مرکز توزیع نانو ذرات اکسید روی

مرکز توزیع نانو ذرات اکسید روی

از اکسید روی با فرمول شیمیایی Zno که پودری سفید و غیر قابل حل در آب است در تولید نانو ذرات اکسید روی استفاده می ‌شود. این نانو ذرات دارای کاربرد بسیار زیادی در تولید محصولاتی همچون پودر بچه، ضد آفتاب و بسیاری از پمادهای پوستی و غیره است.

مرکز توزیع نانو ذرات اکسید روی اقدام به ارائه آن در سطح کشور با قیمت مناسب نموده است و خریداران می توانند در تماس مستقیم با این مرکز نسبت به سفارش آنها با قیمت مناسب اقدام کنند و آن را در آدرس مورد نظر تحویل بگیرند.

مرکز توزیع نانو ذرات اکسید روی

عوامل موثر بر کیفیت نانو ذرات اکسید روی

عوامل موثر بر کیفیت نانو ذرات اکسید روی از عوامل تاثیرگذار بر کیفیت نانو ذرات اکسید روی می توان به درجه خلوص آن اشاره کرد. این محصول هر چه خالص تر و عاری از ترکیبات اضافه باشد می ‌تواند نقش خود را به خوبی ایفا کند و با کیفیت تر باشد. این ترکیب با استفاده از روش های فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی تولید می ‌شود که از نظر کیفیت به دلیل نوع فرآیند تولید با همدیگر متفاوت هستند.

این نانو ذرات ساختار کریستالی دارند و به شکل شش ضلعی یا مکعبی هستند که از نظر کیفیت با همدیگر متفاوتند. روش ساخت این کریستال ها همچون روش ته نشین سازی جرقه‌ای یا روش تبخیر حلال مستقیم و روش هیدروترمال و بسیاری از روش‌های دیگر برای ساخت این محصول می ‌تواند بر کیفیت و تاثیرگذاری آن نقش داشته باشند.

بهترین این محصول از پایداری شیمیایی بالایی برخوردار هستند و نسبت به حرارت بسیار مقاومند به طوری که تا دمای ۱۹۷۵ درجه سانتیگراد تبخیر نمی شود.

پخش کننده نانو ذرات اکسید روی

پخش کننده نانو ذرات اکسید روی پخش کننده نانو ذرات اکسید روی به عنوان عامل توزیع این محصول در سطح کشور شناخته می ‌شود و می ‌تواند نیاز صنایع مختلف از جمله صنعت سیمان، پلاستیک، شیشه و صنایع دارویی و بهداشتی را به این نانو ذرات تامین کند. خریداران می توانند در تماس مستقیم با پخش کننده از طریق همین وب سایت نسبت به سفارش این محصول اقدام کنند.

انواع مختلف این نانو ذرات در بخش محصولات در این سایت ارائه شده است و خریداران می توانند با مراجعه به آن به راحتی و چند ظرف چند دقیقه سفارش خود را اعلام کنند تا در اسرع وقت با پایین ترین نرخ ممکن برای آنها ارسال شود. این پخش‌کننده محدودیتی از نظر میزان توزیع نداشته و می تواند هر میزان از درخواست خریداران آن را در تامین نمایند.

پخش از طریق همین وب سایت انجام می گیرد و نیازی به مراجعه حضوری نیست که این مسئله باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز می ‌شود. ارتباط با پخش کننده جهت سفارش از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز ممکن است و به این ترتیب این ذرات با پایین ترین قیمت ممکن به دست خریداران می رسد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید