تولید کننده نانو ذرات سلولز

تولید کننده نانو ذرات سلولز

تولید کننده نانو ذرات سلولز، محصولات خود را اعم از رنگ نانو ضد آب، نانو ذرات مس، رنگ نانو حرارتی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب هم در بازارهای داخلی و هم در بازارهای خارجی عرضه می کند. در تولید محصولات خود از بهترین مواد اولیه، به کارگیری تکنولوژی روز دنیا و نیروهای متخصص کمک گرفته تا بهترین محصول را به مشتری عرضه کند.

یکی از روش های انجام سفارش و خرید به صورت آنلاین است که امروزه بسیار پرطرفدار است زیرا همیشه و همه جا در دسترس است و امکان مقایسه قیمت ها را به مشتری می‌دهد و باعث صرفه‌جویی هم در وقت هم در هزینه رفت و آمد می شود.

تولید کننده نانو ذرات سلولز

کاربرد نانو ذرات سلولز

 کاربرد نانو ذرات سلولز نانو ذرات سلولزی جایگزین مناسبی برای زباله های پلاستیکی است و هیچ ضرری برای محیط زیست ندارد و آسیبی به طبیعت نمی زند. همچنین قابل بازیافت است و می توان دوباره آن را استفاده کرد. از گیاهان و باکتری ها تولید می شود، می‌توان آن را در صنایع مختلف استفاده کرد از جمله صنایع غذایی برای بسته بندی مواد غذایی، صنایع پزشکی و ساخت وسایل پزشکی با آن، هوا و فضا، صنایع نفتی، محصولات بهداشتی و آرایشی، صنایع خودرو و …

یکی از کاربردهای نانو ذرات سلولوزی برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود، قبلا در بسته بندی مواد غذایی از کاغذ، مقوا، پلاستیک و ظروف پلاستیکی استفاده می‌شد، این موارد چون به محیط زیست آسیب می زد و کیفیت مواد غذایی را پایین می‌آورد و باعث می‌شد که مواد غذایی را نتوان به مدت طولانی نگه داشت، دیگر استفاده نمی شود.

امروزه از نانوذرات سلولزی برای بسته بندی انواع مواد غذایی استفاده می شود زیرا هم رطوبت را جذب نمی کند و باعث می‌شود مواد غذایی ماندگاری بالایی داشته باشد و هم سد اکسیژنی مناسبی برای نگهداری مواد غذایی است.

یکی دیگر از کاربردهای ذرات نانو سلولزی در صنعت نفت و گاز است، همیشه امکان نشت نفت از مخازن نفتی و نفت کش ها به درون آب هست و باعث آلوده شدن آن و از بین رفتن اکوسیستم آبی و به خطر افتادن زندگی جانوران می شود، به همین برای پاکسازی سطح آب ها، اسفنج های سلولزی تولید می شود که می تواند نفت و روغن موتور سطح آب ها را جذب کرده و پاکسازی انجام دهد.

همچنین می توان آلودگی آب ها را که ناشی از فضولات کارخانه هاو… است را با ساخت ورقه های سلولزی کنترل کرده و سطح آب را پاک کرد. از دیگر کاربردهای نانو ذرات سلولزی در تست های تشخیص طبی است.

مراحل صادرات نانو ذرات سلولز

مراحل صادرات نانو ذرات سلولز نانو ذرات سلولز در داخل کشور تولید شده و در این زمینه به خودکفایی رسیده است و صادرات آن به سایر کشورها رونق گرفته است. برای صادرات محصول ابتدا باید کیفیت آن را به اندازه ای بالا برد تا بتوان آن را به بازارهای خارجی صادر کرد.

بعد از تولید محصول با کیفیت آن را با توجه به نوع محصول به صورت شکیل و مناسب بسته بندی کرده و برای صادرات آماده می شود. محصولات سلولزی به کشورهایی مثل چین، هند، ترکیه، عراق، اندونزی، سوریه و… صادر می شود.

کارخانه تولید نانو ذرات سلولز

کارخانه تولید نانو ذرات سلولز کارخانه تولید نانو ذرات سلولز توانسته است تا حد امکان کیفیت محصولات خود را بالا برده و آن ها را با قیمتی مناسب در اختیار شرکت ها و نمایندگی های معتبر قرار دهد. این شرکت ها سعی کرده اند با حذف واسطه ها محصولات را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار مشتری قرار دهد.

این شرکت ها هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی فعالیت می‌کنند، برای خرید نانو ذرات سلولزی می توان به این شرکت ها مراجعه کرده و همچنین برای اطلاع از قیمت می توان به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کرد. این سایت ها در خصوص انتخاب نوع محصول، کیفیت و قیمت آن به مشتری مشاوره می‌دهند و او را در خرید خود یاری می دهند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید