خرید نانو ذرات سیلیسم اکسید با کیفیت عالی

خرید نانو ذرات سیلیسم اکسید با کیفیت عالی

نانو ذرات سیلیسم اکسید که نامهای دیگری مثل نانو ذرات سیلیسم اکسید نیز دارند به عنوان پایه و اساس تحقیقات زیست پزشکی شناخته شده اند زیرا بسیار پایدار بوده و سمیت خیلی پایینی دارند. این نانو ذرات به اشکال مختلف پودر، ژل و کلویید در صنعت رنگ به عنوان مات کننده به کار می رود و افزایش دهنده غلظت و همچنین افزایش دهنده مقاومت محیطی می باشند.خرید نانو ذرات سیلیسم اکسید با کیفیت عالی

ویژگی های نانو ذرات سیلیسم اکسید چیست؟

ویژگی های  نانو ذرات سیلیسم اکسید چیست؟ سیلیسم یا سیلیسم اکسید ماده ای است که برای ساخت شیشه کاربرد دارد. و از آنجایی که هوا و نانو ذرات اکسید سیلیسم هر دو رسانای ضعیفی برای گرما هستند، یک مواد عالی برای عایق سازی هستند. دانشمندان در صدد هستند تا با توسعه روش داروسازی بتواننند مولکولهای درمانی را در ناحیه درگیر بدن مانند یک تومور به آرامی آزاد کنند. نانو ذرات های سیلیسم اکسید دارای خواص و کاربرد های فراوانی هستند.
از جمله کاربرد آنها میتوان به: 1: به عنوان افزودنی ها در تولید لاستیک ها و پلاستیک ها استفاده میشوند. 2: به عنوان یک ماده پایدار در عین حال غیر سمی در زمینه داروسازی و کاربرد های درمانی و تشخیصی. 3: به عنوان یک فیلر تقویت کننده در بتن ها و دیگر کامپوزیتهای ساختمانی استفاده میشود اشاره کرد.
این نانو ذرات برخلاف کاربرد ها و ویژگی های مثبتی که دارند دارای مضراتی نیز می باشند. تماس این نانو ذرات با گرد و غبار میتواند باعث تحریک دستگاه تنفسی و چشم ها و همچنین پوست شود. باید توجه داشت در صورتی که با چشم تماس داشته است باید بلافاصله چشم را با آب فراوان شست. نانو ذرات اکسید سیلیسم غیر قابل اشتعال می باشند از این بابت خطری برای سلامت و جان محققان ندارد و از این سو ضرر مالی متوجه شخص و یا آزمایشگاه نمیشود.

فروش عمده نانو ذرات سیلیسم اکسید با کیفیت عالی

فروش عمده نانو ذرات سیلیسم اکسید با کیفیت عالی پودر نانو سیلیسم از جمله مواد اولیه و قابل توجهی است در صنعت های مختلف مانند پلاستیک و صنعت ساختمان به کار میرود. تولید این نانو ذرات در کشور ما بومی است. برای خرید نانو ذرات امروزه فروشگاه های بسیاری در سطح شهر وجود دارند که میتوانند حتی برای فروش عمده نانو ذرات مساعدت بسیاری داشته باشند.
البته باید توجه داشت وقتی صحبت از فروش عمده نانو ذرات میشود صرفا برای یک مصرف شخصی نبوده و میتوان برای پروژه های بزرگ و ازمایشات و تحقیقاتی که منجر به رشد صنعت و پیشرفت در زمینه های پزشکی شود. از جمله مراکزی که به فروش این نانو ذرات مشغول هستند میتوان به شرکت بیسموت اشاره کرد که با توجه به سابقه فروش و همچنین پخش مواد نانو کاملا قابل اطمینان بوده و همچنین کیفیت و قیمتی که برای فروش به مشتریان عرضه میکنند بسیار معقول و به صرفه است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید