قیمت نانو الیاف سلولزی طبیعی

قیمت نانو الیاف سلولزی طبیعی

نانو الیاف سلولزی به نوعی لیف گفته می شود که فوق العاده سبک می باش ولی در حین سبکی دارای مقاومت و دوام بسیار بالایی است. این محصول از خرد کردن الیاف چوب تا مقیاس نانو حاصل می شود و به همین دلیل نیز بسیار ظریف می باشد. وزن این نانو الیاف یک پنجم آهن می باشد ولی گفته شده است که مقاومتی پنج برابر آهن را دارا می باشد. قیمت نانو الیاف سلولزی طبیعی با توجه به انواع آنها متفاوت می باشد که می توان قیمت روز هر کدام را به صورت آنلاین مشاهده کرد. 

قیمت نانو الیاف سلولزی طبیعی

موارد کاربرد نانو الیاف سلولزی

موارد کاربرد نانو الیاف سلولزی نانو الیاف سلولزی با توجه به مقاومت بالای آنها در حین وزن کم و ظریف بودن، در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای کاربرد های مختلفی می باشد. به طور کلی الیاف در دو نوع طبیعی و مصنوعی تولید شده و به بازار عرضه می شوند که هر کدام از انواع آنها داردی ویژگی ها و کاربرد های خود می باشد. از الیاف اکثرا برای تواید مواد دیگر استفاده می شود. از جمله موارد کاربرد نانو الیاف سلولزی می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • در خودرو سازی
  • صنعت
  • تقویت کننده در ساختار کامپوزیت ها

و دیگر مواردی که می توان از این محصول کاربردی استفاده نمود. این الیاف در داخل کشور با بهره گیری از دانش روز و همچنین با استفاده از نیروی کار متخصص تولید می شوند و تولید کنندگان سعی می کنند با تولید محصول مرغوب نیاز مشتریان در سراسر جهان را به خود جلب نمایند. 

خرید عمده ژل نانو الیاف سلولزی

خرید عمده ژل نانو الیاف سلولزی خرید نانو الیاف سلولزی به صورت های مختلفی انجام می شود که در هر صورت خریداران می توانند بهترین محصول را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهند. ژل نانو الیاف سلولزی به صورت عمده در سراسر جهان به خریداران عرضه می گردد و آنها می توانند با توجه به نیاز خود انواع آن را به صورت مستقیم و عمده خریداری کنند. 

در این مجموعه ما انواع مختلف الیاف سلولزی را با کیفیت فوق العاده و با قیمت مناسبی به خریداران عرضه می کنیم و تنها تلاشمان این است که بتوانیم از طریق عرضه محصول مرغوب نیاز مشتریان عزیز را رفع نموده و با جلب رضایت آنها بازار فروش خود را گسترده تر نماییم. عرضه ما به صورت اینترنتی نیز انجام می شود که در این روش مشاوران فروش آنلاینمان در هر زمان آماده خدمت رسانی به شما بوده و در هر زمینه راهنماییتان می کنند تا کیفیت بالا را در کنار قیمت مقرون به صرفه تجربه نمایید. 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید