نرخ عرضه نانو ذرات کبالت

نرخ عرضه نانو ذرات کبالت

نرخ عرضه نانو ذرات کبالت، با توجه به انواع مختلف و برندهای آن، متغییر می باشد. شما می توانید نانو ذرات اکسیدکبالت را، در درجه بندی های مختلف، و نیز به صورت کاملا خالص سفارش دهید. نرخ نانو ذرات ما با توجه به کیفیت و برندی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه میباشد.

نرخ عرضه نانو ذرات کبالت

از صفر تا صد تولید نانو ذرات کبالت

از صفر تا صد تولید نانو ذرات کبالت نانوذرات کبالت کریستال های پودری سیاه رنگی هستند، که رسانای مغناطبسی فوق العاده مهمی به شمار می روند، ودر واقع نیمه هادی می باشند. و هنگامی که در دمای بیشتر از ۹۰۰ درجه سانتی گراد قرار میگیرند، تغییر ساختار داده و کبالت فلزی تشکیل می شود.

ترکیب شیمیایی نانو ذرات اکسید کبالت co304 ،co203 ،co0 می باشد، که هر یک از خاصیت و ویژگی های ساختاری و مغناطیسی منحصر به فردی بر خوردار هستند. کبالتی که ساختار آن خالص است، حتی در دمای اتاق نیز نمیتواند حالت پایدار داشته باشد. co0 اگر در معرض حرارت بالای ۶۰۰_ ۷۰۰ قرار بگیرد، به حالت co304 که پایدارترین نوع است، تغییر شکل می دهد. این نانو ذرات اگر در مجاورت هوا قرار بگیرند رطوبت زیادی را به خود جذب می کنند. ولی مواد آبی از آنها تشکیل نمی شود. وبه شکل محلولی در اسید نیتریک هستند ، که برای سلامتی انسان و محیط زیست فوق العاده خطرناک میباشند، و به دلیل سمی بودن باعت ایجاد آلرژی و حساسیت های پوستی می شوند و عوارض ناشی از آن تا مدت ها باقی می ماند.

نانو ذرات کبالت چگونه تولید می شوند

برای تولید این ذرات اکسید شده در آزمابشگاه ها از روش ژل -سل وتجزیه ی حرارتی بهره می گیرند.

کاربردهای نانو ذرات کبالت

این ذرات به دلیل خصوصیات ویژه ای که دارند، در صنایع بزرگ که در زمینه ی زیست شناسی ، پزشکی و آزمایشگاهی فعالیت دارند مورد استفاده قرار می گیرند و همواره مورد توجه مدیران این صنایع می باشند. کاربرد های این ذرات اعم از:

  • در باتری ها به عنوان الکترود به صورت نانو ذرات استفاده میشوند
  • در حوزه ی مکانیکی و الکترونیک کاربرد دارند.
  • یکی از مواد غیر عالی شناخته شده هستند که در تجزیه ی ابر رسانا ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در الکترود مواد فعال
  • برای شیشه ها و مواد چینی
  • اکسیدان های شیمیایی
  • رنگ های چینی و رنگ دانه ها
  • در مهندسی مکانیک
  • و…

سفارش عمده نانو ذرات کبالت

سفارش عمده نانو ذرات کبالت سفارش نانو ذرات کبالت به صورت عمده با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ها!ما این محصول را به صورت آزمایشگاهی وکاملا مهندسی شده به خریداران خود به صورت اینترنتی و حضوری ارائه می دهیم. شما میتوانید با هر انگیزه و نیازی که برای خرید این محصول دلرید با مشاوران ما تماس و اطلاعات لازم را از آنها دریافت کنید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید