مرکز فروش پودر نانو ذرات نقره

مرکز فروش پودر نانو ذرات نقره

نانو ذرات از مواد شیمیایی پرمصرف در ساخت انواع تجهیزات و محصولات صنعتی و غیر صنعتی می باشد. مرکز فروش پودر نانو ذرات نقره با مناسب ترین قیمت بهترین محصولات را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

مرکز فروش پودر نانو ذرات نقره

مشخصات ظاهری نانو ذرات نقره

مشخصات ظاهری نانو ذرات نقره نانو ذرات نقره دارای ابعاد بسیار ریز هستند که دامنه اندازه آنها از 1 تا 100 نانومتر می باشد. در تهیه این نانو از فلز نقره یا اکسید آن استفاده شده است. از مشخصات ظاهری آن می توان به ظاهر کروی آن اشاره نمود که در برخی مواقع به صورت لوزی دیده می شود.

این مواد شیمیایی به شکل ورق های بسیار نازک تولید شده که از لحاظ هندسی به صورت هشت ضلعی می باشند. این ماده کاربردهای بسیار زیادی دارد و در تهیه انواع دارو و محصولات ضد باکتری به عنوان کاتالیزور به کار می رود. 

اندازه و اشکال این نانو بسیار متفاوت است و دارای خواص ضد باکتریایی می باشند. بیشترین مصرف آن در حوزه پزشکی است. حالت این مواد به صورت کاملا جامد می باشد. تولید پودر نقره از محصولاتی همچون قارچ امکان پذیر می باشد.

نانو در اصل برای بهبود خواص فیزیکی و شیمیایی تولیدات مختلف به کار می رود و استحکام آنها را افزایش می دهد. در آزمایشگاه های مختلف می توان از این کاتالیزور نهایت استفاده را برد.

قیمت پودر نانو ذرات نقره مرغوب

قیمت پودر نانو ذرات نقره مرغوب قیمت پودر نانو ذرات نقره مرغوب تحت تاثیر بسیاری از فاکتورها قرار دارد که مواد اولیه، هزینه تولید، کیفیت، نام برند، نوع فروش، نوع بسته بندی، نوع کاربرد، از این موارد می باشند. کیفیت نقش بسیار مهمی در تعیین نرخ نهایی این کالا دارد و می‌تواند موجب کاهش افزایش آن شود.

شما می توانید برای استعلام تازه ترین قیمت ها با فروشندگان این مجموعه ارتباط برقرار نموده و به دریافت آن بپردازید. قبل از فروش نانو نقره می ‌توان با مقایسه قیمت ها هزینه محصولات را کاهش داد و به انتخاب درستی از آنها دست زد.

این کالا در بسته بندی های بسیار متنوع تولید می‌شود که هر کدام قیمت ‌های مخصوص به خود را دارند. در صورت خرید عمده می توانید نرخ این محصول را تا حد قابل توجهی کاهش دهید. همچنین با خرید مستقیم و بدون واسطه هزینه ها بیش از پیش کاهش می‌یابد.

شما پس از بررسی قیمت‌ ها و مقایسه آنها می توانید به سفارش این محصول پرداخته و در هر نقطه از کشور که به سر می برید آن را دریافت کنید. تمامی محصولات با ضمانت و سلامت کامل به محل مورد نظر فرستاده می شود و مشتریان و مصرف کنندگان می توانند از این بابت خیال آسوده ای داشته باشند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید