مرکز عرضه نانو کربن فعال

مرکز عرضه نانو کربن فعال

نانوساختارهای کربنی به دلیل کاربردهای مستقل بالقوه و همچنین ادغام آنها با فناوری الکترونیک سیلیکون CMOS مورد توجه زیادی قرار گرفته اند. آلوپروتئین های کربنی مختلف مانند ساختارهای الماس، گرافیت، گرافن و فولرن در این بخش ارائه شده است. نانوکربن‌های فعال همچنین می‌توانند به‌عنوان مکانی برای وضعیت‌های الکترونیکی نقص‌های گرافن و CNT و نحوه استفاده از آنها، جوشکاری یا پردازش نانولوله‌ها استفاده شوند. شرکت ما مرکز عرضه نانو کربن فعال است و این محصول را به کشورهای دیگر نیز صادر می کند.

مرکز عرضه نانو کربن فعال

ویژگی انواع نانو کربن فعال

 ویژگی انواع نانو کربن فعال نحوه تولید نانو کربن فعال بسیار پیچیده است و به تجهیزات پیشرفته نیاز دارد. تولید نانوکربن‌های فعال توسط مهندسین حرفه‌ای فعال در زمینه شیمی انجام می‌شود. در کشور ما تولید نانوکربن های مغناطیسی با استفاده از جدیدترین و مجهزترین دستگاه ها انجام می شود.

از سال 2013، تولید نانولوله‌های کربنی برای ذخیره‌سازی انرژی، مدل‌سازی، قطعات خودرو، بدنه قایق، کالاهای ورزشی، فیلترهای آب، قطعات الکترونیکی فیلم نازک، پوشش‌ها، محرک‌ها و سپرهای الکترومغناطیسی بیش از چندین هزار تن در سال بوده است. در حالی که انتشارات در CNT در دهه گذشته بیش از سه برابر شده است، صدور اختراع نیز افزایش یافته است. بیشتر کارایی به دلیل معماری سازمان نیافته بود.

معماری‌های CNT سازمان‌یافته مانند “جنگل‌ها”، نخ‌ها و ورق‌های معمولی در حجم‌های بسیار کوچک‌تری تولید می‌شوند، CNT‌ها حتی به عنوان پلت فرمی برای آسانسور فضایی اعلام‌شده پیشنهاد شده‌اند. گرافن، نانولوله‌های کربنی (CNT) و نقاط کوانتومی کربن فلورسنت (CQD) از خانواده مواد کربنی هستند. آنها به دلیل خواص فیزیکی، شیمیایی، نوری، مکانیکی و حرارتی فوق العاده ای که دارند، در جامعه علمی و مهندسی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

گرافن نازک ترین ماده دو بعدی است که از یک لایه مسطح از یک اتم ضخیم تشکیل شده است که از اتم های کربن با پیوند sp2 تشکیل شده است، در حالی که نانولوله های کربنی دارای یک نانوساختار استوانه ای هستند که از اتم های کربن به هم پیوسته SP2 تشکیل شده است. گرافن را می توان به عنوان ساختار اصلی گرافیت، نانولوله های کربنی و فولرن درک کرد.

نانولوله های کربنی مواد کربنی لوله ای هستند و می توان آنها را به دو نوع تقسیم کرد: نانولوله های کربنی تک جداره (SWCNT) و نانولوله های کربنی چند جداره. مشخصات نانوذرات کربن دارای رسانایی الکتریکی، رسانایی گرما و خواص مکانیکی عالی هستند. این از کربن خالص ساخته شده است، بنابراین دارای ثبات بالا، هدایت خوب، سمیت کم، سازگار با محیط زیست است. از آنجایی که بیشتر بدن انسان از کربن تشکیل شده است، اغلب به عنوان یک ماده زیست سازگار در نظر گرفته می شود.

رسانایی الکتریکی خوب، مساحت سطح بالا و هندسه خطی سطوح آنها را به خوبی برای الکترولیت در دسترس قرار می دهد. کود نانو کشاورزی مبتنی بر کربن همچنین دارای هدایت حرارتی ناهمسانگرد قوی هستند. این ویژگی امکان استفاده از نانومواد مبتنی بر کربن را در الکترونیک کامپیوتری پیشرفته می‌دهد، جایی که دمای تراشه‌های بدون پوشش می‌تواند به بالای ۱۰۰ در ۱۰۰ برسد.

همه چیز درباره نانو کربن

همه چیز درباره نانو کربن کشف نانو کلوئید اکسید بر کربن در کاربردهای زیست پزشکی در مراحل ابتدایی خود است، اما توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده است. موضوع مهم کاربرد آن در پزشکی و ژن است. به عنوان مثال، برخی از مطالعات تحقیقاتی نشان داده اند که CNT می تواند به یک توالی DNA متصل شود و سپس با موفقیت وارد سلول شود. با عملکرد و اصلاح شیمیایی روسازی، CNT همچنین می تواند به عنوان استنت عروقی و برای رشد و بازسازی نورون ها استفاده شود.

به طور گسترده ای در نانوذرات مبتنی بر کربن، به ویژه در نانوذرات مبتنی بر گرافن استفاده می شود. ساختار π مزدوج حلقه های هگزااتمی را می توان از نظر مفهومی به عنوان یک ماکرومولکول معطر مسطح در نظر گرفت. این ساختار منحصر به فرد بار زیادی را بر روی پروب های مختلف و داروهای فلورسنت ایجاد می کند. اصلاح شیمیایی گرافن ممکن است امکان اتصال به لیگاندهای هدف را فراهم کند، بنابراین دارورسانی هدفمند را ممکن می‌سازد.

هم مطالعات in vitro و هم in vivo شواهدی از گرافن برای تحویل داروهای ضد سرطان به محل هدف سلول‌های تومور به جای سلول‌های سالم طبیعی ارائه کرده‌اند. مواد مبتنی بر کربن مدت‌هاست که در بسیاری از کاربردهای تصویربرداری مورد مطالعه قرار گرفته‌اند.

به عنوان مثال، تصویربرداری فلورسنت (FL)، دو فوتون FL، تصویربرداری رامان، تصویربرداری رزونانس مغناطیسی (MRI)، توموگرافی (CT)، تصویربرداری فوتوستاتیک (PAI)، توموگرافی گسیل پوزیترون کامپیوتری / توموگرافی کامپیوتری با گسیل تک فوتون (P) / SPECT ) و تصویربرداری چندوجهی [2]. اخیراً، نقاط کوانتومی کربن، شکل جدیدی از نانومواد مبتنی بر کربن، توجه زیادی را در کاربردهای تصویربرداری زیستی به خود جلب کرده است.

مرکز تولید نانو کربن فعال

مرکز تولید نانو کربن فعال با توجه به کاهش منابع سوخت فسیلی، استفاده از سیستم های انرژی جایگزین کاربرد بسیار مهمی است. پیل های سوختی ممکن است یکی از محتمل ترین منابع انرژی باشند. نانو الیاف سلولزی بر کربن به‌عنوان کاتالیزور و اجزای کلیدی سیستم‌های ذخیره‌سازی هیدروژن به‌طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته‌اند. به دلیل خواص ذاتی، مواد کربنی به عنوان الکترود در خازن ها و باتری ها در نظر گرفته می شوند. CNT

ها برگشت پذیری بالایی را برای استفاده در باتری های لیتیوم یونی و همچنین اجزای مختلف پیل سوختی نشان داده اند. رسانایی الکتریکی بالا همچنین اجازه می دهد تا از CNT در کلکتورهای جریان و لایه های توزیع گاز استفاده شود. مساحت سطح بالا و هدایت حرارتی CNT و گرافن را بسیار مفید می کند زیرا کاتالیزور از الکترود در سلول های سوختی پشتیبانی می کند. از این رو ما نیز در زمینه مرکز تولید نانو کربن فعال، فعالیت می کنیم که می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید