مرجع فروش نانو ذرات کربن

مرجع فروش نانو ذرات کربن

ساختارهای کربنی مانند نانو ذرات کربن که بر پایه فناوری نانو تولید و فرآوری می‌شوند، از متریال های صنعتی مهمی هستند که دارای کاربردهای متعدد صنعتی و پزشکی می‌باشند. این ذرات در طیف وسیعی از تولیدات مانند انواع رنگ‌های صنعتی و تولیدات بهداشتی استفاده می‌شوند. مرجع فروش مستقیم نانو ذرات خالص کربن، یکی از برترین مراجعی است که در حوزه عرضه بی‌واسطه این محصول فعالیت می‌نماید.

 مرجع فروش نانو ذرات کربن

نحوه تولید نانو ذرات کربن

نحوه تولید نانو ذرات کربن

نانو کربن صنعتی به دلیل خواص فوق‌العاده فیزیکی، شیمیایی، نوری، مکانیکی و حرارتی توجه زیادی را در جامعه علمی و مهندسی به خود جلب کرده است و در دهه اخیر از این ماده در تولیدات مختلف صنعتی استفاده شده است. کاربردهای متعدد نانو کربن‌ها در صنایع موجب شده است تا مراکز مختلفی در سطح جهان، تولید و فرآوری این محصول را به منظور تامین نیاز صنایع در دستور کار قرار دهند و با استفاده از فناوری نانو، محصولی درجه یک را تولید نمایند.

نحوه تولید و فرآوری نانو ذرات مرغوب کربن با توجه به فرمولاسیون و فناوری مورد استفاده در تولید این محصول متغیر است. اما تمامی روش‌ها بر پایه نانو فناوری و با استفاده از تجهیزات خاص صنعتی انجام می‌شود و دانش روز دنیا و استانداردهای خاص جهانی در تولید این محصول رعایت می‌گردد. دو روش مهم برای تولید این محصول، روش نشاندن بخار شیمیایی و روش افزایش دما و فشار است که به عنوان جدیدترین متدهای ساخت نانو ذرات شناخته می‌شود.

در این روش‌ها با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات خاص شیمیایی و آزمایشگاهی، ذرات کربن در دیواره‌های لوله‌های آزمایشگاهی جمع آوری می‌شوند و پس از فرآوری با دستگاه‌های پیشرفته به صورت نانو ذرات برای استفاده در صنایع مختلف آماده می‌شود. درجه خلوص و کیفیت نانو ذرات کربن، با توجه به شکل فرآوری محصول و سیستم مورد استفاده در تولید نانو کربن متغیر است. بنابراین، نانو کربن با سطوح کیفی متغیری تولید و عرضه می‌شود.

معیارهای انتخاب نانو ذرات درجه یک

معیارهای انتخاب نانو ذرات درجه یک

استفاده از فناوری نانو در صنایع مختلف از پزشکی گرفته تا حوزه‌های صنعتی و تولیدی در سال‌های اخیر افزایش یافته است. در این میان نانو ذرات یکی از مهم‌ترین متریال‌ و موادی هستند که در طیف وسیعی از فعالیت‌ها مانند ذخیره سازی انرژی، تصویربرداری زیستی و تولید دارو انتقال ژن مورد استفاده قرار می‌گیرند. پارامترهای انتخاب نانو ذرات درجه یک، متعدد است. برخی از مهم ترین فاکتورها را در ادامه بررسی می‌نماییم.

معیارهای انتخاب نانو ذرات درجه یک:

  • اولین معیار برای انتخاب نانو ذرات مرغوب، توجه به کاربردی این مواد است. طیف گسترده‌ای از نانو ذرات مانند کربن تولید می‌شود که هریک با توجه به نوع ترکیبات فیزیکی و شیمیایی در فرآیندهای خاصی استفاده می‌شود. بنابراین برای انتخاب این محصول به کاربرد آن توجه می‌شود.
  • اندازه نانو ذرات و شکل آن نیز مورد دیگری است که در انتخاب و خرید انواع نانو ذرات بررسی می‌گردد. نانو ذرات به اشکال مختلف مانند کود نانو و در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود و بسته به نیاز صنایع، از محصولات مختلفی استفاده می‌گردد.
  • در کنار این موارد برندهای تولید کننده یکی از فاکتورهای مهمی هستند که در انتخاب نانو ذرات مورد تحقیق قرار می‌گیرند. شرکت‌های تولیدی دانش بنیان مهمترین برندها و مراکز تولید کننده نانو ذرات هستند که با توجه به سابقه کاری، محصولاتی با سطح کیفی متغیر تولید می‌نمایند.

مرکز پخش نانو ذرات کربن

مرکز پخش نانو ذرات کربن

مرکز پخش نانو ذرات درجه یک کربن، یکی از معتبرترین مراجع تجاری و صادراتی است که خرید رنگ نانو و انواع نانو ذرات را برای صنعتگران آسان نموده است. این مجموعه با هدف تامین تخصصی نیاز بازار صنعتی، انواع نانو ذرات را در اندازه‌های متنوع و با کیفیت منحصر به فرد و سطح خلوص بالا ارائه می‌نماید و امکان خرید مقرون به صرفه این محصولات را فراهم کرده است.

این مجموعه علاوه بر تامین نیاز داخل کشور، انواع نانو ذرات را در سطح عمده به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی صادر می‌نماید و توانسته است محصولات نانوی ایرانی را به خوبی در بازارهای جهانی معرفی کند.

به اشتراک بگذارید

نظرات (11)

  • m.e پاسخ

    سلام وقتتون بخیر. ممنون از سایت خوبتون بابت اطلاعاتتون چطور میتونم با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کنم؟

    می 8, 2022 در 8:09 ب.ظ
  • فاطمه‌ قربانخانی پاسخ

    سلام وقتتون بخیر من خودم تو صنعت پزشکی هستم و از این نوع نانو ذرات کربن استفاده میکنم از کجا میتونم هزینه محصولو بفهمم و تهیه کنم؟ممنون میشم راهنماییم کنید موفق باشید

    می 14, 2022 در 7:50 ب.ظ
  • رسول فرجی پاسخ

    سلام
    چطور میتونم راجع به این محصولاتی که موجود دارین و داخل سایت توضیح دادین اطلاعات بیشتری کسب کنم ؟

    می 15, 2022 در 11:13 ب.ظ
  • m.e پاسخ

    سلام چطوری میتونم با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کنم

    می 26, 2022 در 2:15 ب.ظ
    • admin پاسخ

      در بخش تماس با ما با همکاران ارتباط برقرار فرمایید.

      ژانویه 12, 2023 در 3:46 ب.ظ
  • آریا سلیمان زاده پاسخ

    سلام وقت بخیر .ممنونم از اطلاعات عالی که در سایت قرار دادید .خیلی آموزنده و کاربردی .موفق و موید باشید .

    می 28, 2022 در 9:17 ب.ظ
  • آرمین تشکری پاسخ

    با سلام و وقت بخیر. ممنونم بابت اطلاعات کامل راجع به نانو ذرات کربن. یه سؤال میشه از کاربردهای نانو ذرات کربن برام بگید؟

    می 30, 2022 در 3:36 ب.ظ
    • admin پاسخ

      در بخش تماس با ما با همکاران ارتباط برقرار فرمایید.

      ژانویه 12, 2023 در 3:46 ب.ظ
  • خدیجه پاسخ

    سلام نانو محصولات خوبی های عالی داره و در صنعت و پزشکی استفاده های بیشتری از اون میشه عالی

    ژوئن 5, 2022 در 4:17 ب.ظ
  • زهرا پاسخ

    ممنونم از اطلاعتون بسیار عالی بود ازش بهره بردم

    ژوئن 13, 2022 در 2:42 ب.ظ
  • uc satın al پاسخ

    It is very comforting to see that others are suffering from the same problem as you, wow!

    آوریل 3, 2024 در 4:09 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید