فروش نانو ذرات اکسید روی

فروش نانو ذرات اکسید روی

فروش نانو ذرات اکسید روی در کیفیت های مختلف به صورت مستقیم و غیرمستقیم با قیمت های متفاوت انجام می شود. تولیدکنندگان انواع ذرات اکسید روی را در برندهای مختلف در بسته بندی ای مختلف به بازار ارائه می دهند و فروش آن به صورت آنلاین و اینترنتی به راحتی با قیمت مناسب انجام می شود.

فروش نانو ذرات اکسید روی

آشنایی با نانو ذرات مختلف

آشنایی با نانو ذرات مختلف

نانو ذرات اکسید روی از ذرات پرکاربرد معدنی می باشد که از خاصیت های فیزیکی و شیمیایی مناسبی برخوردار می باشد و صنعتگران زیادی را به سوی خود جذب کرده است و از خاصیت این ذرات می  توان به پایداری و مقاوم شیمیایی بالا، جذب نور فروش سرخ و فرابنفش، ثابت دی الکتریک پایین، فعالیت کاتالیزوری بالا و … اشاره نمود که این محصول خاصیت ضد باکتری نیز دارد.

از کاربردهای مختلف نانو ذرات اکسید روی نیز می توان به استفاده از در صنایع آرایشی و بهداشتی، سرامیک، لاستیک و … اشاره کرد و در تولید پانسمان های طبیعی برای درمان زخم ها نیز از آن استفاده می شود.

نانو به دلیل داشتن خاصیت ضد باکتریایی و به دلیل ضعیف کردن اشعه فرابنفش نور خورشید بیشتر در تولید انواع کرم های ضد  آفتاب نیز استفاده می شود.

از ویژگی های نانو ذرات می توان به پایداری نسبتا بالا، نامحلول بودن آن در آب و الکل اشاره نمود و این ماده یک اکسید آمفوتر می باشد و می تواند هم به عنوان یک باز و هم به عنوان اسید عمل کند و با زیست نیز سازگار دارد.

این محصول یک نیمه هادی می باشد که با شفافیت زیاد و لومینسانس قوی در دمای اتاق است و برای انواع حسگرها، دیودهای لیزری، نمایشگرها و الکترود شفاف نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

و همچنین در صنایع های پزشکی، فوتوکالیست، نمایشگرها، سطوح صوتی، مواد پیزوالکتریک و … کاربردهای زیادی دارد و استفاده از آن فوق العاده زیاد می باشد.

تولید عمده نانو ذرات مغناطیسی

تولید عمده نانو ذرات مغناطیسی

تولید نانو ذرات مغناطیسی به صورت عمده از مواد اولیه مرغوب و مطلوب تولید و راهی بازار می شود و فروش این ذرات به روش های مختلفی انجام می شود که در صورت فروش عمده از قیمت مناسب نیز برخوردار می باشد و به صورت فوری و آنلاین می توان از طریق این سایت با قیمت مناسب خریداری نمود.

خرید و فروش نانو پودر اکسید روی به دلیل مصارف زیاد آن در انواع صنایع های تولیدی به صورت گسترده در بازار انجام می شود.

اگر تمایل به خرید عمده به صورت آنلاین از نانو ذرات را دارید می توانید از طریق این سایت اقدام به خرید نمایید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید