خرید مستقیم نانو اکسید کبالت

خرید مستقیم نانو اکسید کبالت

ذرات نانو اکسید کبالت، پودری مشکی است که ساختار کریستال اسپینل دارد. ذرات نانو اکسید کبالت ماده مغناطیسی مهمی از نوع p هستند. اگر اکسید نانو کبالت در مقابل شعله هیدروژن تا 900 درجه سانتیگراد قرار بگیرد و گرم شود، تبدیل به کبالت فلزی میشود. ذرات اکسید کبالت نانو با خلوص خیلی بالا و غیرفعال و پوشش کربنی و پراکنده در دسترسند. نانو ذرات اکسید را با روش رسوب گیری همگن با استفاده از شرایط مصنوعی تولید میشود. نانو اکسید کبالت از طریق تجزیه حراتی در دمای 350 درجه سانتی گراد تشکیل میشود. با تکنیک های تحلیلی میتوان نانو ذرات کبالت را مشخص کرد.

خرید مستقیم نانو اکسید کبالت

بررسی کاربرد نانو اکسید کبالت

بررسی کاربرد نانو اکسید کبالت انواع نانو اکسید کبالت کاربردهای صنعتی بسیاری دارند و یکی مهم ترین مواد اولیه شناخته میشود نمونه هایی از کاربرد های آن عبارتند از:

– به عنوان یک ذره مغناطیسی با کاربرد زیاد در ریزباطری ها و نانو سیم‌ها و کاربردهای خاص کاتالیزور

– جنت تجزیه و ابررساناها و سرامیک الکترونیکی به عنوان یک ماده عالی مهم عمل میکند.

– یکی از عوامل حمل کننده کتالیزور است.

– به عنوان یک الکترود مواد فعال نیز استفاده میشود.

– در شیشه و رنگدانه ها استفاده میشود.

– قابل استفاده در اکسیدان های صنایع شیمیایی

– در ساخت عینک های ارشد و سایر مواد فیلتر استفاده میشود.

– به عنوان کاربید 10 نیز استفاده میشود.

– قابلیت استفاده در سنسورهای دما و گاز را دارد.

– استفاده شده در دستگاه های الکتروکرومیک.

– در لعاب ها و چرخ های آسیاب و جاذب های انرژی خورشیدی استفاده میشود.

علاوه بر موارد بالا نانو اکسید‌های فلزی دارای کاربرد‌های بسیاری در پیل‌های سوختی، سنسورها، کاتالیست‌ها، لیزرها و غیره می‌باشند. کبالت اکسید یک ترکیب معدنی با فرمول Co3O4 می‌باشد که به خانواده اکسیدهای فلزات واسطه تعلق دارد و به صورت پودر سیاه رنگ در دسترس می‌باشد و در آب نامحلول است و در اسید و باز گرم حل می‌شود. پایدارترین فاز از کبالت اکسیدها مربوط به فاز اسپینل Co3O4 می‌باشد.

اطلاعاتی در مورد نانو اکسید کبالت

اطلاعاتی در مورد نانو اکسید کبالت نانو اکسید کبالت به طور کلی برای محیط زیست و انسان مضر است. خوردن آن مضر و برخورد آن با پوست میتواند باعث ایجاد بیماری های آلرژیک شود. نانو اکسید کبالت فوق العاده سمی است و درصورت ورود آن به آب و دریاها زندگی آبزیان را تحت تاثیر قرار میدهد و اثراتی طولانی مدت دارد.

نانو اکسید کبالت اگر در معرض هوا قرار بگیرد کاملا رطوبت را جذب میکند اما هیچ ترکیبات ابی تولید نمیکند. حلال این پودر اسید نیتریک است. اگر دمای نانو اکسید کبالت به بالاتر از 1200 درجه سانتیگراد برسد، کبالت به اکسید کبالت ریز شکسته میشود. درصد خلوص نانو اکسید کبالت 99 درصد و اندازه ذرات آن نیز 20 میکرون است و رنگ آن قهوه‌ای پررنگ است.

اخیرا توجه‌ ویژه‌ای برای تهیهCo3O4 با ساختار نانو و بهبود خواص آن صرف شده است بطوریکه نانوساختارهای مجزایی مانند فیلم‌ها، لوله‌ها، فیبرها و میله‌ها تاکنون از این ماده ساخته شده است. اکسید کبالت غالبا به دلیل کاربردهای کاتالیستی و مغناطیسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تحقیقات زیادی برای سنتز اکسید کبالت درچند دهه اخیر انجام شده است زیرا اندازه وشکل نانو ذرات تاثیر زیادی روی عملکرد آن می‌گذارد.روش‌های گوناگونی نظیر الکتروشیمیایی و تجزیه سولوترمال برای سنتز اکسید کبالت در ابعاد نانو انجام شده است.

قیمت انواع نانو اکسید کبالت

قیمت انواع نانو اکسید کبالت تمامی صنعتگران و پژوهشگران میتوانند ذرات نانو اکسید کبالت را به راحتی و با چند کلیک در سایت ما خریداری کنند. به طور کلی قیمت نانو اکسید کبالت ثابت نبود و متغیر است. ما این پودر را با بالا ترین کیفیت و پایین ترین قیمت به دست شما میرسانیم. با خرید از سایت www.nanosadra.com آسوده هاطر باشید زیرا ما کیغیت محصولات خود را تضمین میکنیم. در سایت ما میتوانید انواع ذرات نانو اکسید کبالت را بررسی و انتخاب کنید در همین حین ما محصول را در کمترین زمان ارسال میکنیم و به دست شما میرسانیم. جهت اگاهی از چگونگی فروش نانو اکسید و اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید