فروشنده نانو تیوب کربن چند دیواره

فروشنده نانو تیوب کربن چند دیواره

نانو تیوب کربن چند دیواره (به انگلیسی CNT) نوعی آندروتریک کربن است که به خانواده فولرن ها تعلق دارد. آنها از یک یا چند ورقه اتم کربن بر روی خود تشکیل شده اند که لوله ای تشکیل می دهند. لوله می تواند توسط نیمکره بسته شود یا در انتهای آن نباشد. این مواد به سبب ویژگی ها و مزیت های زیادی که دارند از پرمصرف ترین فرآورده های بازار می باشند. به دنبال فروشنده معتبر این مواد هستید؟ با ما همراه باشید تا بهترین فروشنده این مواد را به شما معرفی کنیم.

فروشنده نانو تیوب کربن چند دیواره

راهنمای خرید انواع نانو تیوب ها

راهنمای خرید انواع نانو تیوب ها رسانایی الکتریکی، هدایت حرارتی و مقاومت مکانیکی نانولوله های کربن در جهت طولی آن ها به طرز چشمگیری بالاست.
نانولوله های کربنی در جهان تولید اعم از اساسی و کاربردی علاقه چشمگیری به دنبال دارند، زیرا خواص آنها از بسیاری جهات استثنایی است. از نظر مکانیکی، سختی بسیار خوبی دارند (اندازه گیری شده توسط مدول یانگ) و در مقایسه با فولاد، بسیار سبک هستند. از دیدگاه الکتریکی و نوری، نانولوله های تک لایه ویژگی کاملاً استثنایی دارند که بسته به هندسه آنها (زاویه سیم پیچ ورق گرافن) می توانند فلزی یا نیمه هادی باشند.

خصوصیات فیزیکی را در نظر بگیرید
این خصوصیات خارق العاده به هرحال تعدیل می شوند زیرا این اجسام به اندازه نانومتر هرگز به تنهایی استفاده نمی شوند بلکه در یک ماتریس میزبان پراکنده می شوند. کامپوزیت بدست آمده لایه ای تشکیل می دهد. بسته به میزان اختلاط و کیفیت پراکندگی، خواص مکانیکی، الکتریکی، حرارتی و غیره را تغییر می دهد. به عنوان مثال، در صورت تجاوز از آستانه نفوذ الکتریکی، یک ماتریس پلیمر دی الکتریک به دنبال افزودن نانولوله کربنی، افزایش هدایت الکتریکی آن را نشان می دهد. علاقه اصلی نانولوله های کربنی فاکتور شکل بسیار زیاد آن (نسبت قطر به طول) است. این شکل خاص امکان تغییر خصوصیات یک ماتریس میزبان را با سطح نانوذرات دقیقه دارد. سطح نانولوله های کربن در کامپوزیت نهایی به ندرت از درصد جرم فراتر می رود.

ویژگی های مکانیکی را در نظر بگیرید
مدول نانولوله های کربن یانگ از طریق تئوری از طریق شبیه سازی توسط تیم های مختلف محققان با استفاده از روش های مختلف محاسبه شده است. مقادیر نظری در بین 120 تا 1.5 TPa21 یافت می شود. به طور تجربی، این مواد را به نوک میکروسکوپ نیروی اتمی (AFM) وصل کردند تا ماژول های Young خود را اندازه بگیرند. مقادیر مختلف از 270 تا 950 GPa اندازه گیری شده است. مکانیسم پارگیبرای MWNT برجسته شد.

جدیدترین قیمت نانو تیوب کربن چند دیواره

جدیدترین قیمت نانو تیوب کربن چند دیواره مجموعه ما اقدام به فروش مواد نانو تیوب کربنی جند دیواره با بهترین کیفیت نموده است. جهت خرید نانو لوله کربنی با قیمتی استثنایی با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید