مرکز ساخت نانو پودر هیدروکسی آپاتیت

مرکز ساخت نانو پودر هیدروکسی آپاتیت

نانو ذرات که با بهره گیری از علم نانو مراحل تولید خود را طی می کنند در انواع و اقسام مختلفی می باشند که هر کدام از آن ها با توجه به مواد تشکیل دهنده ای که دارند از خواص خاصی بهره مند می باشند. نانو پودر هیدروکسی آپاتیت نمونه بارز از این محصولات هستند که در مراکز ساخت به طور عمده آماده می شوند تا در دسترس خریداران قرار بگیرند.

مرکز ساخت نانو پودر هیدروکسی آپاتیت

روش جدید سنتز نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت

روش جدید سنتز نانو ذرات هیدروکسی آپاتیتنانو ذرات تولید شده در مراکز دانش بنیان بسیار هستند و روز به روز با پیشرفت علم و تکنولوژی بر تعداد و میزان شان افزوده می شود. پژوهشگران امروزه توانسته اند نانو ذراتی را تولید کنند که بسیار در زمینه پزشکی کاربرد دارند و نام آن را اگر بخواهید بدانید اشاره ای به نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت می کنیم که با فرمول شیمیایی ca10(po4)6(ph)2 و با علامت اختصاری HA شناخته می شوند.

این محصولات امروزه با تحقیقات گسترده پژوهشگران و محققان به روش جدیدی سنتز می شوند که بسیار مراحل تولید شان را آسان تر و سریع تر کرده است. با این شیوه تولید اطمینان بیشتر برای استفاده از محصولات در مغز استخوان و در زمینه دندانپزشکی حاصل می گردد و از همین رو بر میزان متقاضیان افزوده شده تا تولیدات نیز زیاد شود.

اگر بخواهیم در مورد روش جدید سنتز نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت بگوییم اشاره می کنیم به ماده ای که اصطلاحا به آن ها هسته های رشد می گویند که وظیفه آن ها کنترل ساختار بلورین هیدروکسی آپاتیت در حین عمل است که بسیار مهم در نقش شان می باشد.

این پودر در ساخت و پوشش دهی کاشتنی های پزشکی و دندان پزشکی کارایی بسیار دارد و پزشکان در زمینه پیوند استخوان و روکش پیچ و پلاک ارتوپدی از آن ها استفاده می کنند که سبب افزایش میزان کارایی شان می شوند.

روش جدید سنتز نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت به طور کامل جهت آشنایی افراد از طریق خدمات آنلاین ارائه می گردد که افراد می توانند در کمترین زمان ممکن به این منظور اقدام کنند و اطلاعات خود را افزایش دهند.

مشخصات نانو پودر هیدروکسی آپاتیت

در قسمت قبل در مورد نانو پودر هیدروکسی آپاتیت و فرمول شیمیایی آن ها ذکر کردیم و می دانیم که این محصولات به سبب کارایی بالا مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرند. مشخصات این محصولات را اگر بخواهیم ذکر کنیم اشاره ای داریم به این که این محصولات از نظر حالت فیزیکی به صورت پودری هستند که در دسته بندی ها در دسته مواد آزمایشگاهی، سایر مواد و مواد سرامیکی قرار می گیرند که این موارد زمینه کارایی شان را افزایش می دهند.

اندازه ذرات نانو  پودر هیدروکسی آپاتیت کمتر از 200 نانو متر است و پودر این محصولات به رنگ سفید می باشند که در تولیدی ها در بسته های 10 گرمی سورتینگ می شوند تا در دسترس خریداران قرار بگیرند.

اگر به دنبال دانستن کاربرد دقیق این محصولات هستید بدانید که در آزمایشگاه ها جهت انجام آزمایش های مرتبط با مهندسی بافت استخوانی و دندانپزشکی مورد کاربری قرار می گیرند.

مهم ترین بخش معدنی دندان و استخوان انسان همین آپاتیت بیولوژیکی می باشد که پژوهشگران با انجام آزمایشاتی از این امر مطلع شده و با انجام تحقیقاتی این مواد را برای استفاده در این زمینه آماده کرده اند که سبب افزایش تقاضای پزشکان می شود تا در کار خود از آن ها استفاده کنند و موفق شوند.

محصولات مورد نظر را اغلب پژوهشگران به عنوان یک بیوماده مورد استفاده قرار می دهند زیرا این محصولات دارای شباهت کریستالوگرافی و شباهت اندازه و خواص فیزیکی که با بافت استخوان دارند که در زمینه های پروتزی مورد کاربری قرار می گیرند.

روش ساخت نانو پودر هیدروکسی آپاتیت

روش ساخت نانو پودر هیدروکسی آپاتیتکلسیم فسفات ها که در ساختار نانو پودر هیدروکسی آپاتیت دیده می شوند شباهت بسیاری به دندان ها و استخوان ها که بسیار سخت می باشند دارند. از همین رو یکی از انواع این محصولات را که که در ساختار پوشش دهی ها مورد کاربری قرار می گیرند را معرفی می کنیم که هیدروکسیی آپاتیت می باشد.

در ادامه می خواهیم روش ساخت این محصولات پودری را بگوییم که با رنگ سفید خود وارد بازار می شوند تا در زمینه هایی که گفتیم مورد کاربری قرار بگیرند. این کار تحقیقاتی با استفاده از نانولیپوزوم ها انجام می شود تا با این شیوه اندازه ذرات و توزیع آن ها کنترل شود و تجمع شان در یک محل انجام نگردد. لازم به ذکر است که نانو ذرات مورد نظر از حیث قطر در اندازه 50 تا 60 نانومتر هستند.

ساخت نانو پودر در مراکز متعددی انجام می شود و به سبب کارایی که از محصولات سراغ داریم می دانیم که افراد زیادی در صدد خرید شان بر می آیند که باید نیاز شان بر طرف گردد. با این وجود با تولیدات عمده مواجه هستیم تا نیاز ها بر طرف و حتی واردات از کشور های خارجی کاهش پیدا کند و زمینه برای صادرات به دیگر کشورها فراهم آید که خود زمینه ای برای افزایش میزان سود دهی می باشد.

نانو پودر هیدروکسی آپاتیت در استخوان

نانو پودر هیدروکسی آپاتیت را در قسمت های قبل هم از نظر مشخصات و هم از نظر روش ساخت مورد بررسی قرار دادیم و می دانیم که این محصولات از نظر کارایی در زمینه گسترده ای قرار دارند که در این جا در حوزه استخوان می خواهیم بگوییم.

استخوان همان طور که می دانید بافتی سخت است که برای معالجه و ترمیم آن هم پزشکان از جنین موادی باید استفاده کنند. کلسیم فسفات همان طور که قبلا هم اشاره کردیم در ساختار این نانو ذرات بسیار یافت می شود که سبب می گردد این نانو ذرات در زمینه استخوان کارایی زیادی داشته باشند. نانو هیدروکسی آپاتیت با این کارایی گسترده در مراکز بسیاری در داخل و خارج از کشورمان تولید می شوند که در موقع تهیه شان افراد می توانند نام برند دها و مراکز متعددی را مشاهده کنند و با کسب اطلاعات دقیق نیاز های خود را رفع کنند.

محصولات مورد نظر بعد از طی مراحل تولید در بسته بندی هایی که معمولا وزن شان 10 گرم هستند سورتینگ می شوند تا در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرند. مشتریان با استفاده از خدمات آنلاین ابتدا تنوع محصولات را با برند های ایرانی و خارجی می توانند مشاهده کنند و بعد اقدام به تهیه شان نمایند و از خرید خود اطمینان داشته باشند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید