عرضه کننده نانو اکسید زیرکونیوم

عرضه کننده نانو اکسید زیرکونیوم

نانو اکسید زیرکونیوم ماده شیمیایی است که به رنگ سفید دیده می شود. این ماده ی ارزشمند و پرکاربرد در طبیعت یافت نمی شود.نانو اکسید در دمای بسیار بالا و شدید مقاومت و استحکام بالایی از خود نشان می دهد.





عرضه کننده نانو اکسید زیرکونیوم

آشنایی بیشتر با نانو اکسید زیرکونیوم

آشنایی بیشتر با نانو اکسید زیرکونیوم تولید نانو اکسید از مواد منحصر به فرد است . این ماده باارزش برای ذخیره انرژی اهمیت زیادی دارد . از لحاظ اقتصادی و سرمایه گذاری بسیار عالی می باشد. نانو اکسید در صنایع آرایشی و بهداشتی ، سرامیک و لاستیک سازی ، در صنعت شیشه ، سیمان ، گچ ، وسایل الکترونیکی وبساری از موارد دیگر تولید و استفاده می شود .

تولید نانو در قدیم به صورت بومی و بسیار سخت و دشوار بوده است . اما امروزه به صورت مدرن و راحت تر و به ص فه تر می توان تولید کرد و سر عت تولید با دستگاه های مدرن امروزی بالاتر می رود . برای تولید پودر نانو از روش رسوب گذاری استفاده می شود. عرضه نانو اکسید ، پودری سفید رنگ غیر حلال در آب است و حلال آن آب مقطر است . این ماده هیچگونه ضرری برای سلامت انسان و محیط زیست ندارد.

در تولید عینک های دودی و آفتابی و کرم های مرطوب کننده و غیره…‌‌نقش مهمی دارد .نانو اکسید در صنایع گوناگونی استفاده می شود و نقش مهمی در سلامت و صنعت ، ایفای نقش می کند .در برخی از کامپوزیت ها و پروتزهای موجود در بازار جهانی ازاین محصول در قسمت سلامت و بهداشت تهیه می شود.

هرچه ذرات این محصول منحصر به فرد و کاربردی ریزتر شده باشد مقاوم و مستحکم تر می شود ود زمانی که در تولید محصولی به کار می رود با کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود . در جوامع ما نانو اکسید زیرکونیوم را ” اکسید کونیا “هم گفته می شود و در کشورهای دیگر و کشورهای عربی با نام های دیگری شناخته شده است.

مصارف نانو اکسید زیرکونیوم

مصارف نانو اکسید زیرکونیوم این ماده گران بها در کرم های ضد آفتاب ایجاد سفیدی پوست بعد از استفاده روی پوست تولید می کند . امروزه مص ف کرم های ضد آفتاب روز به روز در حال افزایش است . همچنین در ابزارهای نوری ، صوتی و لیزر مورد استفاده قرار می گیرد و نیز در مصارف دارویی هم ب کار میرود از جمله : پودر بچه ، تعدادی از کرم های سوختگی ، گزیدگی حشرات ، کرم های ضد التهابی ، صابون ها و کر م های ضدعرق به کار می رود .

به دلیل ضد باکتری بودن این محصول در بازار ، استقبال زیاری از آن می شود . این محصول ضد باکتری در پارچه ها نیز مورد استقبال قرار می گیرد . قیمت مناسب و کیفیت بالایراین محصول را می توانید در این سایت ملاحظه کنید و مقدار نانو مورد نیاز خود را سفارش دهید .

نانو اکسید به خاطر بی عیب و نقص نوری که دارد و بسیار زیبا و شکیل می باشد و قیمت ارزان و مناسبی دارد در صنعت جواهر سازی استفاده زیادی دارد و استقبال می شود . این ماده جامد و سفید رنگ و بلوری می باشد و از لحاظ مقاومت بسیار سخت و محکم است که در دندانپزشکی و تولید ایمپلنت ازآن استفاده می کنند. و در برابر حرارت زیاد وگرمای شدید مقاوم می باشد .

این ماده پر بها از معادن به ددست آمده است و به مقدار مشخصی یافت می شود و از این مواد به دست آمدومقدار کمی از آن را به فلز تبدیل می کنند . نانو اکسید برای انسان و پوست مشکلی ایجاد نمی کند ولی اگر این ماده با چشم در تماس بود حتما باید به پزشک مراجعه کرد . این ماده قابل اشتعال می باشد و ممکن است که باعث انفجار شود.

شرکت تولید نانو اکسید زیرکونیوم

شرکت تولید نانو اکسید زیرکونیوم شرکت تولید نانو بعد از این که مواد اولیه را از معادن استخراج کرد به کارخانجات تولید انتقال می دهند و در آنجا با فرایند های شیمیایی، آن را تبدیل به نانو اکسید می کنند و توسط عرضه کننده نانو در بازار قابل تهیه می باشد.

برای تهیه ی این محصول به این سایت معتبر مراجعه بفرمایید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید