مرکز پخش نانو پودر اکسید روی

مرکز پخش نانو پودر اکسید روی

خرید و فروش اکسید روی دارویی برای مصارف صنعتی، دارویی، آرایشی و … به کار می رود. در حال حاضر شرکت های گوناگونی در ایران تولید کننده ی این محصول هستند. همچنین شرکت های مختلفی در جنوب ایران از جمله شرکت آسا صنعت ساتیا در اهواز که تامین کننده و وارد کننده ی این محصول در زمینه ی دارویی، صنعتی و دیگر مواد اولیه در صنعت است. امروزه شرکت های داروسازی بسیاری در زمینه تولید و پخش نانو پودر اکسید روی دارویی و بهداشتی حاوی روی اکسید تحت عنوان زینک اکساید فعالیت دارند.

مرکز پخش نانو پودر اکسید روی

عوامل موثر در تولید نانو پودر اکسید روی

عوامل موثر در تولید نانو پودر اکسید روی

امروزه استفاده از اکسید روی دارای طیف وسیع کاربردی در صنایع کاشی و سرامیک سازی، رنگ سازی، تولید شیشه، تولید مواد غذایی و تولید چسب و سیلانت می باشد. کاربرد نانو ذرات اکسید روی در پزشکی و صنایع آرایشی به دلیل خواص آنتی باکتریال موجود در این ترکیب دارای قدمت چندین هزار ساله می باشد. همچنین امروزه از نانو اکسید روی و دیگر نانو ذرات در تولید لاستیک های با کیفیت، زیبا و بازار پسند استفاده می گردد.

سال های قبل کشور ایران وارد کننده اکسید روی بوده اما امروزه تولیدات کارخانجات اکسید روی به حدی رسیده است که علاوه بر تأمین نیاز داخلی کشور، بخش زیادی از تولیدات خود را به خارج از کشور صادر می کند. و به این علت شاهد ارزان تر شدن قیمت فروش این محصول هستیم. اکسید روی دارای خاصیت های مختلفی است که در میان آن می توان به مرطوب بودن، داشتن خاصیت آنتی باکتریال، مقاومت بسیار بالا در مقابل حرارت و… اشاره نمود.

به دلیل خواص گسترده ای که این محصول دارد از آن در کارخانه های مختلفی مانند تولید کننده وسایل آرایشی بهداشتی، صنایع تولید شیشه سازی و… استفاده می شود و مدیران و صاحبان این کارخانه نیز از جمله خریداران عمده این محصول به شمار می روند.

خرید کلی نانو پودر اکسید روی

خرید کلی نانو پودر اکسید روی

کارخانه تولید اکسید روی در ایران در شهرهای مختلفی وجود دارد. نیاز مردم داخل کشور به این محصول علاوه بر اینکه تکسط این کارخانه ها انجام می شود بلکه هر ساله مقدار زیادی از این محصول از کشورهای مختلف دیگر نیز به داخل ایران وارد می شود. پس در حالت کلی می توان گفت اکسید روی وارداتی و تولیدی در داخل کشور به عنوان منایع تامین کننده این مادخ به شمار می روند.

نمایندگی های معتبر زیادی در سطح کشور وجود دارد که به دلیل داشتن مجوزهای مورد نیاز در زمینه صادرات و واردات این محصول در حال فعالیت می باشند. در میان آن ها برترین وارد کننده مراکز خرید نانو پودر است که بهترین و با کیفیت ترین نوع اکسید روی را خریداری کرده و آن را به صورت عمده با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می دهد. شما می توانید با بررسی نمایندگی های فروش مختلف با بهترین و برترین آن ها در این حوزه آشنا شوید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید