تولید کننده نانو کریستال سلولز

تولید کننده نانو کریستال سلولز

تولید کننده نانو کریستال سلولز با سهم گیری از دانش روز جهان به پیگیری فرآوری محصولی مطابق با استانداردهای روز دنیا است، تا بتواند محصولی را فرآوری کنند که قابل رقابت با محصولات بیگانه باشد تولید کنندگان نانو سلولز مثل سایر فرآوری کنندگان به تعقیب بیشینه کردن سود خود هستند برای رسیدن به این قصد اقدام به فرآوری عمده محصول نموده اند تولید متعدد محصول باعث می شود فرآوری کننده هزینه کمتری را صرف خرید کند.

تولید کننده نانو کریستال سلولز

نانو کریستال سلولز چیست؟

نانو کریستال سلولز چیست؟ نانو کریستال سلولز کارایی بسیار فراوانی دارد و برای بهبود خواص فیزیکی، مکانیکی، شیمیایی استفاده می شود و در کشور پرطرفدار، پررونق است، نانو کریستال ها ماده ای بسیار سبک، حجیم شده می باشد و نانو کریستال‌های سلولزی با استفاده از فرایند هیدرولیز حاصل از پسماندهای صنعتی و کشاورزی و سلولز باکتریایی استخراج می شود.

خواص و ساختار و ویژگیهای جامع نانو کریستال‌ها متفاوت می باشد و در طیف گسترده‌ای استفاده می شود و مقاومت بسیار خوبی دارد همچنین نانو کریستال ها از خاصیت جاذب برخوردار است و در صنعت های گوناگونی با فرآیندهای مختلف مصرف می شود و به حالت پودر شده و ژل ای قابل استفاده می باشد.

نانوهای سلولز کریستال کاملا با محیط زیست سازگار می باشد و از کیفیت قابل توجهی برخوردار است، همچنین نمونه های مختلف نانو کریستال خاص و تجدید پذیر می باشد و با شکل های مختلفی این نوع نانو ها جدا می شوند و سختی بسیار بالا، مطلوبی دارد و مخاطبان متعددی را به خود جذب نموده است که از این نوع محصول استفاده می نمایند.

مهم ترین کاربرد نانو کریستال سلولز

مهم ترین کاربرد نانو کریستال سلولز مهم ترین کاربرد کریستال سلولز عبارتند از :

  • صنایع پزشکی
  • آرایشی
  • صنایع غذایی
  • کشاورزی
  • هوا فضا
  • نساجی

کاربرد نانو سلولز کریستال در کشور قابل توجه می باشد و در پزشکی برای آزمایش های متنوع استفاده می شود و در مقیاس های گوناگونی همچون بانداژ زخم و قلب مصنوعی قابل مصرف می باشد، همچنین نانو کریستال ها در ساخت ناخن های مصنوعی، ماسک ها کارایی بسیاری دارد و این نوع محصول در طعم دهنده های غذایی کاربرد دارد.

حتی انواع نانو کریستال ها یک نوع کاهنده سوخت می باشد و در خودروها، هواپیماها استفاده می شود، برای بسته بندی محصولات از انواع مختلف نانوها استفاده می گردد و یکی دیگر از کاربردهای این نوع محصول این است که در باغبانی همچون سم ها، کودها مصرف می شود و کاربرد دارد و برای باتری های لیتیومی از این محصول استفاده می نمایند.

قیمت نانو کریستال سلولز

قیمت نانو کریستال سلولز قیمت نانو کریستال سلولز همانند هر فرآورده دیگری تابع شرایط و ضوابط گوناگونی است مثلا نحوه ی فروش، میزان فرآوری و عرضه، گونه برند فرآوری کننده، نوع بسته بندی در نتیجه، نمی توان یک شماره ثابت را برای همه ی آن ها عنوان نمود ولی چنانچه قصد استعلام و یا آگاهی از به روز ترین نرخ های در نظر گرفته شده برای این محصول را دارید، می توانید در هر ساعتی از شبانه روز به فروشگاه آنلاین مراجعه فرمایید و آنها را رویت کنید.

به طور کلی تمام فرآورده هایی که توسط تولید کننده ها به بازار فروش وارد می شوند در همان کمپانی تولید کننده نانو بها گذاری می گردند این نرخ بر پای، عوامل مختلفی مشخص می شود که یکی از آن ها گونه و درجه کیفی محصول ها می باشد افرادی که این نرخ را مشخص می نمایند در این امر متخصص می باشند قیمت محصولات نانو تولید شده با بهترین کیفیت هم از طریق فرآوری کننده این نوع نانو به مراکز فروش آن ابلاغ می گردد.

سپس مراجع این نرخ را به متقاضیان خویش اعلام می کنند آگاهی از این بها برای کسانی که منظور خرید این کالا را دارند الزامی می باشد زیرا باعث می شود که خریدار ها با توجه به بودجه ای که در دست دارند خرید خود را به اتمام برسانند و قیمت تولید نانو کریستال جهت آگاهی مشتریان و مصرف کنندگان از جانب شرکت فرآوری کننده استعلام می شود.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید