تولید کننده انبوه نانو رس مونت موریلونیت

تولید کننده انبوه نانو رس مونت موریلونیت

نانو رس مونت موریلونیت را می توان در کاربردها به عنوان یک ذره نانو یافت ، که فاز اصلی در بنتونیت با حدود ۱۰ آنگستروم است و دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند تورم در محیط های قطبی، سطح ویژه خاص، ویژگی های الکتریکی سطح و ظرفیت تبادل کاتیونی است. از این رو شرکت ما تولید کننده انبوه نانو رس مونت موریلونیت می باشد و این محصول را با قیمت خوبی به سراسر کشور توزیع می کند.برای اینکه در مورد محصولات نانو و کوره ذوب فلز بیشتر بدانید وارد این قسمت از لینک شوید.

تولید کننده انبوه نانو رس مونت موریلونیت

نانو رس مونت موریلونیت چیست؟

نانو رس مونت موریلونیت چیست؟ سنگ معدن های رس از قدیمی ترین موادی هستند که دهه ها بعد جای خود را در صنایع سرامیک و نسوز حفظ می کنند. رس طبیعی گروهی از ترکیبات خاک با ساختار لایه ای است. در میان آنها ، مونتموریلونیت فراوان ترین گروه مواد معدنی اسمکتیت است که به مقدار زیاد در بنتونیت یافت می شود. ترکیبات موجود در این ماده معدنی شامل اکسید پتاسیم و اکسید سدیم است.

یکی از دلایلی که مونت موریلونیت فرمول ایده آلی ندارد این است که توانایی بالایی در تبادل یون در شبکه بلوری خود دارد. ساختار این ماده معدنی به صورت دو لایه سیلیس چهار گوش و یک لایه هشت ضلعی آلومینا است. گروه های مختلف مونت موریلونیت با جایگزینی سیلیس با منیزیم و آهن دو ظرفیتی تشکیل می شوند.

کاتیون مونتموریلونیت به عنوان یک نانوذره که فاز اصلی بنتونیت را با ابعاد حدود ده آنگستروم و ویژگی های منحصر به فرد مانند تورم در محیط های قطبی ، سطح خاص بالا ، خصوصیات الکتریکی سطح و ظرفیت تبادل تشکیل می دهد ، در صنعت و تحقیقات کاربردهای مختلفی دارد و یکی از این برنامه ها به عنوان پایه ای برای واکنش های کاتالیزوری ، پرکننده و جاذب می باشد.

ماده ای به نام بنتونیت هنگامی تشکیل می شود که خاکستر مذاب و آتشفشانی در اعماق دریا تجزیه شده یا در معرض شرایط مختلف آب و هوایی قرار گیرد. بنابراین ، طبیعت آب و هوایی محیط ، ترکیب شیمیایی اولیه مواد آتشفشانی و محل مبدا از نظر مواد طبیعی موجود در تعیین نوع بنتونیت تشکیل شده موثر است. علاوه بر مونتموریلونیت ، اجزای دیگری مانند کریستوبالیت ، فلدسپات ، کلاستیک ، سیلیس و … نیز در بنتونیت یافت می شوند.

فناوری نانو و کوره ذوب فلزات حوزه ای است که علاقه شرکت ها ، محققان و سازمان های عمومی را برانگیخته است و در ادامه این مقاله به توضیحات دقیقتر آنها پرداخته ایم.

با این حال ، نمی توان گروه خاصی از مواد معدنی را به عنوان اجزای ثابت موجود معرفی کرد زیرا بسته به موقعیت معدن ، اجزای سازنده و درصد هر یک از آنها و خصوصیات بنتونیت حاصل . با زمینه های مختلف فرق دارد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد بنتونیت تورم آن در محیط های قطبی و در نتیجه ایجاد خصوصیات رئولوژیکی ویژه در گل است که منجر به استفاده از آن در صنایع بالادستی نفت مانند گل حفاری شده است.

خاصیت خود تورمی به دلیل وجود مونتموریلونیت در بنتونیت است. مونتموریلونیت می تواند به عنوان چسب ، پرکننده ، جاذب ، کاتالیزور و غیره استفاده شود. استفاده از بنتونیت به عنوان خاک باعث شده است که این خاک به عنوان خاکی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد شناخته شود.

مرکز توزیع نانو رس مونت موریلونیت

مرکز توزیع نانو رس مونت موریلونیت شرکت ما در زمینه تولید نانو رس مونت موریلونیت فعالیت ویژه ای داشته و این محصول را با قیمت به روز و منطقی به سراسر کشور توزیع می کند به طوری که در مرکز توزیع نانو رس مونت موریلونیت شرکت ما این محصول به کشورهای دیگر آسیایی و اروپایی نیز صادر می گردد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید