فروشنده انواع نانو ذرات اکسید تیتانیوم

فروشنده انواع نانو ذرات اکسید تیتانیوم

نانو ذرات اکسید تیتانیوم ذراتی با قطر کم هستند. تیتانیوم اکسید به دلیل اینکه در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم بوده و همچنین بی رنگ بودن این عنصر در مواد آرایشی مانند ضد آفتاب ها استفاده می شود. این نانو ذرات به خاطر دارا بودن خاصیت ضدعفونی کنندگی به عنوان یک ماده افزودنی در پوشش های ضد بخار و پنجره هایی ک خاصیت خود تمیز کنندگی دارند به کار میرود. نانو ذرات اکسید تیتانیوم بسیار مصرفی و پرکاربرد می باشد.

فروشنده انواع نانو ذرات اکسید تیتانیوم

نانو ذرات اکسید تیتانیوم چه مشخصاتی دارد؟

نانو ذرات اکسید تیتانیوم چه مشخصاتی دارد؟ نانو ذراتها انواع گوناگونی دارند که یکی از آنها نانو ذرات اکسید تیتانیوم می باشد که در زمینه صنعتی و تحقیقاتی کمک های فراوانی به محققان کرده اند. تیتانیوم اکسید دارای خاصیت هایی است که می توان از این خاصیت ها جهت از بین بردن آلودگی هوا، ساخت لایه های ضد مه، تصفیه فاضلاب ها و آب، استفاده کرد. همچنین از این ماده می توان به عنوان یک رنگدانه سفید در صنایع پلاستیک و سیمان و همچنین صنعت رنگسازی استفاده کرد. از اکسید تیتانیوم برای براق کردن سطح فلزات نیز می توان استفاده کرد.
در مورد اثر نانو ذرات تیتانیوم بر روی بدن باید اشاره کرد به این که این ذرات باعث تحریک گلبول های قرمز شده و ابتلا به بیماری های سرطانی را افزایش می دهد.
از کاربردهای نانو ذرات تیتانیوم میتوان به عواملی چون: 1: در تهیه حسگر اکسیژن که در صنعت خودروسازی استفاده میشود. 2: در تولید کرم ضد آفتاب که برای محافظت از پوست به کار می رود. 3: در ساخت مسواک هایی که ما را از استفاده خمیر دندان بی نیاز می کند. و عواملی دیگر مانند: از بین بردن سلول سرطانی، رنگ زدایی، بو زدایی و …. می توان اشاره کرد.
نانو ذرات ها کمک های شایانی در زمینه پزشکی و صنعتی داشته اند، لذا می توانیم با اطلاعات کاملی که از این محصول داریم خود را برای انجام پروژه هایی که به بهبود وضعیت بدن کمک میکند آماده سازیم.

فروش تضمینی نانو ذرات اکسید تیتانیوم

فروش تضمینی نانو ذرات اکسید تیتانیوم شرکت اینترنتی تماد کالا یکی از شرکت های معتبر و همچنین پر قدرت در زمینه فروش نانو ذرات اکسید تیتانیوم می باشد. فروشنده نانو ذرات باید در نظر داشته باشد همواره این محصول را با کیفیت و قیمت عالی عرضه کند. فروش نانو ذرات اکسید تیتانیوم در این فروشگاه به صورت تضمینی بوده و با مقدار دلخواه و همچنین کیفیت تضمینی انجام می گیرد. می توانید برای خرید این محصول و اطلاع از قیمت آن همواره می توانید به شرکت های معتبر مراجعه کنید و اگر شرایط خرید حضوری را ندارید میتوانید با مراجعه به سایت های معتبر این کار را انجام دهید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید