توزیع کنندگان نانو ذرات سیلیکا

توزیع کنندگان نانو ذرات سیلیکا

نانو ذرات سیلیکا یک ماده بی حالت کروی شکل است که امروزه در طیف وسیعی از سایز و اندازه ها تولید می گردد. همینطور تجزیه و تاثیر سطح آن به آسانی تصحیح شده تا در صنایع کاربردهای بسیار فراوانی داشته باشد و عملکرد آن در صنایع مختلفی چون عکس برداری، درمان زیستی، رنگ نگارین و… بسیار مناسب و سودمند می باشد. توزیع کنندگان نانو ذرات سیلیکا برای فروش بالای محصول خود تمامی مشخصات و جزئیات آن را مشخص می نمایند تا خریداران با داشتن اطلاعات زیاد بتوانند کالایی استاندارد و تضمین شده ای را با قیمت منصفانه دریافت نمایند.

توزیع کنندگان نانو ذرات سیلیکا

آشنایی بیشتر با نانو ذرات سیلیکا

آشنایی بیشتر با نانو ذرات سیلیکا

نانو ذرات سیلیکا با داشتن استحکام بالای مکانیکی در صنایع مورد استقبال تمامی عموم قرار گرفته است؛ زیرا وجود ذرات سیلیکا موجب مستحکم شدن و پاکیزگی سطح گردیده و همین موضوع باعث شده این محصول تاثیر مثبتی برجا گذارد.

علاوه براین مقدار ذرات بیش از 100 نانومتر موجب سرازیری و پراکندگی نور مرئی و کاستی شفافیت می شود حتی سطح خاص بالای نانو سبب به وجود آمدن انرژی سطحی بالا و آویختگی موثر آن در محلولهای آبی و غیر آبی می شود.

از این گذشته ذرات نانو در نهاد شیمیایی خود احتمال گشودگی در حلالهای آبی و حلالهای معمول غیر آبی را ندارد و این خصوصیت تعالیق استحکام ذرات در بیشتری از مصارف صنعتی مورد توجه واقع شده است.
حتی کارایی آن در بسیاری از مجموعه ها مانند عکس برداری از موجود زنده، حسگرها و…. مکان و جایگاه خود را یافته است.
به طور کلی؛ ذرات سیلیکا توسط اسیدهایی چون اسید هیدرولیک به عنوان یک رسوب دهنده می توان در صنایع استفاده کرد.

بارزترین ویژگی نانو ذرات سیلیکا

بارزترین ویژگی نانو ذرات سیلیکا

از بارزترین ویژگی نانو ذرات سیلیکا می توان به حیات سازش بالای عنصر و هزینه های ساخت پایین آن اشاره کرد.
لذا با به کار گیری ذرات سیلیکای رسوبی در صنعت لاستیک سازی باعث می شود تاثیر قابل توجه ای در تقویت و نیروی مستحکمی لاستیک داشته باشد و همینطور به حالت پر کننده در بتن استفاده قرار می گیرد.
از دیگر ویژگیهای این محصول کاربرد فراوان آن در صنعت بوده که بسیار افزایش یافته است و با نتایج مهر و نگین شده محققان به این نتیجه رسیده اند که گسترش غلظت نانو ذرات با کاستی مقدار نیرو و اندازه ذرات همراه بوده است.

از این گذشته بسیاری از کاربردهای محصول بر بنیاد بارزترین ویژگیها سبب گردیده این مواد در صنایع مختلف چون صنعت رنگ و پوشش، صنعت بتن و صنعت لاستیک سازی اشارات نمود.
به عنوان مثال؛ از این ماده در صنعت رنگ به عنوان یک مات کننده قوی و یک افزایش دهنده برتر عمل می کند و در صنعت لاستیک سازی نیز توانسته خود را جایگزین پر کننده کند و این استقرار احتمال ساخت تایرهای سبز را به راحتی فراهم کرده تا مشکلات زیست محیطی حتی مصرف انرژی جهت حرکت و صداهای تازه کار از حرکت به نحو احسنت کاسته شود.

در ساختار بتن نیز به عنوان ماده مخصوصی چون پوزولانی پیوندهای مناسبی را به وجود می آورد که باعث استحکام محیطی بتن گردیده است.

قیمت کلی نانو ذرات سیلیکا

قیمت کلی نانو ذرات سیلیکا

نانو ذرات سیلیکا همان نانو سیلیس که در مجموعه حیات پزشکی برای دوام یافتن مولکولی، سمی بودن و حتی توانایی در برگزاری پیوند و….. به کار گرفته می شود. بنابراین این ماده نه تنها روند کالیبراسیون را برای آماده کردن تجزیه راحت می کند، بلکه می تواند در ساختار داده ها، ارزیابی، آزمایشات و… نقش مهم و بسزایی داشته باشد.

توزیع کننده نانو برای فروش بالای محصول خود تمامی مشخصات و جزئیات آن را مشخص می نماید تا خریداران با داشتن اطلاعات کافی بتوانند کالایی درجه یک و استانداردی را لا قیمت منطقی خریداری نمایند.

از این گذشته توزیع نانو ذرات در بازار محصول شمار بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است و قیمت کلی نانو به عواملی چون کیفیت، برند و نوع بسته بندی مرتبط می باشد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید