فروش مایع و پودر نانو مخصوص کارواش

فروش مایع و پودر نانو مخصوص کارواش

فروش مایع و پودر نانو مخصوص کارواش می تواند بسیار سود آور باشد. این محصول به دلیل قدرت پاک کنندگی فوق العاده ایی که دارد می تواند تمام چربی ها و آلودگی های اتومبیل را از بین ببرد.

فروش مایع و پودر نانو مخصوص کارواش

آشنایی با انواع مواد شوینده نانو

آشنایی با انواع مواد شوینده نانوانواع مواد شوینده نانو به دو صورت پودر یا مایع می باشند که برای شستن وسایل نقلیه و دیگر سطوح مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله وسایل نقلیه می توان به اتومبیل شخصی، هواپیما، عرشه های کشتی و قطار اشاره کرد. اگر این ماده شوینده به صورت پودر می باشد باید قبل از استفاده، آن را داخل آب حل کنید و اگر به صورت مایع می باشد بدون آب می توانید روی سطوح مورد نظر خود بمالید تا تمام چربی ها و کثیفی ها از بین برود.

تولید کنندگان این محصول سعی کرده اند با استفاده از بهترین مواد اولیه مرغوب درجه یک محصولی فوق العاده را تولید کنند تا بتوانند با استفاده از آن ها سخت ترین چربی ها را از روی سطوح بر داشت. شما می توانید این محصولات را در آشپزخانه استفاده کنید و سطوح چرب مانند گازها، سرامیک هایی که روغن های مواد غذایی روی آن ها پخش شده را از بین ببرید و تمام سطوح چرب آشپزخانه خود را تمیز کنید و درخشندگی را به سطوح مورد نظر ارمغان کنید. 

این گونه محصولات به صورت مایع و پودر تولید می شوند و در بسته بندی های بزرگ، کوچک و متوسط در بازار یافت می شوند و شما می توانید بر حسب نیاز خود هر مقداری از این محصولات را که نیاز دارید را تهیه کنید و سطح مورد نظر را تمیز و در خشنده کنید. این محصولات با استانداردهای روز دنیا تولید شده اند و تا بتوان بهترین استفاده را از آن ها برد.

این محصولات هم برای تمیز کردن تجهیزات مکانیکی خودرو استفاده می شوند هم برای تمیز کردن بدنه خودرو مورد استفاده قرار می گیرند.

مهمترین کاربردهای مواد شوینده نانو

مهمترین کاربردهای مواد شوینده نانومهمترین کاربردهای مواد شوینده نانو شامل موارد زیر می شود:

  • برای شست و شوی انواع اتومبیل سواری، مصارف عمومی و منسوجات کاربرد دارد.
  • برای شستن انواع وسایل نقلیه عمومی مانند هواپیما، قطار و… استفاده می گردد.
  • برای شستن انواع ماشین آلات صنعتی و راه سازی مورد استفاده می گیرد.
  • برای شستن انواع ماشین های سنگین مانند کامیون، اتوبوس و…. مناسب است.
  • برای پاک کردن چربی، روغن ها، گریس ها و… در صنایع مختلف استفاده می شود.

در تولید این محصولات سعی شده از فرمولاسیون های قوی استفاده شود و تا بتوان قدرت چربی زدایی آن ها را چندین برابر کرد و در سریع ترین زمان سخت ترین چربی ها را از بین برد. تمام استانداردهای بین المللی در تولید این محصولات رعایت شده است تا بتوان محصولی بی نظیر را به دست مشتریان رساند. قیمت مواد نانو بسته به نوع بسته بندی، شرایط بازار، نوع محصول ( پودر و مایع ) متفاوت می باشد. مایع نانو کارواش از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارد. فروش مایع نانو در بازار رونق فراوانی دارد.

فروش عمده مایع و پودر نانو

فروش عمده مایع و پودر نانوفروش عمده مایع و و پودر نانو بازار پر رونقی دارد. قبل از استفاده از این محصول باید آلودگی سطوح مورد نظر را با آب پاک کنیم و اگر می خواهید از اسپری دستی برای پاشیدن نانو بر روی سطوح استفاده کنید می توانید مقدار 50 گرم پودر را با آب مخلوط کنید و با اسپری روی سطوح مورد نظر بپاشید. اگر از تجهیزات تولید کف و سمپاش استفاده می کنید باید 30 گرم از این محلول را با آب مخلوط کنید. بعد از این که محلول را روی سطح مورد نظر پاشیدید چند دقیقه صبر کنید و بعد به فاصله 10 تا 15 سانتی متر با آب پر فشار سطح مورد نظر را بشویید. این محصول با قدرت فراوانی که دارد می تواند در عرض چند دقیقه سخت ترین چربی ها و آلودگی ها را از بین ببرد.

ترکیبات این گونه مواد باعث شود کیفیت و عملکرد آن ها افزایش یابد به صورتی که بتوان روغن هایی که روی سطح نفوذ کرده اند و نمی توان به وسیله مواد شوینده معمولی از بین برد با این مواد بتوان در عرض چند دقیقه سطوح را کاملا درخشان و تمیز کرد. یکی از مشتریان اصلی این محصولات کارواش ها هستند که با خرید این محصولات می توانند روغن ها و گریس هایی که داخل تجهیزات خودرو مانند موتور خوردو هستند را تمیز کنند. بنابرین شما با خرید این محصولات می توانید عمر خوروی خود را افزایش دهید و با تمیز کردن تجهیزات مکانیکی اتومبیل خود از خراب شدن آن ها جلوگیری کنید.

پودر و مایع نانو مخصوص کارواش

پودر و مایع نانو مخصوص کارواشپودر و مایع نانو مخصوص کارواش بالا ترین کیفیت را دارند. این محصول بدون دخالت دست و به تنهایی می تواند انواع آلودگی ها را از بین ببرد. این محصول بازدهی فوق العاده ایی دارد. هنگام استفاده از این محصول نیازی به دست نیست و همین بزرگترین مزیت این گونه محصولات می باشد. که باعث شده هیچ گونه خط و خشی روی خودرو وارد نشود. پودر نانو دارای مکمل براق کننده اتومبیل می باشد. از مزیت های شست و شو پودر نانو به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • استفاده از این محصول باعث شده است تا چند روز بعد از شستن، خودرو تمیز بماند.
  • رنگ اتومبیل جلا و شفافیت پیدا می کند.
  • اگر شما چند نوبت خودروی خود را با این مواد تمیز کنید کیفیت و جلای رنگ خودروی شما افزایش پیدا می کند.
  • از مات شدن رنگ خودرو جلوگیری می کند. این پودر ها هیچ گونه اسید و قلیایی ندارند.
  • این خودرو ها هیچ گونه گرد و خاکی را جذب نمی کنند. استفاده از این محصول باعث می شود در زمان، انرژی برق، نیروی انسانی صرفه جویی شود.
  • فرایند شست و شو در سریع ترین زمان انجام می شود. این محصول باعث می شود روی بدنه خودرو آب گریز کند.
  • از ایجاد خط و خش روی خودرو جلوگیری می کند.

به خاطر مزیت و کیفیت فوق العاده ایی که مواد شوینده نانو دارند در موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرند:

  • برای تعمیرگاه های مخصوص خودروها و در آشپزخانه ها برای شستن ظروف استفاده می شوند.
  • در کارگاه های صنعتی و قطارها استفاده می شوند.
  • برای شستن عرشه کشتی، کارواش ها، شست و شوی سالن ها و…. مورد استفاده می گردد.

علت پاک کنندگی این مواد به خاطر این می باشد که دارای آنزیم های مختلفی در ترکیبات این محصولات است که باعث می شود سریع بتوان جرم، چرک و آلودگی را از بین برد.

 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید