پخش نانو ذرات اکسید مس درجه یک

پخش نانو ذرات اکسید مس درجه یک

نانو ذرات اکسید مس یکی از پر کاربرد ترین نانو ذرات در علم پزشکی جدید است. همچنین خواص این نانو ذرات در دیگر بخش های علم نوین قابل مشاهده است. از سالهای خیلی دور، از نانو ذرات اکسید مس در ظروف باستانی استفاده شده است. اگر مایلید با نانو ذرات اکسید مس، کارایی های آن و مرکز فروش بیشتر آشنا شوید، این مطلب مطالعه کنید.برای خرید محصولات نانو و میلگرد راد همدان ۱۴ می توانید با مراجعه به بزرگترین فروشگاه نانو اکسیدهای فلزی و آهن به این بخش و وب سایت، به آسانی این محصولات را تهیه کنید.

پخش نانو ذرات اکسید مس درجه یک

نکات مهم درباره نانو ذرات اکسید مس

نکات مهم درباره نانو ذرات اکسید مس نانو ذرات اکسید مس در علم پزشکی مدرن بسیار پر کاربرد هستند. طبق کشفیات دانشمندان علم پزشکی خواص ضد میکروبی نانو ذرات اکسید مس بسیار زیاد می باشد. همچنین از نانو ذرات اکسید مس در ابر رسانا ها نیز استفاده می شود. از دیگر استفاده این نانو ذرات استفاده در سنسورهای الکترو شیمیایی است.

نانو ذرات اکسید مس ویژگی هایی از خود نشان می‌دهند که در مس موجود در بازار وجود ندارد. به علت خاصیت آنتی باکتریال نانو ذرات اکسید مس از آن برای تولید لباس های پزشکی و لباس ‌هایی که در معرض آلودگی ‌های باکتریال وجود دارند و در سنسور های گلوکز نیز استفاده می شود. خاصیت ضد میکروبی بسیار قوی این ماده باعث شده که در برابر تمام باکتری ها نقش از بین برندگی خوبی ایفا می کنند.

در قرن نهم از نانو ذرات مس برای رنگ کردن ظروف سفالی و شیشه ای استفاده شده است. این کار با اضافه کردن مس و خاک فلز نقره به لعاب خاک کوزه گری انجام می گرفته است.

ذرات اکسید مس از راه های مختلفی به دست می آید، این نانو ذرات خاصیت کاتالیزگری هم نیز دارند. قیمت مناسب آن نسبت به نانو ذرات دیگر فلزات دیگر مانند فلز نقره یکی دیگر از مزایا این نانو ذره است. اکسید مس معمولاً در رنگ سیاه بسیار تیره و در مصارف آزمایشگاهی یافت می شود.

از جمله محصولات نانو اکسید فلزات و میلگرد راد همدان کارخانه می توان به نانو اکسید آهن، نقره، روی، مس و آلومنیم اشاره کرد و از اینجا به تمامی آنها دسترسی داشته باشید جهت خرید.

قیمت نهایی نانو ذرات اکسید مس درجه یک

قیمت نهایی نانو ذرات اکسید مس درجه یک می توانید با اطمینان خاطر مقدار نانو ذرات مس مورد نیاز خود را از ما تهیه کنید. نانو ذرات اکسید مس مجموعه ما از انواع درجه یک تولید شده در ایران است. شرکت ما با استفاده از روش های نوین و روز دنیا اقدام به پخش نانو ذرات اکسید مس درجه یک و رساندن آن به دست مشتریان عزیز می نماید. استاندارد های این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی تولید نانو ذرات اکسید مس است. محصول ما توسط دانشمندان متخصص فرآوری شده و تست های ارزش یابی را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

اگر برای مصارف صنعتی و آزمایشگاهی خود به دنبال نانو ذرات اکسید مس درجه یک می گردید یا می خواهید قیمت نهایی نانو ذرات اکسید مس را به دست آورید، می توانید از راه های ارتباطی ما مانند سایت اینترنتی و همچنین شماره تلفن های ذکر شده استفاده نمایید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید