مرکز فروش نانو ذرات مس با خلوص بالا

مرکز فروش نانو ذرات مس با خلوص بالا

ایران یکی از کشورهای پیشرفته در تولید انواع نانو ذرات می باشد. شرکت های تولید کننده با استفاده از متریال درجه یک و با بهره گیری از دستگاه های مدرن و تکیه بر دانش  و توان متخصصان و دانشمندان انواع این محصول را با بهترین کیفیت برای مصارف متعدد تولید می کنند که در داخل و خارج از کشور از فروش نانو مس بالایی برخوردار می باشد. نانو ذرات مس فروش عمده آن قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری نسبت به خرید و فروش جزیی دارد و مشتری استقبال بهتری می کند.

مرکز فروش نانو ذرات مس با خلوص بالا

آشنایی با کاربردهای نانو ذرات مس

آشنایی با کاربردهای نانو ذرات مس پودر نانو در انواع و نمونه های مختلفی وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی و کاربرد متفاوتی هستند که از جمله انواع آن می توان به پودر نانو الماس، پودر نانو سیلیس، پودر نانو مس،  پودر نانو طلا، پودر نانو نقره و …  اشاره نمود. پودر نانو نقره کاربرد بسیار زیادی در پزشکی و دارویی دارد و انواع تجهیزات پزشکی از قبیل پوشاک، وسایل طبی، داروهای خوراکی و داروهای درمانی و انواع حسگرها برای تشخیص بیماری های مختلف مانند سرطان از جمله موارد استفاده از این محصول می باشند.

پودر نانو مس نیز ویژگی هایی نظیر بهبود عملکرد روانکار، کاهش خوردگی، کاهش مصرف سوخت و انرژی و کاهش اصطکاک را دارد. پودر نانو انواع لکه ها را به خوبی تمیز نموده، قدرت درخشندگی بالایی دارد و در شستشوی اتومبیل ها استفاده زیادی دارد. این پودر دارای قدرت پاک کنندگی بالایی بوده، دوستدار محیط زیست می باشد و با توجه به کارایی و عملکرد عالی دارای قیمت نانو ذرات بسیار مناسبی است.

قیمت روز نانو ذرات مس در ایران

قیمت روز نانو ذرات مس در ایران نانو ذرات در بسیاری از مراکز و صنایع دارای بهترین کارایی و عملکرد می باشد و در کارخانه های صنعتی یکی از مواد اولیه برای تولیدات محصولات و ملزومات آن ها می باشد. از انواع نانو ذرات صنعتی می توان به نانو ذرات اکسید روی، نانو ذرات گرافن، نانو ذرات طلا، نانو ذرات کربنات کلسیم، نانو ذرات اکسید بیسموت و … نام برد. به طور مثال نانو ذران کربنات کلسیم در داروسازی و صنایع غذایی کاربرد فراوانی دارد همچنین در لاستیک سازی و رنگ سازی نیز مورد استفاده رمی گیرد.

نانو ذرات در صنعت سرامیک و کاشی نیز کاربرد و استفاده زیادی دارند و به شکل مایع و یا پودر در شرکت های تولید کننده با بسته بندی های متنوع تولید می شود و روش های سنتز متنوعی از جمله سنتز شیمیایی، تبخیر و حالت جامد و سنتز گاز دارد و با خلوص بالا در کشور تولید می گردد. کاربرد انواع این محصول بسیار وسیع و گسترده است. 

فروش پودر نانو به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی از همین شرکن صورت می پذیرد. برای اطلاع از نحوه خرید پودر نانو و مشخصات آن با کارشناسان و مشاوران فروش این مرکز تماس حاصل نمایید. با خرید از این مرکز امکان مشاوره رایگان قبل از خرید برای مشتری فراهم می باشد و شما در مدت زمان کوتاه و با کمترین هزینه می توانید محصول مورد نظر را تهیه کنید همچنین در وقت و هزینه شما صرفه جویی خوبی صورت می گیرد و کالا به نشانی مورد نظر مشتری با بسته بندی مناسب ارسال می گردد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید