قیمت عمده نانو ذرات ضد حریق

قیمت عمده نانو ذرات ضد حریق

قیمت نانو ذرات ضد حریق وابسته به عوامل بسیاری می باشد که از طریق آن می توان به کیفیت ضد حریق از جنس نانو اشاره کرد که در کنار آن خرید و فروش عمده این محصول باعث شده است تا قیمت تمام شده محصول مورد نظر دچار تحولات بسیاری شود.

کاربرد فناوری نانو ذرات در روکش های ضد تعریق باعث شده است تا این محصول از طرفداری بی نظیری برخوردار باشد و توسط بسیاری از مصرف کنندگان خریداری و مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت عمده  نانو ذرات ضد حریق

مهمترین کاربردهای نانو ذرات ضد حریق

مهمترین کاربردهای نانو ذرات ضد حریق نانو ذرات ضد حریق امروزه کاربرد های بسیار فراوانی در صنایع مختلف دارد به گونه ای که در ادامه این مطلب سعی خواهیم کرد به مهمترین کاربردهای ذرات نانو به صورت مختصر و مفید در صنایع مختلف بپردازیم:

لباس آتش نشانان: لباس آتش نشانان بنا به اقتضائات کاری و همچنین شغلی آنها ایجاب می‌کند که افرادی تحت عنوان آتش نشان در بین شعله های آتش با درجه حرارت بالا حرکت کند و بتواند این شعله های سهمگین را خاموش و مهار کند لذا نیاز است باس آنها نیز به گونه ای طراحی و تولید شود که بتواند مقاومت در برابر حریق باشد که در این میان نانو ذرات ضد تعریق در تولید لباسهای مخصوص برای این قشر زحمتکش این امکان را به وجود آورده است که ضرر زیان جانی به آنها وارد نشود.

بدنه های وسایت نقلیه: وسایل نقلیه از جمله ماشین، هواپیما، قطار، کشتی ها و غیره همواره در معرض خطراتی همچون آتش سوزی قرار دارد که در این راستا تولیدکنندگان با بهره گیری از تکنولوژی نانو ذرات در راستای شهری ساختن آنها تلاش می‌کند و از طرفی همواره زمینه را برای حفظ جان و مال مردم به واسطه این فناوری همسطح می کنند.

صنعت ساختمان سازی: مصالح به کار رفته در ساختمان سازی نیز باید به گونه‌ای باشد که مقاومت در برابر حریق را به وجود آورد و باعث شود که آتش‌سوزی بودجه آمده از وارد شدن خسارات مالی به مصرف کننده جلوگیری کند.

درب ضد حریق: همواره وجود درب های ضد حریق باعث شده است تا تولید کنندگان قدرت نانو ذرات را به رخ جهانیان کشیده و زمینه‌های تولید و صادرات انواع این درب ها را فراهم سازند

رنگ ضد حریق: از دیگر مهمترین کاربردهای نانو ذرات ضد حریق می توان به رنگ ضد حریق اشاره کرد که وجود نانوذرات در این نوع رنگ ها باعث می شود که هر سطوحی از آتش سوزی محضون بوده و با عث شود طرفداران زیادی به خرید انواع محصولات بر پایه نانو ذرات روی آورند.

عرضه کننده نانو ذرات ضد حریق درجه یک

عرضه کننده نانو ذرات ضد حریق درجه یک همواره عرضه کننده نانو ذرات ضد حریق درجه یک می کوشد تا محصولی با کیفیت متوسط با استانداردهای روز جهانی را به دست مشتریان برساند که در این راستا عرضه عمده نانو ذرات ضد حریق توسط تولیدی ها و کارخانجات تولیدی پیگیری می شود.

در صورتی که شما نیز خواهان خرید عمده و خورده نانوذرات ضد حریق درجه یک و علاوه هستید همواره محصولی استثنایی را با سفارش از این مجموعه به دست خواهید آورد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید