خرید عمده الیاف نانو سلولز

خرید عمده الیاف نانو سلولز

فناوری نانو از تکنولوژی هایی می باشد که با استفاده از ذرات خیلی ریز، در حد نانومتر می توانند در بسیاری از صنایع یک خلاقیت جالب را برای ساخت یک کالا استفاده کنند.

الیاف نانو از به هم پیوستن ذرات نانومتری تشکیل شده که الیاف را تشکیل داده اند و این الیاف ها در صنایع مختلف کاربرد دارند.

الیاف نانو سلولز از ذرات نانومتری سلولز ساخته شده است که توسط آزمایشگاه های مختلف این ذرات ساخته می شوند و توسط شرکت های سازنده به فروش می رسند.

خرید این الیاف معمولا به صورت عمده می باشد. برای خرید مقرون به صرفه تر بهتر است این الیاف را به صورت عمده و به طور مستقیم از شرکت های سازنده خریداری کنید. 

خرید عمده الیاف نانو سلولز

الیاف نانو سلولز رقیبی برای الیاف کربن

الیاف نانو سلولز رقیبی برای الیاف کربناتم کربن به علت خاصیت داشتن پیوند های زیاد، که می تواند به چهار اتم یک ظرفیتی متصل شود، پیوند های مختلفی تشکیل دهد.

الیاف نانو سلولز نیز از اتم های ریز کربن تشکیل شده است که با پیوند خطی که با دیگر اتم های کربن تشکیل داده است توانسته الیاف سلولز را تشکیل دهد.

امروزه کاربرد الیاف نانو سلولز به وفور در صنایع مختلف پزشکی، نساجی، صنایع نظامی و هوافضا مورد استفاده قرار می گیرد.

این الیاف به علت داشتن پیوند محکم اتم های کربن و سبک بودن آن توانسته است پیشرفت بزرگی را در صنایع مختلف به وجود آورد.

برای اطلاع از کاربرد نانو سلولز، متخصصین و مهندسین با استفاده از دستگاه های مخصوص این کیفیت را اندازه گیری می کنند وموادی با کیفیت  در مغناطیس، نور، الکتریسیته و… می سازند.

مهندسین و متخصصین برای تولید این الیاف ها از دستگاه هاس خاصی استفاده می کنند و برای تولید این الیاف ها باید زیر نظر آن ها تولید شود تا بتوانند مواد با کیفیتی را تولید کنند.

این الیاف ها به علت اینکه با بخار رشد کرده اند علاوه بر کاربرد در صنایع مختلف، قابلیت ذخیره انرژی را دارند و در صنایع مختلف از این الیاف ها جهت ذخیره انرژی نیز استفاده می شود. 

همه چیز درباره الیاف نانو سلولز

همه چیز درباره الیاف نانو سلولزامروزه استفاده از انرژی های تجدید پذیر در مقابل انرژِی های تجدید ناپذیر در اولویت هستند انرژِ های تجدید پذیر مثل نور خورشید، انرژِی باد و مواد موجود در طبیعت به راحتی در طبیعت قابل جبران می باشند و انسان هرچقدر هم آز آن ها استفاده کند در طبیعت جبران می شود تکنولوژی نانو نیز از مواد موجود در طبیعت می باشد و با استفاده های متوالی نیز این مواد در محیط زیست قابل مشکلی ایجاد نمی کنند.

تکنولوژی نانو یعنی جداسازی مولکول ها  با خاصیت نانو از مواد سلولزی با استفاده از دستگاه های مختلف و پیشرفته می باشد که این ذرات در اندازه کمتر از 100 نانو متر می باشند که این باعث بهبود بخشیدن کیفیت مواد تولید می باشد.

غلظت ذرات نانو، خلوص و درصد آن ها در یک ماده تایر بسیار زیادی در کیفیت آن ماده دارد. سلولز از اتم کربن تولد شده است.

مهندسین اتم کربن را در ابعد خیلی کوچک، بادستگاه های مخصوص طوری کنار هم قرار می دهند که الیاف های محکم و سبک را بسازد.

هر اتم  کربن با چهار پیوند به صورت یگانه تا چهارگانه، توانسته تنوع زیادی را در الیاف ها ببخشند.

از این مواد در صنایع مختلف نساجی، نظامی، پزشکی و… در خاصیت های مختلف الکتریکی، مغناطیسی، نوری می باشد به طور کلی با جداسازی هر اتم کربن و به هم متصل کردن هر اتم کربن کنار هم باعث تولید الیاف نانو سلولزی مختلفی شوند. 

کاربرد الیاف نانو سلولز

کاربرد الیاف نانو سلولزسلولز از مواد موجود در گیاهان و در ختان می باشد. بعضی از مواد سلولزی در گیاهان الیاف سلولزی می باشند که خاصیت نانو سلولز دارند این الیاف دارای عرض در حد نانومتری می باشند و کشسانی خوبی دارند.

 الیاف نانو سلولز با استفاده از دما و فشار بالا از سایر الیاف سلولز جدا شده و به علت وجود دما و بخار، عرض این الیاف وسیع تر می شود و به الیاف نانو سلولز که در کاربرد های مختلف در صنایع، کشاورزی و خدمات های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است.

از کاربرد های الیاف نانو سلولز در صنایع مختلف، در زمینه پزشکی آرایشی و مواد دارویی، هوا فضا و نظامی، کاربرد در کاغذ و مقوا، صنایع غذایی، چوب ساختمانی، بازیافت نفت، خودرو سازی و بسیاری دیگر از موارد دیگر که روز به روز بر کاربرد استفاده از الیاف نانو سلولز مورد استفاده وسیع قرار گرفته  می شود.

الیاف نانو سلولز از آن جایی که از گیاهان و در ختان بر اثر عمل فتوسنتز تولید می شوند یک انرژی تجدیدپذیر می باشد که استفاده از آن ها نسبت به انرژی تجدید ناپذیر مثل نفت در صنایع بسیار پرکاربرد شده است و همچنین این استفاده از این الیاف ها دوست دار محیط زیست می باشد کاربرد آن کم هزینه می باشد و استفاده از آن ها در کاربرد های مختلف، تولید یک محصول با کیفیت را می کند. 

راهنمای استفاده از نانو سلولز

راهنمای استفاده از نانو سلولزسلولز ماده استخراج شده از دیواره سلولی گیاهان می باشد که از کربن ساخته شده است. الیاف سلولز نانو ساختاری از در فشار بالا از دیواره سلولی استخراج می شود. این الیاف نانو کربن به علت ساخته شدن در دما و فشار بالا بر عرض و کشسانی این الیاف ها اضافه می شود.

مهندسین و متخصصین با استفاده از روش های مختلف فیزیکی، شیمیایی، بیولوژیکی این مواد را تولید می کنند و در کاربرد های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند این الیاف ها باعث شده است که بسیاری از وسایل های مختلف با خاصیت های مختلف پا به میدان بگذارند. 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید