بازار فروش نانو اکسید آهن

بازار فروش نانو اکسید آهن

ذرات آهنی که دارای قطر ۱ تا ۱۰۰ نانومتر می باشند تحت عنوان نانو ذرات اکسید آهن شناخته می ‌شوند. این نانو ذرات در حسگر ها و تصویربرداری رزونانس مغناطیسی همچنین در دیسک مغناطیسی ترابیت دارای کاربرد زیادی است و از آن جهت انواع تشخیص های درمانی استفاده می شود.

در بازار فروش فروش نانو اکسید آهن بهترین و خالص ترین آن با قیمت مناسب ارائه می ‌شود و خریداران سراسر کشور می ‌توانند به راحتی در تماس با فروشنده این محصول آن را با کیفیت تضمینی و در آدرس مورد نظر دریافت کنند.

بازار فروش نانو اکسید آهن

نانو اکسید آهن چگونه تولید می شود؟

نانو اکسید آهن چگونه تولید می شود؟ روش های متعددی برای ساخت و تولید نانو اکسید آهن وجود دارد. یکی از این روش ها که اخیرا مورد توجه قرار گرفته است روش سل – ژل می باشد. در این روش دو فاز متفاوت جهت تولید نانو ذرات می توان ایجاد نمود فاز اول محلولی است که شامل ترکیبات سیلیکون است و فاز دوم انواع مختلف ترکیبات آهن دار هستند؛ قرارگیری ذرات ریز آهن در این محیط ها باعث جداسازی آنها از یکدیگر می شود و به این ترتیب ذرات با قطر کمتر از ۱۰۰ نانومتر در بخشی از این فاز تجمع می یابند به طوری که امکان جداسازی آن وجود داشته و می توان از این ذرات به عنوان نانو اکسید آهن از آن استفاده کرد.

از روش‌های دیگر تولید این محصول می ‌توان به روش هم رسوبی اشاره کرده که در اثر ایجاد تغییر در ph محیط می ‌تواند اکسید آهن را از نظر اندازه و ساختار و خواص مغناطیسی تفکیک نمود.

روشهای متعدد زیادی در زمینه تولید این محصول وجود دارند با وجود این استفاده از دو روش ذکر شده جزء پر کاربرد ترین روش ها برای تولید این محصول به شمار می ‌روند.

خرید عمده نانو اکسید آهن

خرید عمده نانو اکسید آهن خرید نانو اکسید آهن به صورت عمده از فروشنده آن به راحتی ممکن است و کسانی که برای ساخت تجهیزات مختلف به این محصول نیاز دارند می ‌توانند در تماس مستقیم با فروشنده از طریق همین وب سایت نسبت به سفارش آن اقدام کنند. در این وب سایت مشخصات کامل این نانو ذرات ذکر شده است و خریداران می ‌توانند پس از مطالعه مشخصات آن نسبت به سفارش این محصول اقدام کنند و آن را در آدرس مورد نظر دریافت نمایند.

خرید از این سایت دارای مزایای متعددی است از جمله این که نیاز به واسطه ها را برطرف می کند و این که لزومی به مراجعه حضوری جهت خرید این محصول نمی باشد. خرید عمده برای نیازهای داخلی و صادراتی به راحتی و در هر حجمی امکان پذیر است و فروش های در مقیاس و حجم بالا با پایین ترین نرخ ممکن ارائه می‌شود تا خریداران از تجارت و صادرات آن سود بیشتری به دست آورند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید