فروش محلول کلوئیدی نقره

فروش محلول کلوئیدی نقره

محلول کلوئیدی نقره، همان طور که از اسمش پیداست یک محلول و یا یک مایع است که می توان از آن برای درمان عفونت چشم، عفونت استاف، حفظ سلامت دهان و دندان، درمان سرماخوردگی و آنفلونزا، درمان سینوزیت، درمان عفونت گوش، میکروب زدایی و مبارزه با قارچ و بیماری های پوستی، پانسمان زخم و حتی برای درمان عفونت های تنفسی استفاده کرد. اما بیشتر محققان معتقدند نمی توان از آن به عنوان یک مکمل غذایی و مصرف خوراکی استفاده کرد.

فروش محلول کلوئیدی نقره

راهنمای خرید بهترین محلول نانو نقره

راهنمای خرید بهترین محلول نانو نقره فروش نانو نقره در هر مرکز خرید یا فروشگاهی امکان پذیر است و خریدار می تواند از هر فروشگاهی که تمایل دارد این محصول را تهیه کند اما باید به یک سری موارد توجه کرده و شاخص هایی را برای خرید در نظر بگیرد .  

  1.  در برابر گرما مقاومت زیادی داشته باشد .
  2. عمر طولانی داشته باشد .
  3. برای استفاده کننده از آن حساسیت به وجود نیاورد و علاوه بر آن مصرف کننده را در برابر بیماری ها تحریک نکند وآلرژی نداشته باشد.
  4. با محیطی که در آن قرار میگیرد سازگاری پیدا کند .
  5. ضدقارچ باشد و ضد باکتری.                                                                                                                                                                                                                                         و حتی لازم است بدانید که یکی دیگر از موارد مهم در خرید آن می تواند این باشد که نانو نقره از چه روشی تولید شده است. روش های مختلفی وجود دارد که هر کدام ضررها و فواید خودشان را دارند . برای مثال می توان به روش های زیر اشاره کرد :                                                                                                                                                                              1. تولید به روش سنتز

          2. تولید به روش پرتو

          3. تولید به روش الکتروشیمی

          4. تولید به روش سنتز نانوذرات

شاید با خودتان بگویید دلیل ساخت نانو ذرات نقره چیست؟ باید در پاسخ به این سوال گفت که به دلیل اینکه وقتی نقره به ذرات خیلی ریز درحد نانو تبدیل می شود عملکرد آن که ازبین بردن میکروب هاست به میزان 99درصد افزایش می یابد و ارزش آن نیز نسبت به نقره بیشتر خواهد شد.برخی کاربردهای نانونقره را می توان چنین نام برد:

  1. 1. کاربرد آن در صنعت برای پوشاک و کفش و حتی تولید موارد پاک کننده منازل 
  2. 2. کاربرد آن در پزشکی برای پانسمان زخم ها 
  3. 3. کاربرد آن در مصرف آب به دلیل آسیب شدید به سلول های قارچی
  4. 4.کاربرد آن در ساخت سلول های خورشیدی

جدیدترین قیمت محلول کلوئیدی نقره

جدیدترین قیمت محلول کلوئیدی نقره شما می توانید این محصول را در مقادیرهای مختلف تهیه کنیدبرای مثال بطری یک لیتری آن به میزان 240000 تومان فروخته می شود. میزان خرید شما بستگی به میزان مصرف شما دارد. اما در انتخاب تولید کننده آن و شرکت عرضه کننده دقت لازم را به عمل آورید. 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید