بازار پخش محلول نانو کلوئید نقره

بازار پخش محلول نانو کلوئید نقره

محلول نانو کلوئید نقره یک ماده شیمیایی با ساختاری منحصر به فرد است که شکل مایعی آبی دارد و از یون های کوچک نقره تشکیل شده است که به صورت معلق هستند و بار الکتریکی زیادی هم دارند. بازار محلول نانو این روزها رونق زیادی پیدا کرده است. پخش ابن ماده به صورت عمده و جزیی و مطابق با نیاز و مصرف مشتری انجام می شود و افراد می توانند آن را به صورت عمده و با هزینه کم تهیه کنند.

بازار پخش محلول نانو کلوئید نقره

کاربرد محلول نانو کلوئید نقره در تحقیقات آزمایشگاهی

کاربرد محلول نانو کلوئید نقره در تحقیقات آزمایشگاهی محلول نانو کلوئید نقره در تحقیقات آزمایشگاهی مصارف زیادی دارد و همین امر هم باعث شده تا بیشترین سطح تولید را داشته باشد. نقره کلوئیدی به‌عنوان یک عامل قوی و ماندگار ضدعفونی کننده عمل می‌کند. به‌ طوری که اگر یک آنتی‌بیوتیک معمولی پانزده باکتری را می‌کشد، نقره کلوئیدی به صورت تأثیرگذارتری ۶۵۰ نوع عامل بیماری را نابود می‌کند و ضمن اینکه دارای هیچ‌گونه عوارض جانبی نمی‌باشد.

نقره کلوئیدی منجر به احیای بافت‌های آسیب‌دیده، تخریب سلول‌های قدیمی و یا سرطانی و … می شود. در آزمایشگاه ها از این ماده برای تولید دارو استفاده می کنند و نتایج مصرف آن باعث شده تا بیماری های زیادی خصوصا عفونی به طور کامل ریشه کن شود. مایع بودن این ماده باعث شده تا به راحتی با آب هم ترکیب شود که در این صورت تاثیرات بهتری خواهد داشت و ماندگار تر است. این محلول برای ضد عفونی کردن آزمایشگاه های بزرگ هم استفاده می گردد.

نرخ عرضه محلول نانو کلوئید نقره

نرخ عرضه محلول نانو کلوئید نقره نرخ محلول نانویی که به صورت عمده به بازار عرضه می شود مناسب و مقرون به صرفه است. در حال حاضر نرخ ها روزانه در حال تغییر و افزایش هستند که دلیل این افزایش نرخ ها شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه می باشد. نمایندگی ها بهترین واسطه های میان تولید کنندگان و خریداران هستند که محصول را با نرخ هایی فوق العاده به فروش می رسانند. با مراجعه به نمایندگی های مجاز می توانید لیست های قیمت را به دست بیاورید.

محلول ها در شرکت های مختلفی ساخته می شوند که هر کدام قیمت های مختلفی را برای اجناس خود در نظر می گیرند. این کالا بیشتر به صورت عمده فروخته می شوند، چون فاکتور های بسته بندی به خوبی رعایت می شود. وجود برند های مختلف باعث شده در زمان استعلام با قیمت های متفاوتی روبه رو شوید.

فروش آن به صورت عمده و جزیی مطابق با نیاز و مصرف مشتریان صورت می گیرد و به دلیل مناسب بودن نرخ عمده بیشتر مشتریان به این شیوه عرضه گرایش پیدا کرده اند تا بتوانند در هزینه ها صرفه جویی کنند و مقرون به صرفه باشد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید