در کشور

ساخت انواع نانو سیلیس آمورف در کشورلیست محصولات نانو سیلیس آمورف ساخته شده در کشور، به موارد کاربرد و استفاده آن بستگی دارد. این مواد در ساخت مصالح ساختمانی مختلف همچون سیمان و بتن به کار می رود.

به علاوه در صنعت رنگ سازی، لاستیک سازی، داروسازی، علوم پزشکی، صنایع تولید مواد شوینده و بهداشتی، تولید لوازم آرایشی و … از آن تا حد زیادی استفاده می شود. از این مواد در تولید کردن انواع باتری نیز استفاده می گردد، همچنین چسب و خمیر های سیلیکونی که از نامشان پیداست با آن ساخته می شوند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید