آخرین قیمت نانو ذرات اکسید آلومینیوم در بازار

آخرین قیمت نانو ذرات اکسید آلومینیوم در بازار

یکی از مواد شیمیایی بسیار پر کاربرد نانو ذرات اکسید آلومینیوم می باشد نانو ذرات اکسید آلومینیوم در دو نوع گاما و آلفا می باشند، که اغلب به صورت کروی هستند و یک ماده بسیار کلیدی جهت ساخت نانو لوله ها و نانو سیم ها، و همچنین این ذرات بسیار ارزان و پر مصرف، در صنایع مختلف مورد توجه و استفاده قرار می گیرند. نوع آلفای این ذرات بسیار مقاوم بوده و در عایق های حرارتی مورد استقبال قرار می گیرد در نوع گاما این محصولات که سایز کوچکی دارند، و به عنوان حامل های کاتالیزوری استفاده شده و نقطه ذوب پایینی دارند. شما می توانید آخرین قیمت نانو ذرات اکسید آلومینیوم در بازار را از طریق مراجعه به وب سایت ها به دست آورید.

در مورد نانو ذرات و میلگرد بستر شیراز اگر میخواهید بیشتر بدانید و خریدکنید وارد این بخش شوید.

آخرین قیمت نانو ذرات اکسید آلومینیوم در بازار

فروش فوق العاده نانو ذرات آلومینیوم در بازار داخلی و خارجی

فروش فوق العاده نانو ذرات آلومینیوم در بازار داخلی و خارجیکاربرد نانو ذرات آلومینیوم در بخش‌های مختلف باعث محبوبیت این ماده شده است. از نمونه کاربردهای نانو ذرات می‌توان به مواد رسوب بخار، شیشه ها، مواد رزین و کامپوزیتی، لامپ های سدیم حرارتی یکپارچه که بیشترین مورد استفاده را دارد و باعث افزایش تولید نانو ذرات شده است قرار گیرد.
پودر نانو آلومینا که با تکنولوژی انفجار الکتریکی سیم در محیط های گازی تولید شده است، این روش یکی از روش‌هایی است که سیم نازک فلزی در محیط های گازی منفجر و به ذرات معلق با ابعاد نانومتری تبدیل می شوند.
کاربرد پودر نانو آلومینا در پوشش های سطحی، مواد پوشش های نوری و رسانایی، ساخت نانو کامپوزیت، پخت سرامیک و … مورد استفاده قرار می گیرد.
نانو ذرات صنعتی نیز در بخش هایی مانند مصرف داروها، هوا و فضا،دریایی، ساختمان، شیمیایی مورد استفاده قرار داده شده و این ماده با خلوص های مختلفی در بازار داخلی و خارجی یافت می شود. رنگ آن ها نیز خاکستری مایل به سفید می‌باشد.

خرید انواع نانو مواد کلوئیدی و میلگرد حرارتی سقف تیرچه بلوک درجه یک و مرغوب را از این بخش به شما معرفی میکینیم.

مراکز معتبر پخش نانو ذرات آلومینیوم

مراکز معتبر پخش نانو ذرات آلومینیومنانو آلومینا گاما بیشتر برای پایه کاتالیست استفاده می شود  و ساختار آن کریستالی است که بسیار فشرده و مستحکم و قابلیت پایداری حرارتی و شیمیایی بالایی دارد. در صنعت هایی مثل الکترونیک، صنایع نفت، و … به عنوان پایه کاتالیست مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده باید به دور از رطوبت نگهداری شده و در کیسه های پروپیلن، بسته بندی می شود و شما باید جهت خرید این نوع ذرات، از مراکز پخش معتبر آن را تهیه فرمایید .
روش های تهیه نانو ذرات در دو نوع می باشد.

  • چگالشی گاز خنثی با تبخیر حرارتی
  • پاشش حرارتی

در روش اول فلز داخل یک اتاق با خلاء بسیاری تبخیر می شود بخار های تولید شده از منابع گرم به منابع سردتر می روند، بخار ها با برخورد با مولکولهای هلیوم انرژی خود را از دست داده بنابراین یک منطقه اشباع به وجود می آید. در منطقه اشباع بالا، بخار ها جمع شده و به صورت خوشه های اتمی تشکیل می شوند و در آخر این مواد سریعاً منجمد شده و تبدیل به نانو ذرات می شود. در برخی موارد نیز از روش لیزری و چگالشی، جهت تولید نانو ذرات استفاده می شود.

در نوع دوم از پیش ساز های شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد. و به صورت پاشش حرارتی می باشد این روش ارزان بوده، و سرعت تولید بالایی دارد. در این روش از انتقالاتی که بین شعله و قطره ها به وجود می‌آیند منجر به شکل گیری نانو ذرات می شود.

شرکت تولید کننده نانو ذرات آلومینیوم در کشور

شرکت تولید کننده نانو ذرات آلومینیوم در کشورشرکت های زیادی در کشور اقدام به تولید انواع نانو ذرات آلومینیوم نموده اند. در بین نانو ذرات، خرید نانو ذره نقره به خاطر خاصیت ضد باکتری که دارد، کاربرد زیادی پیدا کرده است. علاوه بر خواص ضد باکتریایی که این ذرات دارند، ویژگی‌هایی مثل ضد التهاب، سازگار با محیط زیست، ضد قارچ، و مقاوم در برابر حرارت می باشد. خواص ضد باکتریایی این ماده باعث شده که در فرآیند ترمیم زخم ها، کاربرد بسیاری داشته باشد.
از گذشته تا کنون نقره شهرت ضدباکتریایی داشته است و نانوذرات نقره نیز همین عمل را در برابر باکتری ها از خود نشان می دهند این مواد را می‌توان جایگزین خوبی برای آنتی‌ بیوتیک‌ها دانست و برای بدن سازگارتر می باشند. این ماده باعث رشد علم پزشکی در امروز شده است.

صادرات نانو ذرات آلومینیوم به کشور های همسایه

صادرات نانو ذرات آلومینیوم به کشور های همسایهخواص نانو ذرات آلومینیوم باعث گردیده این محصول، یک محصول پرکاربرد و پرمصرف باشد. و باعث افزایش  صادرات این مواد به کشورهای همسایه شده است. از مهمترین خواص آلومینا می توان به سختی بالا، مقاومت آنها در برابر سایش، و همچنین قابلیت عایق بودن آن ها اشاره کرد.
همانطور که در بالا نیز به آن اشاره نمودیم این محصولات مورد استفاده در پالایش نفت، شرکت های پتروشیمی، صنعت سرامیک، پلاستیک، گازهای گلخانه ای می باشد. آلومینا که یکی از این ذرات ارزشمند می‌باشد، مقاوم به حرارت، و مقاوم به خزش، که باعث بهبود و مقاومت محصولات پلیمری شده است. شما می توانید نانو ذرات اکسید آلومینیوم را با قیمت مناسب بهترین کیفیت در مقادیر دلخواه خریداری نمایید.

خرید نانو ذرات با مناسب ترین قیمت

خرید نانو ذرات با مناسب ترین قیمتنانوذرات در هوا فضا هم مورد استفاده فراوانی قرار میگیرد. از جمله: موارد استفاده این مواد در این صنعت برای سوخت هواپیما، به عنوان سیستم خنک کننده مورد استفاده و همچنین برای لبه بال هواپیما ها نیز استفاده می شود. از موارد مورد استفاده دیگر می توان به، مواد نیمه رسانا، محصولات شیشه ای، محصولات ضدآب، محصولات پلاستیکی، فلزی، لوازم آرایش، یاقوت، لامپ و غیره اشاره نمود.
به خاطر سبک بودن نانو ذرات، مقاومت بالای آنها در برابر خوردگی باعث شده است، در صنعت دریایی در قایق ها و پل ها مورد استفاده قرار گیرد. در صنعت ساختمان نیز برای قالب پنجره ها، ساختمان‌ های اداری، بیمارستان ها و خانه های شخصی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

قیمت روز نانو ذرات اکسید آلومینویم با بهترین کیفیت

قیمت روز نانو ذرات اکسید آلومینویم با بهترین کیفیتاز آنجایی که از نانو ذرات آلومینیوم ذرات بسیار ریزی هستند، در انتشار اشعه مادون قرمز و کارایی بالایی دارند. در محصولات پارچه ای الیاف و لامپ سدیم برای انتشار مادون قرمز مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این ها، نانو ذرات آلفا بخاطر مقاومت بالایی که دارند، برای عایق مدارهای یکپارچه مورد استفاده قرار می گیرند. این مواد با درصد خلوص مختلفی در بازار یافت می شود.
پودر آلومینیوم حتی در صنعت خودروسازی و با استقبال شرکت های خودروسازی در این صنعت برای زیباسازی خودروها استفاده می شود.
نانو ذرات اکسید آلومینیوم، خواص فیزیکی و شیمیایی منحصر به فردی دارد، و پایدار در برابر خوردگی و سایش می باشد. امروزه در بازار این محصولات در نانومتر های مختلفی تولید و عرضه می شود، برای خرید بهترین کیفیت نانو ذرات آلومینیوم، با قیمت روز با ما در تماس باشید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید