مرکز خرید نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت در تهران

مرکز خرید نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت در تهران

نانو هیدروکسی آپاتیت ها در اصل گروهی از کلسیم سولفات ها هستند که بیشتر مشابه ترکیب های موجود در بافت های مستحکم و مقاوم بدن انسان  هستند. از این ترکیب در داروسازی و دندان سازی برای ساخت ایمپلنت و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود.مرکز خرید نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت در تهران بسیار فعال است.

مرکز خرید نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت در تهران

کاربرد هیدروکسی آپاتیت در دارو سازی

کاربرد هیدروکسی آپاتیت در دارو سازیهیدروکسی آپاتیت ها امروزه کاربرد گسترده ای در علم دارو سازی و سایر علوم نظیر پزشکی، دندان سازی و مهندسی دارند. خواص نانو هیدروکسی به گونه ای است که می توان از آن ها استفاده زیادی کرد. 

نانو هیدروکسی آپاتیت ترکیبی شبیه به آپاتیت استخوان است و به همین منظور از این ذرات در دارو سازی نیز استفاده  بسیاری می شود. 

در دارو سازی از این ماده بیشتر برای دارو رسانی به سلول های سرطانی و سلول ها و بخش های استخوانی بدن، استفاده می شود. البته در برخی موارد محدودیت هایی وجود دارد که تولید کنندگان برای رفع این محدودیت ها راه هایی را پیشنهاد می کنند. 

تولید نانو ذرات در ترکیب با مواد دیگر این محدودیت هارا نسبتا رفع می کند. 

مثلا هیدورکسی آپاتیت را در صنعت دارو سازی با برخی مواد ترکیب کرده و این ماده خاصیت مغناطیسی پیدا می کند که در برخی موارد بسیار مفید است. 

لیست قیمت نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت

لیست قیمت نانو ذرات هیدروکسی آپاتیتقیمت نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت به عواملی بستگی دارد که اکنون به تعدادی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم. 

نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت در بسته بندی های مختلف و با وزن های مختلف وارد بازار می شود.  امروزه فروش نانو ذرات بیشتر در بسته بندی های ۵،٢۵،۵٠ گرمی رایج است.

لیست قیمتی که برای این بسته بندی ها در بازار ارائه می شود متغیر است، اما خرید نانو ذره هیدروکسی آپاتیت ۵و٢۵ گرمی با قیمتی مناسب، رایج تر است. 

کاربرد نانو هیدروکسی ها بسیار گسترده است و با وجود خواص بسیار زیادی که این مواد از آن ها برخوردار هستند  قیمت مناسب و به صرفه ای دارند. 

تولید نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت برای درمان نقایص استخوانی

تولید نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت برای درمان نقایص استخوانیاز آنجایی که ترکیب نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت بسیار مشابه بافت های سخت و مقاوم بدن نظیر استخوان ها است از این ماده برای درمان استخوان و دارو رسانی به این قسمت ها استفاده می کنند. 

بیشتر وزن بدن را بافت های سخت تشکیل می دهند و مهم ترین ترکیب در بافت های سخت بدن هیدروکسی آپاتیت ها هستند ،به همین جهت از این ماده در صنعت دارو سازی استفاده بسیاری می شود و برای درمان بیماری های مختلف از جمله سرطان بسیار مفید است. 

سرعت تجزیه هیدروکسی آپاتیت ها در بدن در محیط های مختلف از جمله محیط های اسیدی و بازی بسیار ضعیف است و به همین علت دارو هایی که این ترکیب را در ساختار خود دارند می توانند مدت زیادی در بدن باقی مانده و تاثیر گذار باشند. 

حتی در عمل های جراحی استخوان، برای پر کردن برخی از حفره های استخوانی از این ماده استفاده می شود زیرا قادر است حفره های استخوانی را برای مدت طولانی پر کرده و در محل آسیب دیده  باقی بماند. 

خرید نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت با کیفیت بالا

خرید نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت با کیفیت بالافروشگاه نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت در تلاش است تا بهترین کیفیت از این محصول را با قیمتی مناسب در بازار عرضه کند. 

کیفیت ذرات نانو هیدروکسی آپاتیت بسیار اهمیت دارد. کیفیت این ماده تا حد بسیار زیادی  به میزان خلوص آن بستگی دارد. 

اگر در هنگام ساخت این ترکیب یا ساخت پودر نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت تولید کنندگان ناخالصی در آن اضافه کنند کیفیت محصول کاهش پیدا می کند. 

هر چه کیفیت پایبن تر باشد خواص و ویژگی های محصول نیز بیشتر تحت خطر قرار می گیرند. به عنوان مثال ممکن است نانو ذرات هیدروکسی آپاتیتی که به عنوان روکش برای ایمپلنت ها در دندان سازی استفاده شده اند کیفیت کافی نداشته و به زودی از بین بروند . 

در نتیجه مراکزی که با این ماده سر و کار دارند باید توجه داشته باشند که حتما محصول را از بازار مطمئن خریداری کنند. 

فروش نانو ذرات با قیمت پایین

فروش نانو ذرات با قیمت پایینبرای تولید نانو ساختار ها هزینه های زیادی صرف می شود اما امروزه با وجود کاربرد بسیار بالا و گسترده ای که این مواد به ویژه در صنعت پزشکی،داروسازی و دندان سازی دارند باید قیمت مناسبی داشته باشند. 

همان طور که گفته شد قیمت این محصول به بسته بندی و اندازه هر بسته بندی بستگی دارد. 

تولید کنندگان تلاش می کنند تا اندازه های بیشتر و متنوع تری از این محصول را در بازار عرضه کنند تا مصرف کنندگان بتوانند بر حسب نیاز و مصرف خود آن را خریداری کرده و به راحتی مصرف کنند. 

شیوه تولید نانو ذرات روی قیمت نهایی بسیار موثر است. اگر تولید کنندگان هزینه ها را به حداقل برسانند و واسطه های خرید و فروش را از میان حذف کنند به طور حتمی قیمت نهایی بسیار مناسب تر و ارزان تر می شود. 

قیمت نانو ذرات باید با کیفیت محصول تولید شده هم خوانی و تناسب داشته باشد. 

ویژگی های نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت

ویژگی های نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت ویژگی های هیدروکسی آپاتیت ها بسیار گسترده است اما به برخی از مهم ترین ویژگی ها که در بازار نانو نیز اهمیت بیشتری دارند اشاره می کنیم.

هیدروکسی آپاتیت ها ساختار هایی انعطاف پذیر هستند. یعنی می توان آن را با آنیون ها و کاتیون ها و همچنین عناصر دیگر ترکیب کرد و ساختار ها و ترکیب های پر کاربرد دیگری را تولید نمود. 

خلوص هیدروکسی آپاتیت ها معمولا بسیار بالا و حدود 99 درصد است. 

این ذرات بسیار ریز هستند و اندازه ای که در آزمایشگاه برای آن ها تخمین زده شده حدود کمتر از 200 نانو متر است. 

از این ماده برای موارد دیگر هم استفاده می شود به عنوان مثال در:

  1. علم زیست شناسی 
  2. تولید خمیر دندان ها
  3. آزمایشگاه ها
  4. افزودنی های پلیمری و… 

هیدورکسی آپاتیت ها مدت زیادی است که در این زمینه ها مورد استفاده قرار می گیرند. با پیشرفت علم و تکنولوژی پنجره های جدیدی از خواص این ماده و کاربرد های ویژه آن به روی تولید کنندگان و مصرف کنندگان باز شده است. 

اگر از این ترکیبات به جا و درست استفاده شود می توانیم برای درمان بیماری های مخالف یا جلو گیری از آن ها این ترکیب را یک ماده فوق العاده تاثیر گذار بدانیم.

تاثیر نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت وابسته به نحوه ی مصرف آن است. اگر از این ماده به اندازه نیاز و درست استفاده شود تاثیر بیشتری خواهد داشت. به همین جهت تولید کنندگان به عموم مردم توصیه می کنند که برای استفاده از این ماده با پزشکان مشورت کنند. 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید