مراکز خرید نانو اکسید تیتانیوم

مراکز خرید نانو اکسید تیتانیوم

اکسید تیتانیوم که از فلز تیتانیوم حاصل می شود، به دلیل ترکیبات خاصی که دارد می تواند تاثیرات بسیاری بر روی ارگان های بدن انسان داشته باشد، به همین دلیل هم امروزه ذرات بسیار ریز نانو از این فلز تولید و در صنایع مختلف استفاده می شوند، مراکز خرید و فروش نانو اکسید تیتانیوم، این محصول را به صورت بسته بندی شده یا فله ای در بازار های مصرف عرضه می کنند و با نرخ مناسب به فروش می رسانند.

مراکز خرید نانو اکسید تیتانیوم

نانو اکسید تیتانیوم چیست؟

نانو اکسید تیتانیوم چیست؟ با روی کار آمدن فناوری بسیار مدرن و پیشرفته نانو، بشر دست به تولید ذرات بسیار ریزی از محصولات مختلف به ویژه فلزاتی مانند تیتانیوم زد و این ذرات را که دارای خواص ویژه ای بودند را در امور مختلف مورد استفاده قرار داد، با این حساب نانو اکسید تیتانیوم، ذراتی از اکسید تیتانیوم هستند که قطر آن ها بسیار کمتر از صد نانومتر می باشد و این ذرات بعد از ذره های میکرو تولید شدند و در آن ها مساحت ذرات نسبت به حجم آن ها افزایش پیدا کرد و اثرات کوانتومی پیدا کردند.

در نتیجه خواص شیمیایی، مولکولی و فیزیکی این ذرات که از فلز اولیه تولید شده اند، نسبت به آن تغییرات بسیار زیادی پیدا می کند و خواص جدیدی در داخل آن ها ظاهر می شود، که در داخل اکسید تیتانیوم وجود نداشتند، پس علم نانو با تولید ذره های بسیار ریز از این ماده، موجب بروز تغییرات بسیاری در آن می شود و خواص ویژه ای را به آن اضافه می کند، که موجب به کار گیری آن در زمینه های متعددی می شود.

نانو اکسید تیتانیوم چه کاربردی دارد

نانو اکسید تیتانیوم چه کاربردی دارد اگر بخواهیم در مورد کاربرد نانو اکسید تیتانیوم با شما صحبت کنیم، باید به چند زمینه مختلف اشاره نماییم، که برخی از آن ها شامل موارد زیر می باشند:

  • این محصول دارای ویژگی ضد میکروبی، ضد باکتریایی و ضد عفونی کنندگی است و از این رو از آن برای تولید کردن محصولات خود تمیز شونده و درب و پنجره های ضد لکه و ضد غبار استفاده می شود، که اصلا نیازی به شستشو و نظافت ندارند و تا حد زیادی از زحمات افراد می کاهند.
  • این مواد ویژگی ضد بخار بودن هم دارند، در نتیجه در هوای سرد زمستان مانع از ایجاد بخار بر روی آینه ها و شیشه های اتومبیل ها و حتی پنجره های ساختمان ها می شوند، که این ویژگی در مورد خودرو ها از بروز سوانح رانندگی جلوگیری به عمل می آورد.
  • این ماده می تواند با ویژگی تمیز کنندگی خود از کم شدن نور لامپ ها در اثر تجمع گرد و غبار جلوگیری کند، پس از آن در داخل تونل ها استفاده می شود.
  • از این مواد در امر تصفیه کردن آب، فاضلاب و هوا و برای زدودن گرد و غبار از آن ها استفاده می شود.
  • نانو اکسید تیتانیوم اثرات منفی اشعه های ماوراء بنفش و مادون قرمز خورشید را دفع می کند، پس از آن در تولید کرم های ضد آفتاب قوی و سایر مواد آرایشی و بهداشتی استفاده می گردد.

توزیع کنندگان نانو اکسید تیتانیوم

توزیع کنندگان نانو اکسید تیتانیوم فروشندگان و توزیع کنندگان نانو اکسید تیتانیوم در سطح کشور ما، این محصول را به صورت بسته بندی شده و یا در حجم زیاد در بازار های داخلی عرضه می نمایند و برای این کار این مواد را از درب کارخانه های تولید کننده خریداری می کنند و سپس با سود کم به فروش می رسانند، این مراکز برای راحتی هر چه بیشتر شما در خرید نانو اکسید تیتانیوم و کمک به رعایت قانون فاصله گذاری اجتماعی در زمان شیوع کرونا، به استفاده از درگاه های خرید و فروش آنلاین روی می آورند، مدیران این وب سایت هم تصمیم گرفته اند برای کمک به بهره مندی هر چه سریع تر شما از این ماده، آن را در همین مجموعه ارائه دهند و به این ترتیب از زحمات و هزینه های خرید شما بکاهند و محصول را به وسیله پست در اختیارتان بگذارند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید