نانو مواد فروش عمده در تهران

نانو مواد فروش عمده در تهران

نانو مواد در حقیقت به موادی گفته می شوند که یکی از ابعاد آنها در مقیاس نانومتر می باشد و به نوعی با کوچک شدن این بعدشان خاصیت جدیدی را از خود نشان می دهند. از آنجایی که بسیاری از صنعتگران و دانش پژوهان خریداران اصلی نامواد هستند به همین جهت نانو مواد فروش عمده در تهران و  سایر شهرستان ها دارد. چرا که خرید عمده برای مصرف کنندگان این محصول بسیار مقرون به صرفه می باشد.

نانو مواد فروش عمده در تهران

عمده فروش نانو سیلیکا در ایران

عمده فروش نانو سیلیکا در ایرانیکی از پر استفاده ترین موادی که در کارخانجات صنعتی و صنایع غذایی، دارویی، پزشکی و … از آن به فراوانی استفاده می شود نانو سیلیکا می باشد.

از آنجایی که سیلیس یکی از فراوان ترین مواد آلی موجود در زمین است به همین جهت کاربردهای فراوانی دارد و نانو سیلیکا نمونه ای از فرآورده های آن می باشد که به صورت پودر سفید رنگی می باشد. 

نانو سیلیکا معمولا به شیوه های مختلفی تولید می گردد و شاهد دیدن اشکال مختلفی از این محصول همچون حفره ای، مکعبی، کروی هستیم.

می توان گفت از جمله روش های که پژوهشگران توسط آن ها به تولید نانو سیلیکا می پردازند تولید به روش تجزیه گرمایی، تولید به روش تراکم شیمیایی، تولید به روش رسوب گیری، تولید به روش سل- ژل می باشد.

معمولا کارخانجات سازنده این محصول به طور مستقیم در کارخانه به فروش نانو سیلیکا می پردازند. بنابراین خرید از این کارخانه های عمده فروش نانو سیلیکا در ایران موجب سود زیادی برای مصرف کنندگان این محصول می گردد.

معمولا مصرف کنندگان نانو سیلیکا به حجم بالایی از نانو سیلیکا برای تولیدات خود نیازمندند به همین جهت خواستار خرید عمده این محصول می پردازند.

موارد کاربرد عمده نانو سیلیکا در تولید مختلف را می توان این گونه بیان کرد:

  • صنایع ساختمان
    سازی
  • صیقل کاری
    و صاف کننده سطوح مختلف
  • تصفیه مواد
    آشامیدنی
  • کاتالیزور
    و افزایش دهنده واکنش
  • صنایع کاغذ
    سازی

می توان گفت نانو سیلیکاتی که تولید می شود دارای دو گرید آزمایشگاهی و صنعتی می باشد و به همین جهت استفاده از نمونه های مختلفی از این نانو سیلیکا را در صنایع گوناگون شاهد هستیم.
معمولا نانو سیلیکاها به صورت سنتز شده در مناطق مختلفی از کشور توزیع می شوند و با توجه به کارایی بالایی که دارند بسیار پرفروش می باشند.

معمولا نانو سیلیکاها به صورت پودر شده، ژل و محلول های کلوئیدی 99 درصد در کارخانه های سازنده تولید می شود و مطابق با درخواست مصرف کنندگان برایشان ارسال می گردد. 

نانو سیلیکاها در ایران از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند با وجود این که در بازارهای جهانی با افزایش قیمت مواجه شده است که دلیل آن وجود معادن زیادی نانو سیلیکا در شهرهای مختلف ایران می باشد.

مشخصات نانو سیلیکا

می توان گفت یکی از فراوان ترین موادی که در پوسته کره زمین یافت می شود سیلیسیم دی اکسید یا سیلیکا می باشد که از دمای جوش و نقطه ذوب بالایی نیز برخوردار است. 
تولید نانو سیلیکا در ایران در مقیاس و اندازه های بزرگ و کوچک صورت می گیرد و دارای کاربردهای فراوانی در صنایع متعددی می باشد.

از مشخصات نانو سیلیکا می توان به پایداری بسیار بالایی آن ها اشاره کرد که منشاء تحقیقات پزشکی و پژوهشی گردیده است.

همچنین نانو سیلیکاها دارای مقاومت بالایی در برابر نفوذ اشعه uv برخوردارند و به همین جهت استفاده از آن ها در صنایعی همچون رنگ سازی بسیار مشهود است.

به طور کلی استفاده از نانو سیلیکا مزایای زیادی  در صنایع مختلف به همراه دارد که برخی از این مزیت ها را می توان این گونه نام برد: 

  • قابلیت بالای سازگاری با محیط
  • آبدوستی این ماده
  • سمیت پایین
  • قابلیت عامل دار شدن با برخی مولکول ها
  • هزینه پایین تولید
  • تهیه آسان
  • داشتن معادن مختلف سلیکا در ایرا

به جهت همین ویژگی ها استفاده از نانو سیلیکاها روز به روز بیشتر می گردد و به همین جهت تولید آن به صورت سبک و سنگین انجام می شود تا کارآیی آن بالاتر رود.

موارد مصرف نانو مواد در صنعت

موارد مصرف نانو مواد در صنعتیکی از متریال های که امروزه کاربردهای فراوانی دارد نانو مواد می باشد و به همین کارایی بالای آن و خواص زیادی که بر محصولات مختلف می گذارد خرید و فروش نانو مواد به طور گسترده ای در بازار صورت می گیرد.

می توان گفت موارد مصرف نانو مواد در صنعت بسیار زیاد است که برخی از آن ها را در اینجا بررسی می کنیم: 

  • استفاده از نانو مواد در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی: امروزه نانو مواد به یکی از پر استفاده ترین موادی تبدیل شده است که در ساخت کرم های ضد آفتاب به کار گرفته می شود. چرا که استفاده از این مواد در ترکیبات کرم های ضد آفتاب موجب درخشندگی پوست، عمر بالای کم ضد آفتاب و مقاومت بالا در برابر اشعه uv خورشید است. 
  • استفاده از نانو مواد صنعتی در ساخت عینک: نانو مواد با داشتن ویژگی های که دارد موجب دادن خاصیت ضد خش با عدسی عینک می گردد و همچون پوششی بر روی عینک قرار می گیرد که در برابر جذب رطوبت مقاومت می کند و به راحتی تمیز می گردد و موجب درخشندگی هر چه بیشتر سطح عینک خواهد شد.
  • استفاده از نانو مواد در تولید لباس ها و صنعت نساجی: امروزه شاهد استفاده از نانو مواد به فراوانی در الیاف پارچه ها و انواع لباس هستیم که موجب دادن اثرات زیادی به آن ها می گردد. از جمله تاثیرات این مواد بر انواع پوشاک ها به خاصیت ضد آب بودن لباس ها، میکروب کشی، ضد اشعه ماوراء بنفش، مقاومت زیاد در برابر الکتریسیته و … را نام برد.

لیست قیمت انواع نانو ذرات

نانو ذرات یا نانو ذره به ذراتی گفته می شود که ابعاد آن ها در مقیاس نانومتر سنجیده می شود که معمولا از یک تا صد نانومتر را شامل خواهد شد. استفاده از نانو ذرات از گذشته های دور بدون اطلاع از ماهیت آن ها متداول بوده است که امروزه استفاده از آن رشد چشم گیری داشته است.

بنابراین با روش های مختلفی تولید می گردد و به دست مصرف کنندگان می رسد که از جمله روش های تولیدی این مواد می توان به سنتز شیمیایی، فرآیندهای حالت جامد و چگالش از بخار اشاره کرد.
بر قیمت نانو ذرات عوامل مختلفی اثر گذار هستند و برای اطلاع از لیست قیمت روز انواع نانو ذرات می توان از اینترنت استفاده کرد و از قیمت های جهانی آن هم آگاه شد.

اما به طور کلی برخی از عوامل مؤثر بر قیمت نانو ذرات به شرح زیر هستند: 

  • درصد خلوص
  • میزان یکنواختی
  • نقطه ذوب
  • اندازه و سایز
  • شکل ظاهری
  • چگالی
  • فرمول مولکولی
  • شرکت تولید کننده

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید